|
|
| Julekonkurrencer |
|
|
Hvilke julekalendere / julekonkurrencer er du med i på nettet? Jeg har kun været med i Tikas sidste år (men mon ikke de laver en i år igen) og er nu med i Idenyts find en forskel julekonkurrence.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jul..... |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ |
| Dato:  |
30-11-2009 12:24 |
|
Sidste år var jeg med i Tika´s og Bravo tours´, og regner også med at det skal være dem i år 
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Selvom man er tyk kan man godt ha tynd mave Robert/Langt fra Las Vegas
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hanibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julekalender |
|
|
Jeg var med i Tikas sidste år, og vil da helt klart deltage igen, for jeg vandt nemlig et par lækre ridebukser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har været med i Skærlund Designs julekalender-konkurrence. Jeg vant rent faktisk en lille gave Har dog ikke modtaget den endnu
Sascha
Sani Cheval & Halimah Bint Ibriix OX
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:
www.sh-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu en Julekonkurrence |
|
|
Præmierne har ikke meget med "naturlige" heste at gøre. Men mit arbejde har en online julekonkurrence kørende i Juletiden, hvor man blandt andet kan vinde en helikopter i én hel time i København - og man bestemmer selv hvordan man vil flyve det (alene, venner, familie, kollegaer). Læs mere og deltag her: www.danishfly.dk - klik på Julelinket forneden eller i menu'en foroven. - Martin
Kvinder er som heste. De findes i alle racer. Ligefra en velpolstret nordbakker på plegicil, til en høj slank og småhidsig fuldblod ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1232342345 |
mille11 |
01-12-2009 06:56 |
|
Jeg deltager også i tikas - og så leder jeg mere eller mindre desperat efter en julekalender jeg har deltaget i de sidste par år, som bare er forsvundet for mig! Jeg var ellers overbevist om at det var nykredit... men enten husker jeg meget forkert, eller også har de valgt ikke at have en konkurrence i år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øømmhh |
|
|
nogle der ved om equipage har en julekalender i år.. kan ikke rigtig finde den på deres hjemmeside....
Stine nu med Frontiers Chico ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter, derfor spørger jeg min hest! horses4you.skysite.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med i..... |
|
|
... Tikas julekonkurrence. Jeg må jo ikke være med i den her på HN, men ellers kunne det også være sjovt - Horsecare har jo sponsoreret nogle ret fede præmier!
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| equipage |
Louise-s |
01-12-2009 09:49 |
|
Mvh Louise
Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud
Søger en halvpart (en hest at ride) i Odense
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| equipage |
|
|
ja det er til konkurrencerne men der er ikke en låge julekalender lige som sidste år, eller skal man købe bladet?
Stine nu med Frontiers Chico ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter, derfor spørger jeg min hest! horses4you.skysite.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvad med HNs |
|
|
Hmm kan det passe at der slet ikke er nogle der har skrevet HNs julekalender ?? 
Med venlig hilsen Anita Spangbo Saam-a-li er klar til bedækning igen i foråret 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julekalender |
|
|
Jeg er med i de fleste nævnte, men ikke HN's - har alligevel ikke noget at bruge den bedækning til - Jyde / PRE blanding kan ikke være godt  Derudover er jeg med i cchobbys, og knoors
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er med |
|
|
i tika's de 2 konkurrencer der køre her på hn nu er jeg ikke med i.... 1. min vallak ville ikke blive glad for en bedækning, flot hingst ellers... 2. har nu ledt efter det logo ien halv time, men ikke fundet det.... det gider jeg altså ikke....dagens ledetråd kan jeg forbinde med markedspladsen, og produktdebatten, men intet logo fundet der...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste-nettet |
|
|
nå jeg fandt den ellers i første forsøg - bare ved at tænke på hvor man kunne finde en billig sadel... Og jeg plejer ellers altid at carte rundt og ikke kunne finde den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arrgggg |
|
|
hvis nu jeg havde åbnet øjnene havde jegogså fundet den i første forsøg.... men hvad øjnene er jo det sted man først bliver blind hehe...... fundet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|