Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bloddonor,hvad får I?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 14:27

Hej

Jeg startede som bloddonor i Århus for 20 år siden,og der fik man coca cola og antonberg marcipan,lækkert!

Så flyttede jeg til Ulstrup,og bliv tappat i Viborg,der får man discount sodavand og et meget lille stykke chokolade!

Er det blevet sådan allesteder?

Ikke at jeg jo behøver have noget,giver gerne blod,mener bare at det trods alt er med til at redde liv,og som sæddonor fåe man oven i købet betaling...så vi kunne vel blive undet lidt extra lækkert!

Lad mig hører hvor I giver blod,og hvad der bliver "serveret".

Mvh Sarah

Træning og undervisning i horsemanship, trailerlæsning

og samlet ridning for løs tøjle

Heste sælges,se præsentation.

Bla. 2 års palominohoppe,2 islændere og 6 års dressur fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Bloddonor
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 14:47

Jeg bliver oftest tappet på Hvidovre Hospital. Der er et større udvalg af sodavand og juice, men jeg har ikke lagt mærke til hvilket mærke. Der er også kiks og kartoffelchips (salt). Jeg er udemærket tilfreds. Jeg har også givet blod i lidt mere end 20 år. Til at starte med var det på Rigshospitalet, og i en periode var det sådan lidt rundt omkring i Storkøbenhavn, hvor de lige manglede min blodtype, og jeg har aldrig fået chokolade, så det må være et jysk fænomen .

Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 14:52

Jeg bliver tappet i Hjørring og der er også discountsodavand, men til gengæld får vi chokolade.

Jeg får altid appelsinjuice, det virker for min krop, men min far brokker sig tit over at man kun kan få Faxe øl deroppe.

Han er nemlig mest til Hof.

Chips har jeg aldrig set deroppe, men en enkelt gang var der sandwich med æg og tun.

Terroristmis og guldpony!

Holmens Ponyclub

Stutteri Holmen

-Man bliver aldrig for gammel til at ride pony...

www.123hjemmeside.dk/ holmensponyklub

0
0
Svar på denne tråd

Før jeg blev...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 16:29

... gravid var jeg bloddonor på Gentofte Amtsygehus. Her fik jeg juice, et stykke chokolade eller en kiks og hvis jeg ydeligere havde brug for det havde de en fugtskål stående med frisk frugt. Hvordan det ser ud nu efter snart 5 år ved jeg ikke?!

Nu jeg midlertidigt flyttet til Hillerød kommune og overvejer at blive donor igen, skal bare lige af med den influenza jeg døjer med.

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

tappet på
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 17:35

Jeg bliver tappet på min arbejdsplads af den mobileblodbank og her har de masser af forskellinge slags sodavand, og kiks.

/Louise

Mor til 2 vidunderlige drenge.......

0
0
Svar på denne tråd

da jeg forsøgte
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 17:55

at blive bloddonor på Handelsskolen i Ishøj fik vi juice.

Desværre nægter mine blodårer at spytte blod ud så der overhovet er nok til en blodprøve, og da de havde været på skolen tre gange for at tappe blod og hver gang havde stukket i mine arme mellem 9 og 14 gange uden resultat - blev de enige med sig selv om at jeg nok ikke skal være bloddonor.

Så sådan må det jo være

Vicky Mathiesen

Military - Ridesportens formel 1

0
0
Svar på denne tråd

Herning
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 18:28

I Herning er der sodavand, cocio, øl, vand, juice osv. Forskelligt chokolade...det hele står fremme, så man kan tage det man vil....dog synes jeg nogle er meget meget grådige og går mere op i at æde end at give blod.

Partnership, Perfection and Performance

Choose Passier

0
0
Svar på denne tråd

bloddornor
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 18:51

når jeg er blevet tappet, har jeg enten fået en tuborg, eller cola light, sidst fik jeg appelsin juice.

Det på glostrup

KAMPHUNDE NEJ TAK I DK! :" www.onlineunderskrift.dk/Vis/ Skriv%20Under/MAXIU "

Ønsker disse monstre væk, eller skærpede regler?.

Min hund, Maxiu blev 21. maj 2009 bidt ihjel af en kamphund ...

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak for
Forfatter: 
Dato:  28-11-2009 19:33

Det må bare være i Viborg området de er blevet lidt nærige lyder det som om!

Men nu gør vi det jo heldigvis alle bare som en god gerning.

Mvh Sarah

Træning og undervisning i horsemanship, trailerlæsning

og samlet ridning for løs tøjle

Heste sælges,se præsentation.

Bla. 2 års palominohoppe,2 islændere og 6 års dressur fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider