For nogle år siden stod jeg med to fyldte sække med bamser i alle størrelser, farver og faconer. Ingen af de her nævnte steder ville have dem, da de, på det tidspunkt, var ved at drukne i bamser. Ledte internettet tyndt, men nej, ingen afsætning på bamser.
Jeg endte med at sætte dem ned i storskraldeskuret. Da jeg kom tilbage omkring 10 minutter senere, med et nyt læs blandet ragelse til udsmidning, var de to sorte sække proppet med bamser spadseret væk helt af sig selv. Der er helt sikkert nogle børn der er blevet glade for dem - selvom de ikke støttede et godt formål...