Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Juniorheste? Hvor finder man dem?
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 12:57

Hej med jer.

Jeg står i den situation at jeg skal have fundet en Juniorhest, men synes bare ikke de kan støves op nogen steder...

Hvor finder man dem henne, og hvad forstår i egentlig ved begrebet en juniorhest?

Hestetrailer udlejes i nordjylland, se præsentation for mere info.

Dejlig stor 2 værelses lejlighed i ålborg sælges. ligger 300 m fra Jomfru Ane Gade. Kun 100 m. fra gågaden. Perfekt som forældrekøb. ...

0
0
Svar på denne tråd

Jamen..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 13:06

hvad forstår DU ved en juniorhest - for så er det jo lidt lettere at komme med et bud på, om man evt. har det du søger ;-)

For mig er en juniorhest en lidt mindre "model", uden kæmpe bevægelser, der gør overgangen fra eks. pony til hest lidt lettere, bl.a.

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 15:08

For mig er en junior hest en hest til rytteren der netop skal til at gå fra pony til hest. Den har et stangmål mellem 160-168 cm og som regel 6-12 år, og er uddannet til min.LA klasser og har været startet på distriksplan.

Altså en god lærerhest, der kunne være med i Juniorklasserne på distriktsplan. f.eks. distriksmesterskaberne for junior.

Kan bare høre at blandt de henvendelser vi har fået, så er der mange meninger om hvad en juniorhest er. Så måske jeg har misforstået begrebet.

Hestetrailer udlejes i nordjylland, se præsentation for mere info.

Dejlig stor 2 værelses lejlighed i ålborg sælges. ligger 300 m fra Jomfru Ane Gade. Kun 100 m. fra gågaden. Perfekt som forældrekøb. ...

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 17:19

Gode læreheste sælges tit uden at blive annonceret på nettet.

Jeg kender en, der måske kan være interessant - men det kommer jo helt an på prislejet. Den kan godt nok noget mere end det, du efterlyser, men det er vel også kun positivt?

Send mig en PB, hvis du vil vide mere.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider