Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad gør man med bamser?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 20:42

Ja jeg har en hel sæk bamser/tøjdyr i forskellige former og størrelser. Jeg havde en ekskæreste som syntes det var det mest romantiske i verden at købe tøjdyr

Så inspireret af en anden tråd- er der nogle der ved hvor man kan aflevere sådan nogen til et godt formål?

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

Asyl-centre?!!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 20:49

Hvad med de forskellige asyl-centre i DK? Mon ikke der er masser af børn der som vil blive glade for dine bamser?

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur og Ludvig )

Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 20:52

Jeg har set nogen genbrugs butikker også har forskelligt legetøj, så hvis der er sådan nogen i nærheden af dig kan du prøve at høre om de er interesserede.

Eller kunne jeg forstille mig at forskellige former for instittutioner(staves?) af forskellig art måske kunne være interesserede?

Måske er der nogen private/friviilig drevne tilbud til børn i dit område som har brug for lidt ekstra legetøj?

0
0
Svar på denne tråd

mødrehjælpen
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 20:53

vil sikkert også gerne have dem :-)

Christina ..Prinser og Prinsesser

skingur@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd

bamser
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 21:10

Ved ikke lige hvor du kan donere dem til - udover de som er nævnt ovenover, men jeg vil bare sige til din tanke! :D

Mvh Louise.

0
0
Svar på denne tråd

Bamseasyl
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 23:30

For nogle år siden stod jeg med to fyldte sække med bamser i alle størrelser, farver og faconer. Ingen af de her nævnte steder ville have dem, da de, på det tidspunkt, var ved at drukne i bamser. Ledte internettet tyndt, men nej, ingen afsætning på bamser.

Jeg endte med at sætte dem ned i storskraldeskuret. Da jeg kom tilbage omkring 10 minutter senere, med et nyt læs blandet ragelse til udsmidning, var de to sorte sække proppet med bamser spadseret væk helt af sig selv. Der er helt sikkert nogle børn der er blevet glade for dem - selvom de ikke støttede et godt formål...

Salvia

Med balloner forholder det sig som med livet selv, nemlig at det er vigtigt at vide hvornår man ikke skal give slip på snoren.
Hele forholdet med balloner er at lære små børn dette.

0
0
Svar på denne tråd

Krisecentre
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 23:33

vil sætte stor pris på bamser!

Så, har manden været på knæ og vi siger ja til hinanden den 15. maj 2010.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har i år
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 23:42

Ryddet op i mange ting- bla knægtens legesager, bøger og bamser. Det, der er i god stand- er tørret over (bøger), vasket af (lego biler mm)- og bamser er vasket og tumblet (og evt redt, så de fluffer godt op). Genbrugsbixen har været meget glad for det hele.

Så, det har jeg gjort. ;-)

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

mine bamser
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 23:47

er afleveret til noget indsamling til rumænske børn.

"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen"

Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider