Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rejse til England "hjælp"
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 18:21

Hejsa

Jeg er i tvivl om hvilket indlæg jeg skal skrive i, men nu valgte jeg dette.

Jeg har i tankerne, på en eller anden måde at rejse til England for at lærer sproget helt.. Om det er skole, arbejde eller andet, dog fortrækker jeg hvis det kan være skole.

Er der nogle der har nogle idéer eller selv har prøvet noget lign. ? Evt. nogle links til en hjemmeside?

Og måske har du lidt forstand på, om det er muligt på nogenmåde at have sin hest med? :0

Håber at kan hjælpe mig med nogle gode idéer. ;D

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 18:32

Da jeg var i England i 97, hørte jeg at der var en særlig hestelinje men vist nok på universitetniveau.. Det lød superspændende, men på det tidspunkt valgte jeg at tage tilbage, da jeg havde arbejdet med heste i et halvt år, og havde planer derhjemme..

Men måske det var værd at undersøge, hvis du vil kombinere hesteinteressen med at læse/gå i skole/lære sproget (og kan lidt i forvejen)

Jeg talte så meget engelsk, at jeg glemte mange nuancer i det danske sprog, så det er ihvertfald en god idé at komme afsted

The mind is like a parachute - it only works when it's open!

Reality is that part of the imagination we all agree on

0
0
Svar på denne tråd

:D 111111111111111
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 19:29

Det lyder virkelig spændende..!!! Har du nogen idé hvor man kan undersøge det? evt. en hjemmeside?

Tak for dit indlæg, det giver mig endnu mere lyst..! :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider