Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Aftensmadtråden
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 06:43

Ja måske nok lidt tidligt men jeg skal bruge lidt hjælp til i aften Og når man har været vågen fra kl. 04 er man begyndt at tænke i madbaner hehe.

Vi skal have en culotte sted og har så fået nogle bella gomba svampe. Dem kunne jeg godt tænke mig at fylde med et eller andet lækkert, men hvad????

Det skal være noget med hvidløg og nok også ost? Men hvad ellers??? kom gerne med jeres krative forslag...

Regner med at lave nogle grøntsager på panden også. Og så nogle kartofler af en eller anden art... Måske halve bagte kartofler med en masse krydderier og lidt smør over...

Desserter er jeg også lidt i tvivl om...Dem vi får besøg af har munden fuld af søde tænder Så kom også gerne med forslag til det...

Det gør ikke noget det er noget der tager nogle timer at lave...Jeg har god tid i dag:)

Tina

Hvor er livet dog en gave, skønne heste, skøn mand, skøn part, det perfekte sted at bo kan man ønske mere? Nej det tror jeg ikke:)

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Tærter
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 07:49

Jeg er blevet inspireret af tærtetråden, og vil lave en tærte med laks og spinat:-)

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

vi får gæster
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 09:26

og valget af aftens meny er blevet dyrekølle valdorffs salat og div tilbehør og min mand får det til at smage himmelsk smil

Hilsner Henriette

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

MAIN COON KILLINGER SÆLGES 1000,-
Bedækning tilbydes

ved
Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008

0
0
Svar på denne tråd

Læs nu hvad Tina skriver
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 11:05

Det er ikke Jeres menuer hun vil vide noget om - det er hjælp til hendes egen ;D

Hak noget hvidløg fint, ikke for meget så svampesmagen overdøves. Bland med lidt friske krydderurter og evt lidt god tomat uden snasket. Kom i svampe og dæk en en skive af den gode mozarella.

Det er en skam at det er i aften du skal have gæsterne, for ellers ville Pommes Anna have været perfekt til din steg.

Det skal bare laves dagen i forvejen.

Men du kan lave nogle lækre portionsgratiner i stedet.

God kartoffelmos, gerne med persille og lidt hakkede hasselnødder kommes i små ramekiner og bages i ovnen til de er gyldne og sprøde på toppen. Lidt Bella Donna ost i mosen skader ikke.

Rødbedesalat med feta ville heller ikke være så tosset.

Revet rødbede med en dressing af balsamico og god olie og smuldret feta - af den fede slags.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Trimmebord med hjul købes

ƸӜƷ
.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• ƸӜƷ

0
0
Svar på denne tråd

hehe Pia ville da
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 11:50

gerne høre hvad i andre også skulle have men også have hjælp til min:)

Og tusind tak...Du hjalp mig lige...Det lyder godt dit forslag så det snupper jeg:)

Tina

Hvor er livet dog en gave, skønne heste, skøn mand, skøn part, det perfekte sted at bo kan man ønske mere? Nej det tror jeg ikke:)

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Aftensmadtråden
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 13:02

Vi skal have en engelsk bøf med hjemmelavet whiskeysovs/sauce med friturestegte hjemmelavede pommes kartofler og grøntsager til

Har ingen gode råd til din ret Tina

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Hjørneakvarie købes gerne stort med møbel under (helst Jylland)
Gitte bog nr 4 og 7 købes

Diverse bortgives - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 15:01

Forret: Lakseroulade med avokadosalat

Hovedret: Flødekartofler(på noget lettere end fløde af en slags) og lammekølle. Dertil spinatsalat og tzaziki

Dessert: Jordbærtærte, hjemmelavet. Jordens bedste med marcipanbund, mørk chokolade, vanillecreme og jordbær og hindbær.

Hurra for festmiddag på en dejlig lørdag aften!

0
0
Svar på denne tråd

Til svampene...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 15:50

ville jeg røre flødeost med lidt hvidløg og krydderurter og putte i.

Min egen menu er ikke besluttet - jeg har lavet en portion guacamole, så mon ikke jeg smovser i det og en hakkebøf med lidt mere grønt til - eller måske med noget kartoffelnoget til

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Tornedos....
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 21:20

Hej

Vi kræsede i tornedos (staves!), hvide kartofler, kogte gulerødder, blancerede porrer, bearnaisesauce samt tzatziki!

MUMS!

Føl årgang 2010 - efter De Noir og Temptation.

0
0
Svar på denne tråd

Aftensmad i dag.
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 22:12

Jeg tryllede endnu engang i køkkenet, så jeg hakkede løg, porre, forårsløg, bladselleri, nødder og appelsin sammen, drænede dette, skar to lommer i en stor kamsteg, viklede bacon om bunden, bandt med en masse snor og så ind i ovnen i 3 timer.

Dertil fik vi en mos bestående af kartofler, knoldselleri, rosenkål, jordskokker, gulerødder og en sovs som smagte helt himmelst, lavet af kokosmælk, ribsgele, vand ovenstående og stegen i ovnen.

Det smagte simpelthen så skønt at jeg var lige ved at falde om. ;)

Så, har manden været på knæ og vi siger ja til hinanden den 15. maj 2010.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 22:48

Her blev det til ganske traditionel le hakkebøffer men med kartoffelmos, skysauce og bløde løg blandet i osen...hertil bønner og ærter...slurp..

Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 07:40

Hold da op..traditionelle og mosen...ikke osen..

Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 11:31

I går fik jeg dejlige rester fra køkkenet på det fine hotel jeg arbejder ved. Jeg spiser ikke sådan kød, så jeg fik bare lækre smørstegte (tror jeg de var) kartofler med lidt ristede nødder, dertil en svampe flødesauce og gulerødder, bønner og pastinak flan. *MUMS*

I dag står den på "tømmermændsmad a la Mie" dvs. to bagtekartofler med hvidløgssmør... Glæder mig jo nærmest allerede til aftensmaden ;)

GOD SØNDAG TIL ALLE!

Hilsener Mie

Kanon lækkert ponyhingste føl sælges temperament og gangarter i TOP!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider