...været skuffet over indlæggelser.
Som jeg - uden faglig begrundelse - kan se det, så er en indlæggelse ikke TERAPI, men for folk der virkeligt ikke kan klare sig selv med de helt almindelige ting derhjemme - eller folk der har selvmordstanker, eller gør skade på sig selv eller andre.
Lige præcis spiseforstyrrelserne er som jeg ser det HÅBLØST underbehandlede på de psykiatriske afdelinger - men nu har jeg også kun lige et groft indblik i det fra min egne indlæggelser og medpatienter...
Altså, det jeg vil sige er nok bare hvordan jeg opfatter det, og at LIGE nu, skal du være glad for at være "opbevaret" et sted hvor der er folk at tale med (under mine indlæggelser gik der oftest 24 timer uden personale kontakt overhovedet) og et sted der sørger for at du ikke tager dit eget liv.
Men som du har det lige nu tror jeg faktisk ikke man føler noget som helst positivt.
Men - jeg vil nu ret kraftigt opfordre dig til at de ting du skriver her i tråden, dem skal du sige til dem på afdelingen, og IKKE her på HN. Det har de altid sagt under mine indlæggelser - det er vigtigt at man IKKE taler om problemer med medpatienter, men med dem.
Min erfaring siger mig at de gange jeg har talt med personalet fremfor medpatienter (eller som dig nu - HN) er det gået bedre.
Jeg håber du vil bruge min erfaring, men ved det kan være svært at se lyset når man er så ked af det.
God bedring til dig!