Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vand inden ridning..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 21:26

Aften Ænder (o:

Idag da jeg kom ud i stalden så jeg at hesten havde skidt i sin vandkop, så mens jeg gjorde den ren fik han to spande med vand, og drak næsten det hele..

Gik ud at ride, vil tro 20 min efter han havde drukket - og han var simpelthen bare SÅ mærkelig at ride på..

Han bukkede og stejlede konstant, og blev ved med at sparke efter mine fødder..

Han kan normalt godt være lidt pirrelig over for fødderne, men aldrig har han opført sig som idag.. Han virkede frisk nok, i stald og også efter rideturen ( Som egentlig kun var at skridte for ).. Har han bare været i godt humør idag - eller er det at han har drukket så meget lige inden der måske været tungt i maven eller et eller andet ?

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

Rebell søger part!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 21:30

Jeg tror sagtens det kan have været fordi den ikke synes der var særligt behageligt at skulle lave noget med så meget vand skvulpende rundt i maven.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 21:34

Det var også min tanke, men samtidigt tænker jeg også hvor meget sådan noget vand kan svulpe rundt, når det kun var skridt

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

Rebell søger part!!

0
0
Svar på denne tråd

ondt.....
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 10:19

Hvis han har stået i et godt stykke tid uden at drikke noget (kan jeg forstille mig, siden han bællede to spande..) Kan han jo sagtens ha lidt smerter.

Det går nok over i løbet af en dags tid?! :)

Mvh.

L Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider