Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

SU-lån
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 09:31

Jeg har fået SU lån i næsten 2 år, og jeg kan lige pludselig ikke huske, om jeg automatisk får det næste år også, eller om jeg skal søge om det? Jeg kan heller ikke finde svaret på SU-styrelsens hjemmeside

Hvis jeg skal søge om det har jeg vidst en smule travlt!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 09:34

Hej.

http://www.su.dk står der, at de tildeler SUlån for et år ad gangen..

Kig under SUlån, inde på siden..

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 11:24

Hvis du får SU-lån nu, så tror jeg, at du automatisk får tilsendt en låneansøgning, som du kan vælge at underskrive og sende ind.

Det gjorde jeg i hvertfald sidst på året i 2007. Der tilsendte de per automatik en ny ansøgning for lån i 2008. Så kunne jeg selv vælge, om jeg ville benytte mig af den eller hvis jeg ikke ville have lån i 2008, skulle jeg bare ignorere den.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Mangler du opstaldning i postnr. 8544?

Så kontakt mig, jeg kan muligvis hjælpe dig.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 13:44

Du får det automatisk tildelt næste år, men der er lavet nogle ændringer. Du får ikke længere besked med post, men gennem www.e-boks.dk så du skal have oprettet en konto der.

Og så kan du se dine Su forhold for 2010.

Bare log på SU, og så kan du se det ude i højre side mener jeg.

Maria B.P
Søger opstaldning i århus området til hingsteplag.
0
0
Svar på denne tråd

Som Tine skriver...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 07:39

Som Tine skriver, så får du et lånebevis, som du skal underskrive og returnere, hvis du vil have SU-lån. Jeg havde 4 md. SU-lån for 2 år siden, og de sætter stadig SU-lånet på min SU-oversigt selvom det er over 2 år siden jeg sidst har fået SU-lån. Så de er mægtig glade for at låne penge ud

Jeg har igår modtaget SU-oversigt i min e-boks, hvor det med SU-lånet også står forklaret.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider