Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er der trolls på HN?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 11:34

Jeg synes, at antallet af bemærkelsesværdige aktører med bevidst provokerende indlæg er steget her på HN

Har du mødt en troll?

Glædelig jul

Mvh Jannie

Hvor der er hjerterum er der husrum

0
0
Svar på denne tråd

jeg er lost
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 11:45

må jeg sige- jeg forstår som sådan godt hva du mener - bare ikke sidste del af indlægget...

Nikon-pics4U

NU med søn - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår så...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 11:48

slet ikke hvad du mener...

Hilsen Helle.

Glædelig jul til alle...

0
0
Svar på denne tråd

trolls
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 11:55

Jeg læser åbenbart ikke så meget herinde - for synes ikke jeg rigtig har mødt en troll, bortset fra en enkelt som jeg synes er meget underholdende

Til jer andre: En troll er en der kun skriver herinde for at bringe sindet i kog - ses ofte på mange forskellige debat sider

http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

0
0
Svar på denne tråd

En troll
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 11:59

er en person der skriver indlæg alene med det formål at provokere og skabe hidsig diskussion. På HN kunne man eksempelvis lave et indlæg hvor man skriver et ens hest får 6 kilo havre og to kilo hø. Eller at man har en hest der er 9 år og aldrig har haft smed. Eller at man har en hest der har 42 i feber, men at man ikke vil tilkalde dyrlægen. Eller at man forsøger at få sin hest til at bruge ryggen under ridning ved at sparke til den med spore. Eller at...

Stute hvad er det du ikke forstår?

Mvh Jannie

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 12:34

Ikke at jeg har bemærket... men nu kan jeg da ikke lade være med at holde øje ;-)

Næhh... jeg tror da absolut ikke jeg er troll... så er det ihvertfald ikke med vilje, også er jeg jo alligevel ikke en troll!

glædelig jul allesammen :-)

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 13:13

nu nok, at man selv ved det hvis man er en troll

Mvh Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Jannie
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 13:37

Det tror jeg du har helt og fuldstændig ret i

En troll er en troll er en troll.....

Puffy

0
0
Svar på denne tråd

Men for
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 14:40

at være i stand til at vide, hvad man skal skrive for provokere her på HN, så må man jo være rimelig kendt herinde i forvejen. Derfor kan det godt undre mig, at man så får trangen til at anonymisere sig

Iøvrigt undrer fænomenet mig også lidt. Hvad gør det godt for? Har man et budskab man vil ud med? Eller er det bare for sjov? Hvad mener du Puffy?

Mvh Jannie

0
0
Svar på denne tråd

jo se...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 17:49

det giver vel sig selv hva jeg ikke forstod da jeg skrev jeg godt forstod det første du skrev men ikke det sidste- ergo anede jeg ikke hva pokker en troll betød og overvejde om du have skrevet forkert med to LLer i stedet for ld...

Jeg kan dog ikke besvare dine sidste spørgsmål - det kan formegentligt kun besvares af de der er el opfører sig efter det du beskriver- det må være de nærmeste til at svare.

Nikon-pics4U

0
0
Svar på denne tråd

Trolls...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 21:27

På andre fora, ja, her på HN er jeg faktisk ikke sikker på jeg ville genkende en hvis jeg hoppede på den.

Jeg synes der er uendeligt mange provokerende/dumme/forargende indlæg på HN (og omvendt selvfølgelig :)), sikkert fordi der er så mange brugere herinde.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

jeg er et
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:12

troll, men et snillt troll, tralle-troldet som nynner og synger hele tiden og sprer glede og hygge.

God jul til dig også

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig god jul
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:47

Til dig også Tralletrold!

---

Som forresten er den eneste trold, jeg gider se på HN. ;-)

Der var vist nok en eller anden en gang, som en del vistnok savnede.

Janne: Jeg fatter hat af, hvad du mener- hvem anonymiserer sig?

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan godt....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 22:54

... komme i tanke om en enkelt. Men jeg tror ikke at vedkommende egentlig selv så det sådan.

Så det store spørgsmål er og vil altid være - om modtager og afsender har samme holdning til tingene og tænker der samme.

Venlig hilsen
-miki-

Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.

Hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

enig med
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 08:27

pretty fancy - og anonymiserer sig er vist osse noget de færreste gør - de fleste har en præs. De der ikke har er efterhånden de der ikke ville godkende de nye regler mv.

Så trolls ser jeg ikke rigtigt noget af herinde...

Nikon-pics4U

0
0
Svar på denne tråd

Tjah ...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 19:32

Godt spørgsmål.

P.t er der vist kun én jeg synes kunne minde om en troll ... men hvorvidt min fornemmelse holder stik ...? Tjah ... det ved jeg jo ikke 100% ;)

0
0
Svar på denne tråd

anjasm...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 19:50

... nu bliver man jo helt nysgerrig bare det ikke er mig *g*

Venlig hilsen
-miki-

Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.

Hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

Hvis vedkommende
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 20:08

ikke selv er bevidst at man virker provokerende så er det jo ikke en Troll. En Troll er fuldstændig bevidst om sit forehavende - nogen gange for at skabe debat - og af og til bare for at "piske en stemning op" eller for at sætte "lus i skindpelsen" mellem øvrige skribenter.

Jannie - det med at anonymisere sig hvis man agerer Troll, er nok helt naturligt. For et Troll-kendetegn er jo at provokerende indlæg ikke nødvendigvis representerer Troll's egne holdninger men udelukkende skrives for at skabe debat/røre/omtale.

Jeg tror faktisk ikke man skal læse ret mange indlæg herinde før man kunne agere Troll, også selv om man ikke var helt velbefaren udi kendskab til heste. Vi bliver jo "ramt" på det vi elsker allermest, nemlig vore kæreste dyr, og når vi gør det så reagerer vi ofte stort og som dyreelskere på alle heste/dyrs vegne.

Du spørger hvorfor de gør det? Jeg er nok den forkerte at spørge - det har nemlig også altid undret mig. Jeg har ofte spekuleret på om det er drilleri, mobning, kedsomhed eller en følelse af magt der får dem til at få ildsjæle "op i det røde feldt"

Tror de sidder lidt og "griner i skægget" når det lykkes at få rigtig mange læsere til at reagere.

Puffy

0
0
Svar på denne tråd

Ups ...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 20:55

PrettyFancy, nej da ;)

Det var heller ikke for at piske en stemning op, der er bare en enkelt skribent, hvis indlæg jeg har undret mig en del over ... men det kan jo også bare være helt almindelig uvidenhed eller dårlig formulering. Og som Puffy skriver, skal en troll jo være bevidst om sit forehavende og det er jo somsagt ikke sikkert, at skribenten er det ;)

0
0
Svar på denne tråd

Nej jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 17:50

at der er flere trolls, men tror at der er mange ret uvidende mennesker, som ikke sætter sig ind i tingene andetsteds og så bare spørger. Nogle kan så undre mig, fordi de ikke lytter efter de gode råd men bare laver en ny tråd og spørger om stort set det samme igen. Men jeg tror ikke de gør det for bevidst at provokere og så er de vel pr def. ikke en troll??

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 18:36

Jeg er da en trold !

barrel racing...det er sgu da grineren .

av av mit skinneben !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider