Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan forsikringen det?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:06

JA eller det har de så åbenbart gjort - Meeeen kan det nu virkelig passe??

Jeg sendte for en uge siden en dyrlæge rening ind til forsikringen fra da dyrlægen var ude og kigge på MacNeal's ringorm .. Regningen lød på 722 kr. - og det var et rent eksperiment, da jeg aldrig har gjort det før.

Igår modtog jeg så et brev fra forsikringen hvor der hovedsageligt stod bla bla bla .. vi går så meget op i god service .. bla bla bla .. og så at da de nu havde observeret at der havde været en del udgifter til dyrlæge poster ville præmien nu fra januar af stige fra 1875 kr. til 2700 kr.

ØØØØØH af hvad for noget???

Forklar venligt lige hvis der er nogle der ved mere om dette her end jeg gør, for jeg forstår det bestemt ikke.

Og jo jeg ringer til dem imorgen, men vil da gerne lige høre om det bare er helt normalt at forsikringerne kan gøre sådan ligeså snart man benytter sig af sin sygeforsikring.??

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

... Ledige bokse i hyggelig selvpasser stald ...

I udkanten af Odense - kontakt mig for yde ...

0
0
Svar på denne tråd

Æbleskiver
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:17

Det er Dansk Hesteforsikring ..

Sabrina med Mac Neal

0
0
Svar på denne tråd

Æbleskiver
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:19

Hvad skete der lige dér??

Der var en der skrev og spurgte hvilken forsikring det var - og det indlæg er nu væk?? Myyyyyystisk ..

Sabrina med Mac Neal

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:19

Ja, så havde jeg ringet til dem og medelt dem at jeg vil skifte forsikrings selskab når de opfører sig sådan.

Ærlig talt lyder det helt hen i vejret :/

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har selv
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:21

Dansk hesteforsikring om min sygeforsikring steg også - dvs jeg fik valget mellem alm. sygeforsikring eller udvidet.

Jeg valgte den almindelige.

Tror da bare det er et tilfældigt sammenfald mellem at du har sendt regning ind og forhøjelsen - tror desuden ikke du får noget refunderet på så lille en regning.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Æbleskiver
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:26

Ja ikke også? Jeg er ærlig talt ret fornærmet men nåede dem ikke i deres åbningstid i dag ..

Ja jeg gider godt nok heller ikke være kunde hos dem hvis de har sådan en mærkelig politik - og netop derfor ringer jeg og kræver en forklaring, da det lyder som en fejl .. Eller det håber jeg da ihvertfald .. Ellers er der jo nærmest ingen idé i at have sygeforsikring på sin hest.

Jannie - okay .. Jamen der var jo en grund til at jeg valgte netop dette selvskab, fordi det var så billigt .. Derfor synes jeg det lyder noget drastisk at det bare sådan uden videre stiger 1000 kr. .. Som sagt regnede jeg ikke med at få noget ud af at sende regningen ind - det var lidt et eksperiment. Men kan nu ikke se at det skulle være en tilfældighed - da der jo står i brevet "at de har observeret stigende udgifter til dyrlægebesøg" - hvilket har været denne ene regning, som jeg har sendt ind .. så det holder jo ikke vand - Eeej hvor er jeg dog irriteret over at jeg ikke kan ringe og brokke mig lige NU

Sabrina med Mac Neal

0
0
Svar på denne tråd

Så vælg den
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:35

alm. sygeforsikring som jeg gjorde - det gjorde jeg bla. fordi jeg ikke tror på, og ikke vil have min hoppe MR scannet eller have lavet scintigrafi - så får hun sgu kuglen hvis hun bliver så syg

Jeg kan læse i mine forsikringspapirer at der er en selvrisiko på 1000 kr, så hjælper det altså ikke at "prøve" at sende en mindre regning ind.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Æbleskiver
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:37

Så hvis jeg ikke havde sendt den regning ind, havde jeg mon så ikke skulle betale 1000 kr. mere om året?

Ej hvor jeg glæder mig til en forklaring i morgen He he ..

Sabrina med Mac Neal

0
0
Svar på denne tråd

Tror det
Forfatter: 
Dato:  02-12-2009 22:43

har noget at gøre med hvornår dit forsikringsforfald er.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

stiger for alle
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 07:05

Du skal ikek atge det personligt for de sender brev ud til alle deres kunder lige som bla. TRYG gør, dvs breve om forsikringen stiger.

Så det har intet med din faktura på de 700 dkk at gøre, det er bare en tilfældighed at brevet kommer lige efter du har sendt den ind

Karina

Springkursus med Daniel Cassøe d 02+03 januar:

OBS nu kun få pladser ledige!!!!!!!

www.heste-nettet.dk/forum/9/215238/ 215238/

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig Karinae
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 07:40

Det er nemlig rigtig Karinae. Jeg har også modtaget brevet. Så har intet med din regning at gøre, så ingen grund til at blive fornærmet, selvom det er en voldsom stigning.

Man bliver ikke større af, at gøre andre mindre.

Hvis man intet positivt har at sige, bør man tie.

0
0
Svar på denne tråd

Æbleskiver
Forfatter: 
Dato:  03-12-2009 12:03

Hehe tak for jeres svar ..

Det er ganske rigtigt som I skriver, en tilfældighed at den ramler sammen med min indsendte regning (som jeg så forøvrigt får dækket 80 % af - lækkert)

Hun kunne godt forstå at jeg var forvirret, men det var første gang i deres 5 års eksistens at præmierne steg. Så der er vidst ikke noget at gøre andet end at acceptere at jeg skal betale 2500 istedet for 1875 kr. pr marts .. Valgte dog også standard sygesiskringen og sparede derfor 200 kr. .. For vi skal ikke ud i MR- scanninger og scintigrafier

Så nu fik jeg da en forklaring på dét

Hav en god dag

Sabrina med Mac Neal

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider