Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor tit besøg hos hest der er udlånt?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 21:31

Kort og godt, hvor tit besøger du din hest der er udlånt?

Jeg har jo Speedy i pasning pt. pga. min sygdom og forestående rejse og skal i morgen besøge hende for første gang siden jeg var ude og "aflevere" hende d. 1. november.

Tænkte at hun lige skulle falde lidt til og lade hende der passer hende, lære hende lidt at kende.

Jeg er dog velkommen til hver en tid, både anmeldt og uanmeldt, og har da planer om at besøge hende en gang i mellem inden afrejse til Afrika.

Passer og jeg er tit i kontakt enten via telefon, sms eller mails og alt går rigtig godt derude, så det er ikke fordi jeg ikke har holdt mig ajour.

Glæder mig til at se Dyret igen. :D

Men igen, hvor ofte ser du din udlånshest?

0
0
Svar på denne tråd

Calle har været
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 21:54

Calle har været udlånt i 2 år.

I starten så jeg til ham ca hver 14. dag.

Nu kan der gå et par måneder imellem.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Udlån.....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 23:08

Tjaaa jeg afleverede min 9 års hoppe d. 2/10 i år ved hendes nye låner og har været der oppe og se til hende 1 gang.

Alt er som det skal være, hun er faldet godt til, så det kan ikke være bedre.

Vi må også godt komme uanmeldt, men det ser jeg ingen grund til da alt er i den skønneste orden.

Udlånet er sat til 1 år - efter den dato må vi jo finde ud af om den skal fortsætte eller jeg skal ha hende hjem igen - eller endnu bedre at låner simpelthen køber hende.

Billede

Det er hende her der er tale om - Mary lou xx

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

0
0
Svar på denne tråd

jeg ser aldrig ejerne
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 01:39

ind imellem svarer de telefonen når jeg ringer. men ellers er min erfaring at jeg aldrig ser ejerne til de heste jeg rider. den sidste havde jeg 1½ år, ejer var og se til den en gang og det var i forbindelse med at jeg fik hest nr to ind fra hende som hun selv afleverede.

den jeg har inde nu har ejeren set stedet en gang inden vi flyttede den derop. siden har han svaret telefonen en gang da jeg ringede. og jeg regner ikke med at se ham før den er solgt.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Opstaldning af islænder/pony i Helsinge, skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 08:21

Jeg lånte engang en 2 års plag ud til selskab en vinter - jeg var og se til ham en gang om ugen hele vinteren.

Gitte - nu som lykkelig røgfri.

Geder sælges - se præs.

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

ser til hesten
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 08:52

hvor ofte jeg ser til hesten kommer an på min fornemmelse af hvor godt den trives.

Pt har jeg en udlånt, og har set til den en gang. Jeg får så af og til billeder af den, senest af et sår den har fået. Bliver opdateret hvergang der sker noget nyt.

Et super sted syntes jeg og jeg føler ikke behov for at komme ofte.

Beklager taste og stavefejl

Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

Sælges:

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd

besøg hos hesten
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 09:48

Tak for jeres svar - dejligt at I gad. :D

Jeg tænker at der er meget stor forskel på hvor meget de forskellige besøger deres hest.

Men der er jo også forskellige årsager til hvorfor hesten er udlånt.

Om det er fordi man ikke har tid/overskud til hesten pt., så er det måske også svært at finde tid til at besøge den ofte.

Kom endelig med flere svar!! :D

Mvh Louise.

www.smaadyrsformidling.dk

Søger en til at tegne min hund efter et foto:

Se mere

HER

0
0
Svar på denne tråd

Ikke så tit
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 10:07

Jeg havde for nogle år siden udlånt min pony i et år. Ikke fordi det var voldsomt langt væk, ca 45 min kørsel fra min bopæl, men i en retning, jeg aldrig kommer ellers. Jeg kørte vel forbi 2-3 gange i løbet af det år. Men jeg vidste, at han blev passet, og jeg fik besked på mail/sms, hvis der var noget nyt. Han er så som oftest heller ikke noget nussehoved, så når han havde konstateret at jeg var der, men ikke havde noget spiseligt i lommerne, så daffede han af igen. Pånær den sidste gang, hvor han vrinskede og som den eneste fra flokken kom hen til mig til hegnet. Så kunne jeg godt mærke, at det passede fint, at det aftalte år næsten var gået, for nu ville jeg gerne have min gamle ven hjem igen.

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Besøge hest
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 10:14

En gang om måneden blev det til i starten, da jeg havde heste udlånt. Derefter hver anden måned ca.

Mange hilsener Rikka

Mor til en hel masse :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ca. en gang om måneden
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 11:57

Jeg har haft Enzo i 2½ måned nu, hans ejer har været og se til ham 2 gange.

Første gang, som var ca. 4 uger efter jeg havde overtaget ham, kunne jeg ikke selv være der, så de red ham lidt selv og hyggede med ham.

Anden gang var her i søndags, hvor jeg red ham. Heldigvis synes ejer det går rigtig godt - og det synes jeg bestemt også, så det er jo dejligt!

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

MIn springhest
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 13:39

blev udlånt i feb. måned og jeg har ikke været nede og se den endnu og kommer det sikkert ikke.

Men låner sender billeder og video, så følger med på den måde :)

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

kjfgkhkghgh
Forfatter: 
Dato:  19-11-2009 14:02

Min tøs er udlånt til en jeg kender i forvejen og ligeledes er det et opstaldningssted hvor jeg kender nogle af opstalderne, så herigennem opdateres jeg også.

Er flyttet et godt stykke væk og har ikke haft tid til, at se til hende i nogle månederne nu pga. flytning/sygdom, men fremover vil jeg tro jeg vil besøge hende 1 eller 2 gange om måneden, da jeg alligevel skal den vej forbi.

Glæder mig dog til, at hun skal hjem igen - udlåner ikke igen. Ikke fordi der er problemer, men fordi hun fylder for meget i mine tanker, når ikke jeg lige har hende hos mig selv.

Vores Charmetrolde

Fjordbassen Bastian, Frieseren Thundra

&

Shetteren Clyed

Hesten er vores partner

Portræt af heste tegnes - tjek præs.

Opdræt af marsvin - tjek hjemmesiden:

www.cougars.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider