Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan kan du tillade dig at være syg?!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 17:31

Jeg er bare målløs, skuffet og ked af det.

Man tror man kender sine venner, men det er sku godt nok kun til tænderne....

Jeg ligger i sengen med baconpest og har gjort det siden mandag. Sagen er så den at jeg for længe siden har lovet at passe min venindes børn på lørdag, fordi hende og manden skal til julefrokost. Synes jeg har trukket den så længe jeg har kan, men jeg har det ikke bedre og har stadigvæk feber.

I formiddags melder jeg så pas til veninden, siger jeg er ked af det og at jeg håber hun kan nå at finde en anden barnepige, i mine tanker er der jo stadigvæk 2 dage til lørdag.

Min veninde siger så ej, hvor fedt (ingen tvivl der om at det er sarkastisk) og tilføjer så at ja hendes mand havde jo godt nok sagt at jeg sikkert hoppede fra!

Nej, hvor bliver jeg bare ked af sådan noget.. Jeg har ALTID passet de børn, når de ikke har kunne finde andre. Børnene har begge ADHD, en dreng på 6 og en pige på 4 - drengen er så værst, så de er en stor mundfuld og hende og manden har svært ved at finde nogen som gider/magter at passe dem. Jeg plejer at gøre det gratis, fordi jeg kan li ungerne og fordi jeg er en god veninde, men det er godt nok slut nu! Ikke så meget som et ord om god bedring kunne veninden præstere.

Det er jo ikke fordi hun er den eneste der er blevet meldt afbud til. Jeg har meldt afbud til afslutning i ponyklubben imorgen aften (jeg skulle endda have overrakt vandrepokalen), og årlig julehygge hos min svigermor sammen med hele familien lørdag formiddag.

Self kan jeg godt forstå at veninden er sur og træt af at jeg er syg, fordi hun ingen andre kan finde der kan passe hendes børn, men det kan jeg ligesom ikke rigtig gøre for.

Måske man bare skulle se sig om efter nogle bedre veninder!

Terroristmis og guldpony!

Holmens Ponyclub

Stutteri Holmen

-Man bliver aldrig for gammel til at ride pony...

www.123hjemmeside.dk/ holmensponyklub

0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 17:37

Det er ikke særlig pænt at hende. Jeg ville nu også blive skuffet :)

Tja. Jeg blev efterladt på en bytur, for et par uger siden. Havde glemt mit pas, så jeg kunne ikke komme ind, og alligevel valgte de andre at feste. Så jeg stod der i Slagelse midtby, klædt ud(halloween) og var mutters alene.

Blev endda efterfulgt 2 gange. Tøserne ved UDMÆRKET at jeg har langt hjem, og MOAR ikke lige kunne stå der fem minutter efter.

Og kun én har kontaktet mig for at høre om jeg kom hjem. De andre har jeg IKKE hørt fra, og de er nu slettet fra mobil/Facebook/msn.

Jeg gider ikke spilde min tid på sådan en flok ubetænksomme, selvoptagede (#&/(9O#&(#w

God bedring!!! :)

0
0
Svar på denne tråd

God bedring...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 18:13

Måske fortryder din veninde også at hun blev muggen?!!

Hun har nok bare glædet sig til en aften ude, uden børn... Specielt hvis det er svært for dem at få "afsat" deres børn

Jeg kender godt det der med at blive rigtig skuffet et kort øjeblik og så skal jeg også liiiiiige vende min tunge et par gange og når jeg så har tænkt mig om kan jeg jeg godt se at det ikke er "fair" at blive sur...

Men selvfølgelig kan du ikke passe børn når du er syg -og havde du været min veninde havde jeg skyndt mig at ringe dig op og stikke dig en undskyldning

God bedring til dig!

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur og Ludvig )

Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?

0
0
Svar på denne tråd

veninder
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 18:14

Det var da ikke særlig pænt sagt af hende! Jeg var godt nok blevet ked af det, hvis jeg var syg og fik den smidt i hovedet.

Selvfølgelig er det surt for dem, du kan jo ikke gøre for du er blevet syg, og det mindste hun kunne have gjort var at sige god bedring.

Men desværre er det jo i sådanne situationer at man finder ud af hvem ens virkelige venner er.

God bedring

R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008

R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009

Selvom man er tyk kan man godt ha tynd mave
Robert/Langt fra Las Vegas

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hanibal

0
0
Svar på denne tråd

Flot...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 18:17

... hvad havde hun forventet? At du ville komme og passe hendes børn og smitte dem med influenza?

Med den opførsel hun lægger for dagen er det lige før hun har fortjent at stå bagefter med to møgsyge børn - men ungerne har jo ikke fortjent det, så det gør man jo ikke...

Jeg kan godt forstå at du nok fremover helt siger nej til at få fornøjelsen af at passe børn for hende. Hvis man ikke har lov at blive syg uden at få et surt opstød...

God bedring til dig!

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 18:44

sikke en fantastisk veninde HOST HOST

lyder faaktisk lidt som om hun har udnyttet din venlighed ;(

Vil du ha' en rigtig hest

Så er Polsk Varmblod bedst

Cypryjka & Mr. Turbo

0
0
Svar på denne tråd

sikke da en skøn veninde
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 19:00

Sikke da en skøn veninde du har dig der Hvis det havde været mig havde hun dælme fået svar på tiltale og så ellers fået at vide at hun kunne slette mit nr!

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

Et ordsprog siger
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 19:08

Hvad skal man dog med fjender når man har venner !

Hvis din veninden ikke har andre til at passe ungerne så skulle hun da NETOP behandle dig som det pureste guld. I stedet for at jamre over at HUN ikke har barnepige skulle hun da spørge hvordan DU havde det.

Føjjjj siger jeg bare - hvor er det menneske dog egoistisk - tænker kun på egne behov. Hun fortjener dig slet ikke - lad hende passe sine uvorne unger selv - eller betale fagpersoner for at gøre det.

Jette K

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 19:52

Nu ringer du til din "søde" veninde og siger du godt kan passe børnene alligevel, så smitter du børnene med baconpest (fedt udtryk... ), så ka hun lære det...

Nej synes bestemt ikke hun kan være bekendt at blive skuffet over at du melder fra i god tid, du kunne jo ha ventet til weekenden, hvor det sikkert ville ha været endnu svære at finde en ny nanny med tålmodighed...

Rigtig go bedring til marcipangrisen...

Til salg/udlån:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.

Send besked for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Folk!!!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 20:25

Det er tarveligt og ubehøvlet! Hvis jeg var dig, ville jeg nok finde andre venner/veninder, det lyder ikke som om du kan bruge hende til noget. Hvis hun bliver fornærmet over at du er syg og ikke kan passe hendes børn, tænk så hvordan hun ville opføre sig, hvis du pludselig akut havde brug for hjælp (f.eks. nu da du er syg), det ville hun da slet ikke stille op til.

God bedring til dig! :-)

Lene

*** Ubi bene, ibi patria ***

0
0
Svar på denne tråd

kald hende veninde igen....
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 21:02

... og mere er der vist ikke at sige om det Så heller være uden veninde.

Venlig hilsen
-miki-

Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.

Hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

Tak for alle "god bedring" ønskerne!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 08:58

Jeg havde faktisk også forventet at få en undskyldning fra hende i løbet af igår, men nej. Kan sagtens forstå at hun er ked og skuffet, men derfor behøver hun ikke at være en ko også.. Heldigvis har jeg det lidt bedre idag, men fandme nej om jeg tager ud at passe de børn efter den behandling igår, selvom jeg skulle have det endnu bedre imorgen.

Kan slet ikke forstå hun opfører sig sådan, så et eller andet sted er hun vel også hammer ligeglad med vores venskab, når jeg ikke kan passe hendes børn.

Når man er syg, så bliver man også nemt lidt mere ked af det end man ellers ville have været blevet, og det blev jeg virkelig igår. Kan også kun sige at mit syn på hende veninden har ændret sig radikalt, gider simpelthen ikke spilde mere tid på sådan et venskab selvom vi har kendt hinanden i 7 år..

Min tanke var jo også at hun ikke ville have smittet sine børn, men det var hun åbenbart ligeglad med så længe hun kunne komme ud og fulde sig. Hun har brændt sine broer, og det håber jeg hun indser en dag. Imens så går jeg bare lidt og håber at hun selv er nødt til at blive hjemme imorgen aften..

Nej, det gør jeg måske ikke helhjertet. Kun lidt..

Åh, måske skulle man også bare ringe til hende og høre hvad pokker der lige gik galt for hende igår?

Terroristmis og guldpony!

Holmens Ponyclub

Stutteri Holmen

-Man bliver aldrig for gammel til at ride pony...

www.123hjemmeside.dk/ holmensponyklub

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider