Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pædagogmedhjælper
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 18:52
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der arbejder som ufaglært pædagogmedhjælper, om i kan fortælle mig hvad lønnen ca ligger på.
Jeg overvejer at søge helt nye veje efter jeg har mistet mit job her i finanskrisen.
0
0
Svar på denne tråd

prøv foa
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:23

jeg arbejder som medhjælper i en børnhave. Du kan gå ind på foa hjemmeside og se hvad lønnen er, der hvor du bor.

de flest børnhaver mangler stort set altid vikar, så det er bare at ringe rundt. Når man først har en fod inde, er det nemmer at få fastjob som medhjælper.

marianne

En rigtig hest, er en frederiksborg !!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:29

Jeg fik 105 kr. i timen da jeg arbejdede som pædagog medhjælper...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:51

jeg får 116,- eller noget deromkring i timen :)

og ja den nemmeste vej ind er som vikar ;) ALLE søger ufaglærte job nu her i krisen.. og ofte får institutionerne 300 ansøgninger til medhjælper stillinger her i århus området

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

meget modgang - men stadig meget gå på mod!

0
0
Svar på denne tråd

så fik jeg kigget
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 21:02

så fik jeg kigget på min løn, jeg er på løntrin 16 og får 124,76 kr i timen.

marianne

En rigtig hest, er en frederiksborg !!

0
0
Svar på denne tråd

Løn.....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 21:40

Dengang jeg var pædagog medhjælper, der mener jeg jeg var på løntrin 11, hvilket hvis nok dengang svarede til 107 kr. i timen (+- et par kroner).

Som i så mange andre brancher, så kan lønnen jo forhandles, og afhænger meget af hvad du har med dig "i bagagen", og hvor godt du får solgt dig selv.

Jeg var utrolig glad for det, og jeg husker det som værende nemt at få alle de vagter jeg ville.

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 11:07

110,- i timen da jeg var medhjælper :)

Hilsen Mig :)

Jeg behøver ingen signatur

Passier Optimum sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 17:29

Hvorfor tager du ikke en pædagogisk assistent uddannelse?

Jeg tog en pædagogisk grunduddanelse ( Hed den indtil for nylig og er stort set det samme som den anden, den er bare blevet ændret så der er mere praktik)

Uddanelsen er på elevøn, så det er jo ikke dårligt under uddannelse.

Damgaard

Med den firbenede skygge

0
0
Svar på denne tråd

Min løn
Forfatter: 
Dato:  28-11-2009 22:03

Jeg arbejder i Gentofte kommune, og jeg får grundtrin 13 (det skal alle have) og den er på 19.592,50 kr her. Derudover for jeg nogle tillæg fordi, at jeg har været her i mere end et år.

Hvis du overvejer at skifte erhverv, så vil jeg (lige som Damgaard) anbefale dig at tage pædagogisk assistentudannelsen. Den sikrer bedre løn og du får minimum 6 løntrin mere end en ikke-uddannet pædagogmedhjælper. Det vil sige, at du i stedet for at starte på løntrin 13 ville starte på løntrin 19.

Løn eksempel:
En ikke-uddannet pædagogmedhjælper fra København starter d. 1. april 2009 på løntrin 13, som er 19.381 kr. Som pædagogisk assistent får man løntrin 19=21.411 kr.

Desuden stiger man hurtigere i løntrin som uddannet end ikke-uddannede. FOAs hjemmeside kan helt klart hjælpe dig på vej. http://www.foa.dk/

Og du kan læse mere om uddannelsen her: www.ug.dk/uddannelser/ erhvervsuddannelsereudveud/ sundhedomsorgogpaedagogik/ paedagogisk_assistentu...nelse.aspx

Adgangskravene er blot 9. klasses eksamen :)

Jeg håber, at det var til en smule hjælp.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider