Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Epona TV
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 14:57

JEg overvejer at blive medlem af Epona tv, men det er jo noget man betaler for, så overvejer det lige en ekstra gang. 50 kroner om måneden er jo meget for en fattig studerende med halvpart.

Vil lige høre hvad i bruger epona til?

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 15:03

Jeg bruger epona.tv til at få inspiration til den daglige træning og arbejdet med hestene. Både hvad angår træning fra jorden, ridning og røgt og pleje. Der er en masse gode råd og ideer derinde, og de er med fremme når der sker noget nyt i hesteverden.

Jeg er glad for de inspirerende indlæg og videoer med forskellige trænere og deres metoder, og kan godt lide at de tør være kritiske på områder mange andre ikke gør.

Der er en masse faglige og videnskabelige artikler og opsummeringer af forskellige fagområders debatter rundt om i verden, og jeg synes de giver et godt inblik. Det er velskrevet journalistik, og så er jeg personligt glad for, at der kun er områder som de to damer kan stå inde for - dvs det de viser og skriver om, er arbejde og træning af heste på hestens præmisser.

Der er mange tråde om epona.tv herinde, som du kan søge på - men jeg vil da anbefale dig at købe en adgang til en måned så du kan danne dig din egen mening.

Jeg er glad for det, og vil ikke undvære det.

Meget smuk Abanos/A-dur vallak sælges,

5 år, 165 stg, fuks

Startklar i LA

Kan rides ud alene og er nem i byen

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 15:08

Har prøvet det engang gang, men fik detsværre ikke særlig meget ud af det.. Det var vist den første måned de kørte? Så fandt det ikke super interressandt, mere sådan noget jeg allerede kendte..

Anyway, tror jeg prøver igen, har set man engang kunne give det der års abonomant (Staves?) som gave, så det har jeg ønsket mig til jul.. ved dog ikke om man stadig kan? Kunne ikke lige finde noget om det, på deres hp..

Jeg vil sådan set bare ha' det, så jeg kan se de videoer, der så tit kommer op i debatterne her på hn..

Mvh.

L Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 17:57

Jeg har haft det to gange nu, og kører lige i øjeblikket. De har nogle super gode reportager med feks. sadel (med Tanja Lange), Interviews med forskellige ryttere og deres ridestil (sådan noget elsker jeg at se!) + Nogle rigtig gode videoer med Anders Chortzen - Ham skal jeg HELT KLART ride kursus hos når jeg køber egen hest :)

Der er rigtig rigtig mange ting derinde nu, og super gode artikler. (Det er altså ikke kun remonte ridning! ;) )

Har også prøvet myhorse.tv , og vs. epona.tv så er Epona helt klart det som jeg syntes er værd at se!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 20:54

Jeg meldte mig til og de første 60 kr var også godt givet ud, ingen tvivl om det.

Men jeg tror nu godt man kan springe hver anden måned over, for der er godt nok langt mellem artiklerne.

Jeg vil ikke betale for et årsmedlemsskab, det er spild af penge.

2 søde æseldrenge er klar til at flytte hjemmefra, et grå og et brunt.

Staldkatte bortgives til gode hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger det
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 21:54

som inspiration, det er rart at man kan snuse til mange forskellige måder at gøre tingene på :) Derudover støtter jeg dem gerne, fordi jeg synes de gør et godt politisk arbejde.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lært
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 22:02

enormt meget gennem Epona, og synes det er nemt at følge med i diverse nyheder fra rideverdenen, som interesserer mig.

Jeg synes pengene er givet godt ud, og ville bestemt ikke undvære mit abb på Epona

Linda.

At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!

Freja og Fenja - verdens smukkeste piger

Mosegaards El Diablo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider