Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forbarmer mig...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 15:04

Nu forbarmer jeg mig over hestene og lukker dem ind inden de blæser væk....

De plejer ellers ikke og være sarte med vejret, men de sidste to timer har de stået ved leddet og gloet længselsfuld på hvornår stalddøren går op.

Så kan de komme ind og hygge sig med noget wrap.

Synes faktisk det her vejr er meget hyggeligt, taget i betragtning at husene er hule

Vil Jeres også gerne ind, eller er det bare mine og mig der er pjokket?

Venlig hilsen

Sidsel

0
0
Svar på denne tråd

Hvis...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 15:27

Hvis mine ikke havde haft et skur, så de kunne stå tørre, ville jeg heller ikke have det rart med at de var ude i det vejr - uden dækken.

Men jeg bliver ret overrasket hver gang jeg kommer ud til dem i løsdriften. I dag har det regnet og nærmest stormet hele dagen. Min have er oversvømmet, men min hoppe var helt tør, og føllet kun let vådt. Jeg tror jeg blev mere våd ved at gå ud til bilen.

Jeg var lidt bekymret, om jeg trods alt skulle have dem i boks over vinteren, men jeg er positivt overrasket.

Men selv min kat gider ikke ud i dag :)

Lone

Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.

- Nirvana

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 15:29

Vores er også kommet ind, syntes ikke der var nogen grund til at de bare skulle gå og blive mere og mere gennemblødte, de ville iøvrigt også mægtig gerne ind :-)

0
0
Svar på denne tråd

Mine kan selv
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 15:32

bestemme. De kommer dog ind i boks hver dag kl 17 ca til næste morgen. I dag åbnede jeg døren til stalden så de kan gå ind og ud. De små piger har stået i skuret og hygget de sidste 2 timer. Mine feriebørn vælger at stå ved træerne istedet for at gå i læ under halvtaget

Hingstebassen vælger dog tiltider at gå ud og holde øje...

Men ja det er lidt hyggeligt med dette skumle vejr.. bare det stopper når jeg skal ud og hente pigerne ind..

Hilsen Malena
www.fellhingsten.dk
Fell hingst står til rådighed i 2009

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

mine ville
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 17:23

meget gerne ind, faktisk var der flere der prøvede at vende om da de blev lukket ud i morges. Men den gik ikke, de skulle da lige ud og lege.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Sover inde
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 17:49

Nu er mine også kommet ind, de er dog ikke vandt til at stå inde.

Det var ikke fordi de engentlig vil ind. Men da nogle af vores trære væltede, blev det for farligt for de små muler at stå ude..

Så nu står de og hygger med en masse wrap.

- Min Mening

Hilsen Stine

-Snart uden hest.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:07

Mine har også adgang til læ-skur, men de bruger det aldrig. Kun når de skal drikke går de derind. Man undres...

Venlig hilsen

Sidsel

0
0
Svar på denne tråd

en hest
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:12

ej helt ærligt hvem har sagt til dig at heste ikke kan tåle blæsevejr ? helt ærligt de er ikke lavet af porcelæn

Totalt egoistisk og nok pylret...

Fantastiske Whitey

0
0
Svar på denne tråd

mine er SAT
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:14

ind - dog med en åben dør til friheden....

Og de vil hellere være ude.

Selvom vi bor i et hjørne af skoven er jeg ikke så bange for at de ikke selv har styr på vind og vejr.

Tror aldrig jeg har hørt om en hest der er blevet kvast under et træ.

Men jeg kan måske og selvfølgelig blive den første der fortæller om det i morgen....

KH:)

Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

jaa... blæsevejr!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:21

Vi har nolge pivskidder som faktisk ikke gider stå ude i det her vejr. Så de var kun ude 2 timer imens vi fik muget, så ville de gerne ind igen. :) der er ingne grund til at de står ude, hvis de alligevel bare står ved leddet.

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

Stormvejr og træer
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:31

Vi har også nogle træer langs folden, og indimellem falder der altså store tunge grene ned på folden, så jeg er ikke helt vild med at de går der når det stormer rigtig meget.

Det har da ikke noget at gøre med at man ikke giver hestene lov at være heste, det handler mere om sund fornuft, og de tager altså ikke skade af at stå lidt længere inde en enkelt dag indimellem.

Derudover består det egoistiske asspekt højst i at jeg har mere at muge dagen efter eftersom de har stået inde længere tid end normalt......

0
0
Svar på denne tråd

ude godt, men....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:36

Vores kom ind kl 14.30, så havde de været ude siden 6.30, og var godt blæst igennem.

Min hoppe bli'r lettere "bims" og stresset når det stormer så voldsomt, og alting blafrer og klaprer.

Så efter en halv time i boksen faldt hun endelig til ro og begyndte at gumle wrap...

De går normalt ude til kl 17 på nuværende tidspunkt.

- sagde Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider