Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pædagogmedhjælper
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 18:52
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der arbejder som ufaglært pædagogmedhjælper, om i kan fortælle mig hvad lønnen ca ligger på.
Jeg overvejer at søge helt nye veje efter jeg har mistet mit job her i finanskrisen.
0
0
Svar på denne tråd

prøv foa
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:23

jeg arbejder som medhjælper i en børnhave. Du kan gå ind på foa hjemmeside og se hvad lønnen er, der hvor du bor.

de flest børnhaver mangler stort set altid vikar, så det er bare at ringe rundt. Når man først har en fod inde, er det nemmer at få fastjob som medhjælper.

marianne

En rigtig hest, er en frederiksborg !!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:29

Jeg fik 105 kr. i timen da jeg arbejdede som pædagog medhjælper...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:51

jeg får 116,- eller noget deromkring i timen :)

og ja den nemmeste vej ind er som vikar ;) ALLE søger ufaglærte job nu her i krisen.. og ofte får institutionerne 300 ansøgninger til medhjælper stillinger her i århus området

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

meget modgang - men stadig meget gå på mod!

0
0
Svar på denne tråd

så fik jeg kigget
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 21:02

så fik jeg kigget på min løn, jeg er på løntrin 16 og får 124,76 kr i timen.

marianne

En rigtig hest, er en frederiksborg !!

0
0
Svar på denne tråd

Løn.....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 21:40

Dengang jeg var pædagog medhjælper, der mener jeg jeg var på løntrin 11, hvilket hvis nok dengang svarede til 107 kr. i timen (+- et par kroner).