|
|
| Højhælede eller ej??? |
|
|
Hej HN'ænder  Jeg skal til en fest i morgen, og jeg overvejer at tage et par højhælede på. Men er bange for at jeg ikke vil kunne holde det ud hele aftenen. Hvordan har I det med højhælede? Fortæl, fortæl! 
Mange hilsner fra Simone  Mangler job!! Kig i min præsentation  Du skaber selv dit liv - så skab et godt et!
'God behandling skaber gode heste, dårlig behandling ødelægger dem' - HUSK DET!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Med frygt for at lyde som en gammel kone ; tag et par skiftesko med til senere på aftenen, så kan du da starte med de høje, flotte...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Har også tit høje stiletter på når jeg i byen. Og haps haps efter et par snaps så føles det som flade støvler har aldrig haft problemer. Do it. Og go fest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Er det 10 cintimeter´s hæle du snakker om og du ikke til daglig går i hæle af den størrelse. Så ville jeg lade dem se pæne ud i skabet  Er det derimod 5 centimeter´s hæle, så ville jeg tage dem på og så have et par flade sko med til turen hjem 
MVH Pernille Ejer af *Skovbakkens Avalon*, *Dina* & *Nosy*. Søger: Travhest ca 170 stg Dear Tana C (vist kaldet Tana)ca 14 år. -Skimmel/hvid ponyhoppe "Flimmer" ca 20 år -Nordbagge blanding Hoppe "Chili" ca 20 år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Artex |
| Dato:  |
18-12-2009 16:30 |
|
Jeg hopper gerne i de høje stiletter så tit jeg kan.. Når først musikker spiller og drinksne ryger ned, så er det intet problem at danse natten lang uden at mærke at fødderne gør ondt. Alternativt smider jeg af og til skoene af og til og danser videre på stømpesokker , men det går jo selvfølgelig ikke rigtig hvis det er en "fin" fest man er til..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skovbakkens avalon |
|
|
Det er netop 10 cm's hæle, og jeg er ikke vant til at gå med høje hæle.. Synes bare, de er så fede! 
Mange hilsner fra Simone  Mangler fritidsjob!! Kig i min præsentation  Du skaber selv dit liv - så skab et godt et!
'God behandling skaber gode heste, dårlig behandling ødelægger dem' - HUSK DET!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm............. |
| Forfatter:  |
MaFilaNoir |
| Dato:  |
18-12-2009 16:42 |
|
jeg har smidt mine billi bii støvler ud for kunne bare ikk have dem på mere end 2 min så gjorde mine fødder ondt og ikke mindst min stakkels ryg  Har dog et par høj hælet og de bliver KUN "luftet" når vi skal til familie fester eller lign og der smider jeg dem gerne når jeg sidder ned (kan folk alligevel ikk se når jeg har min store galla kjole på hihi) Men jeg har så også en meget dårlig ryg og hvis jeg ikk har ret bløde sko på gør det ondt.. suuuk.
løsdrift nær ullerslev skriv pb..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skiftesko |
|
|
selvfølgelig skal DU ha' glæde af dine fede sko....men lyt til dine fødder og skift når du bliver "øm" - eller helst inden. "Stiletskader" gør altså også ondt dagen efter....og dagen efter igen. KH:)
Annette
* dejlig islændervallak, 8 år søger kærligt og blivende hjem * yderst fornuftig pris *
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er jeg nok dum og gammel... |
|
|
men jeg var lige inde på din præsentation og kan se du er 13 år... Går man så i 10 cm. stiletter??? Det synes jeg godtnok er tidligt...
Hilsen Helle.
Glædelig jul til alle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriften |
|
|
Min erfaring er også at man skal være i træning til at bære så høje hæle. Men ta dem da på - det ser nemlig ret godt ud med et par fede stilletter, hvad enten det er til jeans, nederdel eller kjole  Mit råd er, ha dem på i aften, gå rundt i dem og mærk hvordan de føles og om du kan holde til det og ta evt skiftesko med eller sid ofte ned til festen. En ide er også de her gelé pad's man kan ligge forrest i skoen, kan ikke lige huske hvad de hedder - det bruger jeg flittigt, de tager lige det værste. God fest 
Mvh Elisabeth
"Om jeg gerne vil have kaffen sort? Findes det i andre farver? "
Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi.... |
|
|
h rosenkilde, de højhælede rendte veninderne da også rundt i den gang du og jeg var 13 år ...man er jo nærmest voksen i den alder - eller faktisk var det vist de fantasktiske platau-sko der var moderne da jeg var 13 ... Simone, bare husk skiftesko så går det ikke helt galt 
venlig hilsen MiaG Alle kan begå fejl - kunsten er at lære af dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia..... |
|
|
Ikke i stilletter, men ja der var nogle der gik i platau-sko... Det synes jeg så heller ikke om.... Jeg synes helt ærlig at det er for tidligt. Da jeg blev konfirmeret var det første gang jeg havde et par sko med en lille hæl på. Jeg tror den hæl var 2 - 3 cm...
Hilsen Helle.
Glædelig jul til alle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Jeg ville nok også bare tage et par skifte sko med i tasken. Så kan man skifte, hvis det bliver for slemt! Det har jeg gjort flere gange, når jeg har været i byen. Og det er faktisk meget sjældent at jeg vælger at skifte, men så har man i det mindste muligheden!
Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altid stiletter |
|
|
Har altid stiletter eller pumps på, når jeg er i byen eller til fest. Ville dø hvis jeg skulle have flade på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALTID! |
|
|
Jeg har ALTID stiletter på! Og de er ALTID 8-11 cm (under det = ikke fantiske nok, over det = umulige at gå i). Jeg eeeeeeeeelsker stilletter, og faktisk har en stor del af mine vinterstøvler også en lille 5-7 cm. hæl på - så når jeg skal være praktisk er det på med de store hestestøvler....  Når jeg går i byen har jeg for det første et par compete-plastre med (dem der til vabler - hvis nu uheldet skulle være ude og skoene skaver), og så har jeg for det meste et par skiftesko med. Hvis jeg er til forfest hos nogen, hvor vi skal gå lidt, kan jeg godt finde på at tage et par joggingbukser og kondisko med i en stor taske, så jeg kan følge med og ikke fryser, når vi går ned i byen. Hvis jeg kun har min lille taske eller clutch med, har jeg sådan nogle ballerinaer med en blød sål, som jeg kan tage på hjem, hvis jeg får danset for meget i stilletterne.. (men jeg er også typen, der altid liiiige har husket at pakke det, man kommer til at mangle) Og så er det jo også gerne sådan, at jo mere man drikker, jo mindre lægger man mærke til stilletterne (det er kun irriterende for dem, der skal samle en op, når man vælter ). Så det der med, om man bliver usikker på benene, når man drikker - det er efter min mening fuldstændig ligegyldigt, hvis man først har drukket så meget, at det kniber med balancen 
- Katten
♡ Musse ♡ mors dygtige lille hest basse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Som 13 årig gik jeg ikke stiletter og det er altså kun 4 år siden! Men når jeg er byen starter jeg i højhæle og har så et par skiftesko med Altid dejligt lige at få et par flade på når man skal til at hjem 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALTID!!!! |
|
|
Stiletter eller høje hæle på i byen, er kvaliteten ordenlig er det intet problem at gå med. Er det derimod et par billige af slagsen, så tag et par skiftesko med. Der er INTET der gør ben mere seksede end høje sko og INTET der er mere uklædeligt for benet en et par helt flade ballarinaer - capice 
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arose.... |
|
|
Altså nu står jeg lige lidt af... Skal man rende rundt og være sekset som 13 årig??? 
Hilsen Helle.
Glædelig jul til alle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helle.... |
|
|
Ja selvfølgelig, man kan da også få høje sko til babyer, de kan ikke lære det tidligt nok  Nu sætter jeg ikke = mellem sekset og 13årig, børn er pr. defination IKKE seksede, ser man et let påklædt ung pige tænker man "gad vide om hun har lyst til et stykke kage" (for at bruge andens ord).
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Babyhæle |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højhælede |
|
|
Jeg ønsker da engang imellem bare at lade de flade stå og så være ekstra fin. Og har man ikke trådt de højhælede til - ja så betaler man prisen.... Jeg selv er nu også mest kendt for at danse i mit daglige fodtøj...træsko. Mvh MonaK
Boks udlejes med delvis selvpasningsordning - inkl. hø og halm. Turnus ordning med ind og udlukning. Fold hver dag i min. 8 timer. 1 boks ledig pr. 01-01-2010 Skriv via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|