Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad med lidt vand til demonstranterne?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:26

Ja, altså herhjemme, efter at have set lidt tv idag.

Der har vi snakket om, hvad med at "vande" de der demonstranter lidt...!!

Ja, altså ikke give dem små flasker, men pjaske dem lidt med de vandkanoner.... Det behøvs ikke være meget, men bare lige sådan de blir våde nok, til at de kommer i tanke om at gå hjem ;-)

He he....

Jeg har intet imod demonstrationer...

Men den idag, hvor de ville "trænge" ind i BellaCentret.. Hvad havde de regnet med?!?! At de fik lov??

Første række demonstranter får tæv af kniblerne... Mens anden række filmer på livet løs!! Ahhhmen... jeg er sgu for meget en bonde til at fatte de vil bruge deres/vores skatte penge og tiden på det!

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:27

Jeg er meget meget enig!
Lidt vand på dem, så kan det ikke være længe inden de fryser og går hjem!

Michelle

... og en ikke længere flad luftmadras

HUSK hvis sadlen indtages analt, skal du nok overveje en større...

0
0
Svar på denne tråd

Nå nå nå
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:29

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om dine skattepenge, politiet er der under alle omstændigheder.

Men nu vi er igang, jeg synes man skal køre skatterevision på alle jyder og landboer, så kan vi nok få råd til at betale politiets overtimer.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

ja.......
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:32

giv dem noget vand...

Det bliver man ikke gul og blå af...

Hilsen Helle.

Glædelig jul til alle...

0
0
Svar på denne tråd

eller.....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:33

måske blå... men så er det fordi de glemte at gå hjem

Hilsen Helle.

Glædelig jul til alle...

0
0
Svar på denne tråd

velkommen
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:36

Skat er da velkommen her :-) OG Jeg er både jyde og landboer ;-)

Tjae... De ville nok være der alligevel, meen hvis nu ikke lettere fatsvage mennesker ville kradse sig ind i BellaCentret, skulle der så stå så Mange betjente?

hmmm... tænke tænke...

(Forresten, er det en fejlopfattelse vi ikke betaler skat heroppe... Det er moms du tænker på! )

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

Politiet...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:37

... er der alligevel ja. Men på en tid som denne får de en masse overtimer der skal afspadseres bagefter. Og så har de ikke tid til at komme ud til "banale ting" som indbrud og den slags "pjat".

Den tid de spilder på at holde aktivister under kontrol, kunne bruges meget bedre. Og det går ud over andre mennesker.

JA, jeg går også ind for brug af vandkanoner. Det skader ikke permanent, men må dog alligevel virke afskrækkende, specielt i et vejr som dette.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

ingen vand
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:39

så fryser det bare til is, og så falder de og slår sig.

Grundtræning af hest søges.

0
0
Svar på denne tråd

en flodbølje...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:46

ja send massere af vand så de bliver våde til skinnet .

vil man undgå at blive blå af at sidde på vejen blive ramt af knibler eller en lille vandkanon eller et logi i hotel gitterly så gå dov hjem .

holder med politiet og har ondt af de butiks ejere og de mennesker der har mistet butikker biler og så vidre

0
0
Svar på denne tråd

Skiift over
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:49

Asferg: sjovt, jeg sad faktiskmed den samme idé tidligere! jeg sad og så Tv2news, da de viste live billeder. Og jeg tænkte lige præcis på at de demonstranter nok ikke ville dø af at få lidt med vandkanonen. SÅ kunne det da være at de ville holde op med at skubbe til politiet og slappe lidt af...

MVH Eva.
Nu helt uden hest.
0
0
Svar på denne tråd

Skat moms
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:56

Same same, kugler i kassen...

Tror i seriøst at opbuddet af betjente ville være mindre hvis der var garanti for at demonstranterne blev væk?

Ok så.

Vandkanoner er iøvrigt ikke ufarlige ;)

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

jokes du væ jokes
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:03

Ork... Arose... Det var en jokes du væ... en jokes!!

Nej da, selvfølgelig er kanonerne ikke ufarlige, det sgu da en kanon!

Men mon ikke de kan indstilles på "hard sprinkle" en slags hård side støvregn... Den hvor man blir våd til skinnet!

Det må være en oplevelse i det her vejr!!

Men ja, så har de ingen mærker at kunne fremvise ej heller film af de dumme politifolk med knibler!

Så æhh... Hvem ringer til politiet med forslaget?

Fordi jeg vil skraldgrine så meget, at de tror jeg laver fis!!

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

Det er jeg klar over Asferg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:06

Jeg deler bare ikke din humor og synes ikke det er sjovt.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

CO2 CO2
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:09

Hvor meget CO2 har demonstranterne mon brugt på at rejse fra Canada, Mexico, Australien osv til DK for at løbe rundt i Kbh's gade???

Til salg/udlån:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.

Send besked for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

'Arose..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:11

(y)

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om dette emne. Det er jo temmelig begrænset hvad man får ud af at demonstrere. Især på den måde hvor man mister folkets sympati (ved at gøre dumme ting) men sagen er bare at det er meget nemmere at få mediernes opmærksomhed hvis 20 mennesker smadrer ruder og brænder containere end hvis flere 1000 mennesker laver en fredelig demo (-nstration). Jeg ved det. Har været med til flere fredelige demoer. Siddet i politiske møder, lavet studiepolitisk, såvel som dyrevelfærdspolitisk arbejde og det gider medierne altså ikke beskæftige sig med på andre tidspunkter end i agurketiderne.

Ikke at jeg nogensinde ville overveje at kaste en brosten eller sætte ild til noget som helst, men jeg forstår godt deres frustration, jeg tænker bare at den kunne bruges bedre. Hvis de nu alle sammen tog sig en uddannelse og et job der kunne skaffe dem indflydelse i stedet for rende rundt mens vi andre skriver bachelor.

Det er da derfor jeg læser til lærer: For at fremtidens beboere kan blive klogere end nutidens - på begge fløje!

Nå så fik Jane ellers lige pudset glorien Håber jeg får gjort en forskel en dag.

Medlem af Bullerklubben

og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:17

også Jyde og Landbo, men det vil ikke skæppe i kassen at sende told og skat her forbi, Momsen er også slået an her ude på bøhlandet.

Men jeg kunne godt tænke mig at politiet havde recourser til at passe på os almindelige mennesker, sådan at vores retsfølelse ikke blev krænket igen og igen når idioter ikke kan kende forskel på dit og mit.

Så ind med Vandkanoner, alletiders, og så kunne det være politiet havde tid til at passe deres normale arbejde lidt bedre.

Mvh
Jackpot

Som nyder freden og roen

Ejendom Mellem Hobro og Skive

0
0
Svar på denne tråd

Jane Ø
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:21

Jeg har på intet tidspunkt ytret at ballade ved demoer er godt, jeg synes bare det er usmageligt at skrive nedladende om folk, hvoraf langt de fleste rejser sig fra stolen og bruger deres rettigheder til at stille sig kritisk overfor globale spørgsmål.

Det er fint du mener at uddannelse er vejen frem, det er det bestemt også, men det gør ikke trangen til at demonstrere mindre, snare tværtimod vil jeg mene, nu mere du ved des mere er der at kæmpe for.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

1234567654
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:48

Jeg tog mig altså også til hovedet, man må virkelig være mindre begavet hvis man tror, at man bare lige bliver lukket ind i Bella Centret? Hvis de nu brugte tiden på uddannelse, forskning og karrierer, så kunne det jo være de en dag fik liv til at sidde med til bords og gøre en forskel!!

Jeg har IKKE noget i mod folk demonstrere, men det er ikke ensbetydende med at man skal lade sin sundefornuft blive hjemme. Og der synes jeg desværre bare, at TV billederne taler for sig selv.

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

Så enig!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:48

1. sys at poken mod Jyder og Landboer ikke havde noget at gøre. Den stinker langt væk af... hmm... man ikke lige kunne finde ud af at udtrykke en reel holdning til emnet så angriber istedet. Dårlig pli og direkte barnligt!

Men giver helt ret i at vandkanoner er en god ide. Har et familiemedlem som er politibetjent og tro mig de vil gerne bruge det. Problemet er at så kan 'uskyldige' mennesker jo også blive våde. Så er det jo sikkert også politivold.

Jeg gruede over den anden dag at anholdte demonstranter klager over at de har måtte sidde på den kolde jord. Undskyld, men man er kun anholdt hvis man har brudt, eller været med til at bryde, loven. Skal politiet så også have polstret deres strips for de kan jo gnave? Det er lige før at politiet skal spørge folk om de vil anholdes. Vi er lige så langt for et politisamfund som vi er for en diktatoriskstat. Lad dem dog gøre deres hårde, psykisk belastende, underbetalte arbejde i fred.

Hørte lige at den danske stat havde takket nej til at låne 6000 politifolk fra sverige. Ved ikke om det er arrogance eller direkte dumhed. Så må vi andre vel bare finde os i indbrud og småforbrydelser indtil politiet er tilbage fra KBH.

Hilsen Sanne.

Distance, jagt, spring, dressur... NEJ det ene udelukker ikke det andet!

Hvis jeg vil piaffe'sere i et skovbryn så gør jeg det!!!

0
0
Svar på denne tråd

nemlig Arose
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:52

til dit sidste indlæg..

*...mennesket skaber sig selv ved at vælge sin moral ...*

0
0
Svar på denne tråd

Ae ae Tams
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 23:12

Farvet af at have en politimand i familien?

En reel holdning til emnet? Altså om der skal bruges vandkanoner eller at politiet er på arbejde og derfor får for mange timer?

Ang. at demonstranterne skulle sidde på den kolde jord, er det jo ikke det der er problematikken, problematikken ligger i lømmelpakken, dvs. at mennesker der udøver deres ret ved at stille spørgsmålstegn i form af en lovlig demonstration, bliver ligestillet med mulige voldelige demonstranter og derfor bliver arresteret/stripset (jeg kan nok ikke skrive s t r i p p e t).

Hvorfor er det iøvrigt arrogance at sige nej til politi fra sverige? Er det ikke lige så arrogant at mene at det danske politikorps ikke kan klare opgaven - det går jo fint.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 23:34

Jeg er så ikke i familie med noget politi, men synes stadig at vandkanoner ville være en "knippel" idé (Get it?)

Eventuelt kunne man blande lidt peberspray i vandtankene.. Så ville effekten nok forøges en smule. ;)

Demonstrationer er fine nok, HVIS man holder sig indefor lovens rammer.. Gør man ikke det, ja så må man selv tage balladen, og JA, det ER ballade at blve ved at skubbe til politiets afspærringer, hvis man har fået besked på at forsvinde.

Man VED det meget nemt kan komme til en eller form for konfrontationer når man tager til noget demonstrationshalløj, og er ens numse for sart til at sidde et stykke tid på asfalten, ja så må man skisme blive hjemme til man har udviklet lidt hårdere hud på sin popo, eller medbringe en af de her knæpuder til havebrug.. Så kan man sidde der og være fortovspynt lidt...

Man skal nok bare være glad for, som demonstrant, at der endnu ikke bliver brugt skarpe skud til at kontrollere den slags her i landet..

At være "uskyldig" til en demonstration, og pive over at man måske bliver anholdt på noget begrundet mistanke-halløj, svarer lidt til at man da bare vælger at svinge udenom den vinkende færdselsbetjent i spritrazziaen, når man VED man intet har drukket i månedsvis. "Jeg gider ikke stoppe, for jeg er alligevel uskyldig"... Den går så nok HELLER ikke. ;)

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Ihhhhhaaaaa
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 23:44

Gozone, din ækle gamle pbernød...

Man skal nok bare være glad for, som demonstrant, at der endnu ikke bliver brugt skarpe skud til at kontrollere den slags her i landet..

Jeg tror bare jeg lader den stå til recearch :)

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Iøvrigt
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 23:45

Så kan du selv sætte det "e" ind der mangler.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

12345678765
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 00:13

Men hvordan skal politiet takle en masse demonstranter som vil ind til mødet? For selvfølgelig kommer de ikke derind, det siger jo sig selv. Efter hvad jeg har set, så er der blevet råbt til folk at de skulle trække sig, men når dette ikke sker, så bliver man da nødt til at drage til andet. Hvor fedt er det lige som betjent, at stå og blive mast op imellem biler osv., af en flok kåde mennesker?

Politiet passer deres arbejde, ligesom du passer dit og jeg passer mit.

Og vedr. lømmelpakken, mon så ikke mere vi skal give ballademagerne skylden for den? For hvis folk nu opførte sig civiliseret og ordentligt, så ville dette jo slet ikke være nødvendigt. Men sådan vil det jo aldrig blive.

Og Arose, er du ikke selv ret usmagelig ved at kalde folk for ækle og tiltale dem med "ae ae"? Du må måske godt tiltale folk sådan?

Og ja, så er det store spørgsmål jo så bare, om man overhovedet kan gøre noget ved klimaforandringerne... Jeg har min tvivl, desværre. Jeg er langt fra overbevist.

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

hmm ...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 00:19

demostranterne er sgu ligeglade med at de ikke nåede ind i centeret - de fik jo omtalen og opmærksomheden - men syntes egentligt også at de repræsentanter som skal forhandle en aftale hjem udviser en sådan ineffektivitet og handlingslammelse at demostraternes opførsel nærmest berettiges

- nu går jeg ikke ind for voldelig adfærd - syntes det ville være bedre at ngoérene gjorde mere ud af at lave lobbyarbejde og happinings - men det er klart industriens interresser og landenes økonomiske egenvinding der føre an i forhandlingerne, ikke det, at der virkelig er et problem der skal tages hånd om og det er nu. og det frustrere den almene befolkning - skar alle lande 20 procent af udgiftposterne til militæret ville der være oceaner af penge til at sætte forskning og udvikling af en grøn økonomi igang - men her er det jo ikke de etablerede lobbyister fra militæret og energisektoren man skal samarbejde med - og problemet er at disse er integreret langt ind i politikkernes beslutningsprocesser

jeg syntes det er mere skammeligt at statsmændene m/k er så lavt begavede - at de ikke gør sig anstrængelser for at rede planeten men hellere vil udskyde hvad der burde gøres nu.

vandkanoner - ja tak - lad os stille alle de voldelige demostranter og ineffektive politikere op på rad og række når topmødet er færdig - og så skal de sgu vandes

0
0
Svar på denne tråd

Man kan tydeligt se
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 00:52

At der er meget få skribenter i tråden, der nogensinde har deltaget i en demonstration.

Eller ved noget om politik.

Jeg blev så glad da vandkanonen kom i brug- til at slukke brande! Hurra!

I Tyskland fx- har de i årevis brugt gummikugler og vandkanoner- og volden optrappes.

Jeg har aldrig kastet noget efter politiet, hvorfor skal man det? Men jeg har da råbt af nogen politikere.

Men- indrømmet- jeg ville gerne have været der- pga Arnold. (Jeg er langvarig fan- men ser han ikke ud somom, han har fået en tøjklemme i nakken= ansigtsløftning?!)

"I'll be back" Ja ja- på film er han jo den samme. Han indgik faktisk et forbløffende samarbejde med Demokraterne- og startede en række offentlige projekter.

Så jeg måtte indrømme- at han er ikke en politisk vittig- kun opportunist.

Problemet med politiske vittigheder: De bliver valgt.

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

Problemet...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 08:58

... er at der er et antal der ikke bare "bruger deres rettigheder", men misbruger dem!

Det er fint nok at folk demonstrerer hvis de har noget de vil ud med - men i det øjeblik de begår hærværk, truer med at bryde ind i konferencecentre, bryder de opstillede afspærringer og ikke følger de beskeder de får fra ordensmagten - så er de gået fra at demonstrere lovligt og til at begå ulovligheder - der selvfølgelig ikke skal tolereres!

Og det er på grund af lovbryderne i demonstrationerne, at de deltagere der egentlig følger loven, og blot bruger deres rettigheder, også risikerer pludselig at stå "i den forkerte gruppe" og ende med at blive tilbageholdt af politiet.

Lige i dette tilfælde forstår jeg ikke hvad demontranterne vil have - men jeg støtter deres ret til at demonstrere. INDEN FOR LOVENS RAMMER!

I det øjeblik de træder over de grænser mister jeg sympatien, og mener at politiet må gøre hvad de kan for at opretholde lov og orden!

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Bare lige for..
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 10:14

At slå det fast.

Politiet skal IKKE afspadsere de timer de har arbejdet her til klimatopmødet.

Så I skal altså ikke være bange for, at der ikke findes noget politi på gaden efter weekenden

"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"

Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.

www.k9welfare.dk

0
0
Svar på denne tråd

Heidi Z
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 10:43

Jo det ville være rigtig grimt hvis altså ikke det er fordi jeg kender Michael og han udemærket godt ved hvorfor jeg kalder ham en ækel pebernød - vælg dine kampe! Hvis jeg virkelig syntes han var en nar var det nok ikke en pebernød jeg ville bruge som skældsord ;)

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Naivitet
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 10:51

Ja, det ord der faldt mig ind om demonstranterne igår var, at de godt nok er helt vildt naive!

Tror de virkelig at de bare kan valse ind i Bella Centeret og begynde at synge kampsange??? Der er fyldt med vigtige personer, som skal beskyttes, så selvfølgelig får de da ikke lov til det.....

Rigtig glædelig jul og et godt nytå

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes..
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 10:55

Bare at det er helt vildt sjovt, at de har planlagt det i et helt år, og så kommer de frem med nogle kampcykler (!) og luftmadrasser

"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"

Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.

www.k9welfare.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fint med uddannelse
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 11:06

Men i en storpolitisk magtkamp, som dette topmøde er, så kæmper selv topforskerne forgæves.

Eller rettere - dem der har den "rigtige" indstilling til tingene får selvfølgelig mulighed for at lufte deres holdninger. De andre får mundkurv på.

Så tro ikke, at dette kun handler om miljø. Det handler også om at få nogle grundlæggende magtbalancer på plads og få indført flere måder, hvorpå man kan styre folket.

Jeg kan sgu godt forstå folk bliver vrede over den måde det her foregår på. Og nej, det hjælper ikke at storme Bella Centret, men hvis det heller ikke hjælper at være forsker inden for området, medmindre man siger det magthaverne vil høre - ja hvad gør man så?

Toget er snart kørt. Og med den muligheden for at ytre sig som det passer en. Den rettighed blev skudt ned med vandkanoner, tror jeg...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 11:07

Ikke helt de unge aktivister, det virker bare som om de vil demonstrere bare for at have sammenhold.

De glemmer vist at der også er CO2 udledning ved afbrænding af monitorcoktails, for ikke at tænke på hvad der brændes af i containere osv. Og det kræver også energi at fremstille nyt og at holde dem i skak. Og se hvordan gader og områder ser ud når de er maseet igennem og har smidt deres affald.

Glad for at jeg ikke bor i KBH med alt det ballade.

Jeg syntes en omgang vand vil være godt til dem - håber bare ikke det ødelægger deres "dreadlocks" så får politiet igen ballade.

Hilsen Marianne Frandsen
* Nu med Welsh pony og ingen DVér...

Khan Rita venter føl til juni WPBR

0
0
Svar på denne tråd

123456765654
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 12:06

arose: og hvor skulle jeg så vide fra du kender ham? Dette fremgår ikke af dine indlæg. Desuden taler du da nedladende til en anden bruger, men hende kender ud måske også?

Og DU kan tro, jeg vælger mine kampe!

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 13:24

Hihi, arose.. Din halvautonome pandekagebagende kost.. "Pebernød".. Den har jeg ikke hørt før.. :P :P

Men jo, vi kender da hinanden, og er stortset aldrig enige om noget som helst, så vi har da nogle ret interessante "debatter" ind imellem..

Om andet der er skrevet så er nedladende på et mere eller mindre bevidst plan skal jeg ikke udtale mig om, men "pebernød" bringer intet i kog her. Og SÅ gammel er jeg da heller ikke LOL... :)

Husk nu på at arose er ærkekjøwenhavner, så hun ER vel lidt undskyldt på en måde.. Eller noget....

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Bang brosten...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:27

Halvautonom - tjsk tjsk, du burde vide bedre!!!

Jeg taler nedladende til mange brugere, men jeg har da ved gud kaldt folk langt mere nedladende ting end pebernød, det i sig selv burde være en indikator.

Jeg ville da aldrig kalde dig en pebernød.

Nå Gozone, du brænder dine pandekager ved at kalde mig halvautonom og jeg kan se på nærtagenheden i denne tråd at vi bestemt ikke skal bekende kulør på de diskussioner vi har kørende på sidebanen, det er simpelthen for overophedet til dette fora.

Hav det dejligt, nu vil jeg søge arbejde indenfor et fag hvor jeg rigtigt kan påvirke de kommende blomster af danmark :)

Lige til sidst, hvad er en monitorcocktail?

Og er jeg gået glip af afbrænding af biler og de molotowcocktails der bliver refereret til?

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Undskyld Heidi Z
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:32

Jeg overså et spørgsmål fra dig.

Du må måske godt tiltale folk sådan?

Ifølge hvilke regler?

Ja det tror jeg godt jeg må ifølge de overordnede regler i samfundet og da jeg ikke har fået slettet det jeg har skrevet, er jeg ret sikker på den også går an her på HN.

De plejer jo at udføre deres job til UG+ ;)

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

En monitorcocktail
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:38

har alle da hørt om?

Det er sådan en, hvor sprængstof iblandes knuste monitors fra tv-stationerne....

Nu må du stoppe - det er da sådan nogle bomber ALLE autonome render rundt og smider efter politifolk, mens de har ryggen til og sidder og pudser CO2-venlige glorier...

Og ja, jeg ved det. Føj hvor nedladende at gøre grin med folk der kommer til at skrive forkert. Og man skal ikke sådan gøre grin med folk for man er jo ikke selv perfekt....så nemesis rammer mig nok lige i nakken om lidt....som strålen fra en vandkanon....

0
0
Svar på denne tråd

hahahahahaha
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:41

Det her er ved at udvikle sig til den sjoveste tråd længe

0
0
Svar på denne tråd

Fnis....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:52

undskyld men det er altså lidt skæg... Den humor forstår jeg underligt nok godt - gad vide om det er et holdningsspørgsmål?

Nemesis kommer med garanti, jeg tror hun er sulten - jeg serverer monitorcocktails og knippelsuppe i aften.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal beklage
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:55

at jeg kom til at anvende følgende smiley:

Jeg påtager mig al skyld for, at ovenstående kan anses for at være en trussel og indikere at jeg er autonom og maner til civil ulydighed. Dette var ikke min intention.

Og nu til noget mere seriøst -

Her er et link: petitionproject.org/ purpose_of_petition.php til de over 30.000 videnskabeligt uddannede amerikanere, der IKKE finder at der er belæg for uden videre at konkludere at klimaændringerne ER menneskeskabte. Det er de videnskabsmænd, som FNs klimatop kalder "a few skeptics"

Hvornår 30.000 mennesker sidst har været "et par stykker" ved jeg faktisk ikke helt...

Jeg opfordrer IKKE til at man sviner med vand og strøm og behandler miljøet uden omtanke. Jeg går ind for genbrug, jeg slukker lyset i de værelser, vi ikke opholder os i, og jeg bruger ikke unødige mængder vand, ligesom jeg ikke kunne drømme om at smide skrald i naturen. Så jeg er IKKE ligeglad med at passe på den jord vi har fået til låns, men vi nu er her.

Men jeg er godt nok heller ikke mere blåøjet end at jeg kan gennemskue, at der politisk set kan spindes guld i stride strømme hvis man kan få folk overbevist om at de selv bærer skylden for klimaets tilstand. Så kan man jo pådutte os snart sagt ALLE mulige sære former for afgifter - for det er jo "vores egen skyld" - ikke?

Der er nogen der griner hele vejen til banken.

Og midt i alt det er det nogle små fisk med sorte hætter og høj stemmeføring, der peges ud som "the bad guys" i dette her mediecirkus. Det er spørgsmålet, hvem det EGENTLIG er der burde have vores borende blik rettet imod dem når alt kommer til alt.

0
0
Svar på denne tråd

Forresten
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:57

Så tror jeg ikke demonstranterne havde regnet med at få lov til at komme ind i Bella Centret. Men de opnåede det de ville - opmærksomhed fra stort set hele verden.

De har et budskab - de løber en risiko for at få sat fokus på klodens tilstand - eller i hvert fald klimatopmødet. Og det virker

De har mistet tilliden til at verdens problemer kan løses af statsledere som ikke vil høre efter hvad deres egne eksperter siger. Og det er vist en slet bevaret hemmelighed at de aftaler der måske ville have en chance for at blive forhandlet på plads, på ingen måde ville komme i nærheden af de anbefalinger eksperne har givet.

Jeg synes faktisk, at de har en pointe...

... og igen - jeg bifalder ikke vold - bare så er det på plads...

0
0
Svar på denne tråd

Arose...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 14:58

Skynd dig at grine færdig. Jeg har hørt at humor bliver pålagt Co2-afgifter, da det er kommet Al Gore for øre at nogle mennesker finder på at slippe en metan-gas-vind hvis de griner meget højt og længe!

Så mor dig mens det endnu er omkostningsfrit!!

0
0
Svar på denne tråd

vandkanon
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 15:08

i det her vejr ?!

Det svarer da til at skyde med maskingevær med spredhagl....

KH:)

Annette

* dejlig islændervallak, 8 år søger kærligt og blivende hjem * yderst fornuftig pris *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Damnation!!!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 15:12

Jeg må ALDRIG noget!

Nå jeg tørrer smilet af med en sur karklud og sparer på vaskepulveret.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Og iøvrigt
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 15:16

vil jeg bevæge mig udendørs på min kampcykel som sikkert bliver konfiskeret, imorgen får alle københavnere udgangsforbud - vi er jo potientielle selvmordsbombere hele bundtet.

Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

0000000
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 16:09

Jeg er også en af dem der er harm over alle de betjente der skal til kbh og så efterlade os andre på bøhlandet uden beskyttelse m m . Har lige meldt en dame for at lade hendes 2 små heste gå ude i dette kolde vejr uden læ. halm og vand ( nå jo 2 gulvspande der var væltet )Har meldt det til dyrenes beskyttelse som så ville have det lokale politi ud til damen Men det kunne ikke lade sig gøre da de alle er i kbh så de stakkels heste må fryse og tørste til betjentene er færdige i kbh og med deres søvn når de kommer hjem. Kan det virkelig være rigtigt ? Mvh Ann

0
0
Svar på denne tråd

Varslede
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 22:13

fredelige demonstrationer er en fin del af et demokrati.

Men for hunden da...at storme Bella Centret hvorefter en af de udsmidte udtalte noget i retningen af "Hvorfor må politiet have våben når vi ikke har nogen" så er det svært at tage folk alvorligt.

Afbrændinger og andre sjove påfund er heller ikke noget som vi udkantsbønder synes er så sjovt.

Hvis ellers politiet kan ramme de rigtige så er jeg helt med på den med vandkanonerne. Så slap de også for at sidde i bur i en hal en nat. Nemmere og billigere og nogenlunde samme effekt ca.

Jeg synes det minder lidt om større fodboldkampe. Langt de fleste møder op med de bedste intentioner og så er der nogen få der kammer over. Det må også være ret træls for de reelle demonstranter.

Man kan have en ide om at det ikke så meget er klimaet men mere det at storme noget der er i centrum.

De mangler vist noget fornuftigt at tage sig til som vi siger herovre...

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

ngsfkgnmk.gmf.
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 22:18

kanon ide. fordi vand er jo ikke dyrt, der ville ikke være et kæmpe spild og det ville ikke blive farligt i frost perioden. =)

0
0
Svar på denne tråd

vandkanon
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 16:34

vandkanon og 10 graders frost

...ja så mener Politierne det virkelig når de råber "Freeze"

Mvh

Charlotte

T-shirtbutikken.dk

0
0
Svar på denne tråd

lige nu
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 17:22

synes jeg faktisk det er samtlige politikere der har været til topmødet der trænger til en gang kold afvaskning....

KH:)

Annette

* dejlig islændervallak, 8 år søger kærligt og blivende hjem * yderst fornuftig pris *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider