Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 08:28

KAN I SÅ STÅ OP...

Solen er vågen og parat, til at gi os en herlig dag med godt vejr, så det er bare med at få skubbet dynen til side og komme uden for, i det gode vejr.

Fuglene pipper højlydt i haven og hopper rundt på alle de foder automater, jer har hængt op. Kan se det er tiltrøængt med ny opfyldning. de æder godt nok en hel del, de kære fugle, men så får jeg jo også en masse fugle sang til gengæld.

Hypperne er lukket ud, de fik kun fodertilskud på stald og så blev resten af morgenmaden, en stor portion gulerødder, serveret på folden. Så nu står de og gnaver sig igennem gulerødder i over størrelse. For dem gemalen kom hjem med i torsdags, var i kæmpe format. Men det gør nu ikke noget. Hypperne har godt af at bruge deres tænder.

Jeg tror dog, at dem der fast henter gulerødder her hos mig, kigger en ekstra gang, når de idag kommer og henter sække, for de er godt nok kæmpe store. Men hypperne gnasker dem i sig med velbehag.

Idag skal der vaskes en masse sengetøj, for med det dejlige vejr, skal det jo udnyttes, at der kan hænges tøj ud til tørre i den friske vind.

Om lidt kører gemalen ud på dagens første opgaver, ja han har travlt, for mange grave opgaver er skubbet en del uger, grundet alt det regn vi har fået. Men han har dog en vigtig opgave, for ditte skal ha kørt wrap ned til sine hypper og det kommer i første række.

Jeg skal klare en del brænde idag. Har fire store stakke med paller, der skal skæres op til brænde.

Samt en stald og et stuehus der lige skal gåes over.

Så i må alle sammen ha` en herlig dag i det super gode vejr.

IMC

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen du kære Danmark.
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 08:31

Puuha, dagen idag, bliver ikke rar.

Jeg regner med at få tidligt fri fra arbejde,

for jeg tror jeg har redet mig en influenza :/ ,.

God dag til jer alle sammen.

»Jeg er kun Chelle«

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Nu med Chinese Crested hanhunden,

Mexi Sigo-Liv

Linka R.I.P

Kærlighed ?

Du er drømmen !

0
0
Svar på denne tråd

Genbrug....
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 08:50

Skal på genbrugspladsen med en masse skrammel - i Jem og Fix og hente spagnum så vores Rhodendendroner kan blive flyttet

I genbrugsbutikken og kigge på ting til min søn der flytter hjemmefra d 1. december - hente flyttekasser - rydde huset for alt det han kan få med som vi ikke bruger

Og da min mand synes det er synd for mig at jeg er blevet opsagt på arbejde pga fabrikken lukker - så har han lovet at kokkerere en god engelsk bøf i aften

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Hjørneakvarie købes gerne stort med møbel under (helst Jylland)
Gitte bog nr 4 og 7 købes

Diverse bortgives - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 09:42

... eller godformiddag er det jo nok.

Ja, det ser ud til at blive en fin dag - jeg skal ud og kigge på bil, så det passer mig så glimrende at det ikke vælter ned.

Det lyder herligt med gulerødder i overstørrelse - jeg ville ønske at jeg boede lidt nærmere så jeg kunne hente nogle sække.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

skovtur......
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 09:45

Her er vejret dejligt, så der er lagt op til en dejlig ridetur i Langesøskoven.

Fødselsdagsgave skal der købes til min farfar som holder fødselsdag i morgen, 88 år - tillykke farfar - håber der kommer endnu nogle fødselsdage i fremtiden ( ser jo far i dig, desværre måtte vi miste en far/søn sidste år ).

Hvad dagen ellers bringer skal jeg give en update på senere...

God dag til alle

Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 10:10

Ja, vejret er simpelthen SKØNT!!

Hesten går på marken og møger sig til - som om han ved, at han skal ind og vaskes og gøres fin om en 3 timers tid :)

Vi skal nemlig afsted til Dalumgaard Rideklub i aften, og ride finale i årets Klub Cup. Det bliver super spændende! Det er kun hans/min/vores 3. LA6, så jeg er super spændt på hvordan det går. ville jo ikke have noget imod, at hive et pænt sejrstæppe med hjem sidst på aftenen ;)

Karen
~ Burberry ~
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

Hestklip med spritny Hauptner electric 2000 tilbydes i Odense

0
0
Svar på denne tråd

sikket et lækkert vejr..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 10:17

God formiddag til jer!! Jeg skal, når jeg er færdig med at rengøre hele hytten(læs 35 kvm!! ), ud til min dejlige føllepige... tror vi skal ud og gå en lille tur i det fantastiske vejr!!

Senere skal jeg hjælpe min veninde med hendes unghest som hun er ved at gøre ryttervant!

aftenen står derefter på venindehygge med lækker mad og tøsesnak!!

Dejlig lørdag til jer alle!!!

Maloure

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 11:25

Sikke travlt I alle får i dag :-)

Her på Sydvestsjælland er vejret også super lækkert, så jeg håber, jeg får tid til at tage ud og hilse på Vodagergård-hestene, nu jeg alligevel er på disse kanter.

Jeg har været syg i godt 1½ uge, så jeg tager det stille og roligt i dag. 1. prioriteten er en eksamensopgave, der skal afleveres på fredag, men som er rimelig omfattende.

Derudover skal jeg over og besøge min gamle mormor, og hvis der så bliver tid, skal jeg ud og hilse på hestene. Normalt har hestene altid 1. prioritet, når jeg er hjemme, så jeg er lidt ked af, hvis jeg ikke når derud i dag, men samtidig er jeg også nødt til at tænke på min krop, der nu endelig begynder at "hænge sammen" igen + min skole, som jeg har forsømt en del på det sidste.

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 12:09

Jeg har været ude og handle og gået lidt rundt nede i byen for at se om jeg kunne finde noget jeg kan skrive på en ønske seddel. Jeg har fødselsdag om 2 uger og jeg syntes bestemt ikke det bliver nemmere at finde på noget jo ældre man bliver.

Jeg skal lukke Claire og hendes foldkammerat ind kl. 15 og så tager jeg nok ud og rider en tur i det dejlige vejr.

The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider