|
|
| Andre der skal være forsøgskaniner? |
|
|
Jeg har sagt ja til at deltage i et forsøg, og gør nu en god gerning ved at deltage i Future 9 projektet om at forbedre vaccinen mod livmoderhalskræft. Så skal være forsøgskanin de næste 42 måneder - håber det hjælper på udviklingen og giver fremskridt i kampen mod kræft! Er der andre Ænder der er med i denne undersøgelse? 
ღ En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden ღ
-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-
... Ledige bokse i hyggelig selvpasser stald ... I udkanten af Odense - kontakt mig for yde ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Artex |
| Dato:  |
19-11-2009 18:37 |
|
Nej det forsøg er jeg ikke med i. Men et par år efter jeg blev sparket i hovedet af en hest var jeg med i et forsøg hvor de undersøgte hvordan ansigtstraumer påvriker hypofysen. Synes egentlig det er meget spændende at være med i sådanne ting, man lærer som regel også noget om sig selv samtidig. Gennem mit studie bliver der ofte søgt forsøgspersoner til forskellige ting, og der har jeg da også planer om at melde mig når der dukker et forsøg op der passer til mig. (Og her giver de som regel også et kontant honorar eller eller et gratis måltid mad, og det kan man jo ikke sige nej til som fattig studerende )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor sjovt Sabrina, jeg er med i samme forsøg som dig  Jeg er blevet vaccineret to gange. Hvor langt er du? Jeg har lige fundet ud af at man får 400 kr. på gavekort til enten tøj eller dagligvarer for hvert besøg man møder til hvor man ikke bliver vaccineret Det er da virkelig fedt! Jeg gør det fordi jeg gerne vil hjælpe og fordi jeg skulle have vaccinen alligevel.
- Tine har talt ! What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?
Now we just have aids, crack and techno ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æbleskiver |
|
|
Tine, okay sjovt nok Er det også på OUH så? Nå for søren, det med gavekortene vidste jeg ikke - men det er sørme da bare et ekstra pluds oveni at man er med til at hjlæpe  Jeg skal til min første undersøgelse + vaccination den 9. december 
ღ En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden ღ
-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-
... Ledige bokse i hyggelig selvpasser stald ... I udkanten af Odense - kontakt mig for yde ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
OUH? Hvad er det Hehe. Jeg går hos dem på nørreport. Hvor går du? Hvornår har du tilmeldt dig? For min veninde fik at vide at der ikke var flere pladser for ganske nylig.
- Tine har talt ! What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?
Now we just have aids, crack and techno ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Jeg blev tilbudt vaccinen mod at været med i samme forsøg for et par år siden. Takkede dog nej, og har nu selv betalt vaccinen - jeg er ikke til at utal af gyn. undersøgelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Apropos forsøg |
JLH ♥Wannamus♥ |
20-11-2009 12:16 |
|
Så kommer jeg til at tænke på et opslag jeg for år tilbage, så hænge på en tavle nær mit omklædningsrum på sygehuset. Her søgte man også forsøgspersoner. Forsøget gik ud på at man skulle have svage elektriske stød i endetarmen, og så skulle man have elektroder påsat kraniet for at se hvor disse stød blev registreret i hjernen. Man fik 300 kr for at være med. Mig og én mine kollegaer stod og læste opslaget sammen, og jeg tror vi grinte af det resten af dagen - ja faktisk flere år efter  Noget tid senere så jeg at beløbet var sat op til 1200 kr; måske der ikke var så mange der meldte sig  Har selv da jeg var studerende fået udtaget knoglemarv som skulle bruges til forskning inden for knogleskørhed.
Mvh Janni
Havre er sundt og godt
Weatherbeeta vinterdækken sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkkkk |
|
|
Jeg var for nogle år siden med i et forsøg, hvor man testede allergipiller. Jeg fik 10.000 kr for at være med. Og jeg var enda så heldig at jeg fik placebo og derfor ingen gener ved forsøget overhovedet... Det var lettjente penge 
Stephanie... Søger part på Amager, se profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med |
|
|
Jeg er også med i Future9's 'forsøg' - egentlig er det vel en observationsgruppe? startede i København, men flyttede til Odense i august for at læse, så jeg er fortsat på OUH. De er virkelig søde derude. Udover de 400 kr. pr. gang efter et vist stykke tid, får vi jo også en ret dyr vaccine gratis. Hvis jeg ikke havde fået den gratis, havde jeg ikke fået den. En af mine klassekammerater har skrevet (artikel) om vaccinen, og hun snakkede med læger, der sagde, at risikoen for livmoderhalskræft ikke står mål med prisen på vaccinen. Men en kræftvaccine vil folk jo gerne betale dyrt for.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor finder i sådanne forsøg at være med i ?? 
"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"
Hvor er PRINS VALIANT? Rød, 17 årig vallak, 138 stg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prins-Valiant |
Artex |
22-11-2009 15:39 |
|
forsoegsperson.dk  Og så bliver der også nogen gange lavet opslag i aviser, på skoler osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg deltager... |
|
|
Jeg deltager også forsøget og skal have min sidste vaccine her til januar. Det med et gavekort har jeg ikke hørt noget om. Er det først efter at man har fået den sidste vaccine? Det ville ellers være dejligt med et gavekort især når man er på SU  Ind til videre har jeg kun fået dækket mine transportudgifter og tabt arbejdsfortjeneste. De så lidt undrende ud første gang jeg bad om refunderingen men de havde jo selv skrevet at man kunne få det så det vil jeg da ikke gå glip af. Jeg går forresten også på klinikken ved nørreport.
Nu bachelor i Naturressourcer -Husdyrvidenskab
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forsøg... |
|
|
hejsa, jeg er med i et andet forsøg, nemlig forhold til forebyggelse af astma hos børn. Foreløbig er det ikke så slemt, bortset fra jeg hader at tage piller. Skal tage nogle som enten er fiskeolie eller olivenolie. Er så ret sikker på det sidste , de smager pænt skidt. Min datter har også været med i et forsøg, da hun var helt spæd. Det var ang noget medicin som måske kan forebygge blodpropper. Hvilket er ret vigtigt, når man har fået lagt ekstra ting ind i sit kredsløb. Men jeg synes da det er rart, der er så mange som "ofre" sig. Forhåbentlig virker forsøgene efter hensigten . Hilsen katarina
Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS) Beatrice
Vores historie www.duclos-julsdorf.dk
Og lillebror i maven....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nix men... |
|
|
jeg var med i de første forsøg de lavede for en.. bum, bum 6-8 år siden er det vel..
Mvh. Lise D - søger med lys og lygte efter en tilredet belgier. Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|