Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad skal jeg give ham?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:00

Hej alle HN'er

Jeg har brug for noget hjælp, min kæreste har fødselsdag den 21. december, og der har jeg købt ham et rigtig flot Junghans ur. Jeg er bare helt lost, for hvad skal jeg give ham i julegave?

Det eneste han siger han ønsker sig i julegave er film, ikke hvilke bare film, og jeg synes bare det er så kedeligt at give ham film, og vi flytter sammen den 1/1.

Evt. skriv hvad i giver jeres kæreste, mand, bror, ven, hvem som helst, jeg har brug for noget inspiration til hvad jeg kan give ham!

Julehilsner fra Maria

Hilsen Maria

Day-Light min nye stjerne, du er fantstisk

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede Ridder

06.06.1998-10.07.2008

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:08

Hej :)

Jeg har en god ide (synes jeg selv)

I sølv og guld forretninger kan man få kortholdere i mange skikkelser.

Sølv, guld, stål... som passer til en hver smag og pengepung.

Hvis du så har lyst, kan du få graveret noget i det.

Noget personligt, eller bare "JULEN 2009"

Det er jo noget han altid kan bruge til dankort eller hvad han nu har....

Og så har han et evigt minde fra dig :)

Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år.

Lykkelig ejer af Fritte, Niva, Bumle, Josefine og Isaac.

Ønsker alle en glædelig jul.

0
0
Svar på denne tråd

min kæreste
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:13

har fået lidt af hvert gennem de år vi har været sammen..

dog er det tit tøj, feks en fed lidt dyr skjorte eller t-shirt, eller er par gode jeans - som han ikke i hverdagen kunne finde på at købe. Det vækker altid glæde, men nu kender jeg også hans stil rimeligt godt efterhånden.

i år får han en stor forstærker til hans bil, da han er meget ked af at han ikke har ordentlig lyd i sin nye bil, og hans gamle forstærker er brændt af + et par nye jeans.

han har også til fødselsdag i år fået en extern harddisk på 1 Terrabyte, til at gemme alle hans billeder (som han elsker at tage) så de ikke tager plads på hans computer.

et år fik han en kæmpe cocktail bog med tusindvis af drinks opkrifter samt 3 forskellige flasker Rose's grenadine til at mixe med.

han har også fået bøger indimellem, feks en stor rejsebog til et sted han drømmer om at komme hen, eller en stor bog om saltvandsfisk som er en hobby vi deler (og det er ellers mig der er til bøger, men nogen få kan han godt bruge ;))

min kæreste er 23

www.roseanna.dk

Nu med de smukkeste hestesmykker i sølv til salg! Mangler du en julegave - så er den her! Både til westernfolk og alle andre hestetosser..

www.Frizz.dk & www.Seastars.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kommer jo an på hans stil...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:15

... men jeg ville ønske jeg havde nogen jeg kunne give disse manchetknapper til - for de er da bare fede! Så kan han jo få sine initialer

www.gudmanjensen.dk/shop/ maskinetaster-17c1.html

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

julegave...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:21

Vi giver hinanden billetter til det comedyshow der tidligere hed "Talegaver for Børn" den 30. december. Kan ikke huske hvad det hedder nu...

Der er ikke så meget overraskelse i det, men en hyggelig tur ud og spise, og derefter ind og se comedy.

Eller vil han gerne have tøj, for det gider han ikke købe selv ;)

0
0
Svar på denne tråd

Gaver til kærester
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:30

Min kæreste får nogle trøjer af mig i år, for jeg har brutalt fået ham til at smide en masse gamle trøjer ud som var helt ude af facon osv.

Af Felix (katten) får han den sidste nye Rammstein CD.

Sidste år fik han en ny skægtrimmer, for jeg bryder mig ikke om når han er glatbarberet og den trimmer han havde duede ikke. Derudover fik han en elektrisk tandbørste, den dér "intelligente" en fra Braun med timer. Begge gaver han blev super glad for.

I år har jeg haft svært ved at finde noget rigtig personligt, eller være særlig kreativ, og jeg ved han har samme problem for vi er begge sådan nogle personer som selv køber det vi ønsker.

Hvad er din kærestes hobby? Kunne du evt. finde på noget han kunne bruge der?

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

Tak for nogle gode ideer
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:34

I har nogle rigtig gode ideer, det tænkte jeg jo nok i havde! Min kærestes hobby, hihi han rider, men er ved at sælge sin hest da han starter i lære som beslagsmed her til januar, han bliver 25 her i december. Så han skal starte med at springe på min lille hest.. :-)

Hilsen Maria

Day-Light min nye stjerne, du er fantstisk

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede Ridder

06.06.1998-10.07.2008

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Oplevelser
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 16:35

Du kunne købe billetter til en koncert eller noget andet, som din kæreste ville syntes var sjovt.

Man kan også hos boghandleren købe en Smart Box til forskellige aktiviteter, middage og overnatninger:

www.smartbox.dk/Default.aspx

Og så får du jo også lidt ud af det

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider