Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Låne penge billigst hvor?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 08:54

Jeg står og overvejer om jeg skal låne penge i banken, til mit eget forbrug.

Jeg er under uddannelse og er færdig til juli 2010.

Jeg får revalidering pga en arbejdsskade så SU lån er ikke muligt, dog stiger jeg i revaliderings ydelse (det dobbelt af hva jeg får nu) til maj.

Pt ligger jeg i minus 500-1000 kr pr månede det er jo ikke slemt men snart skal der jo bruges penge til julegaver og til ja kommer vægtafgift og forsikringer på bilen.

Jeg spare alt hva jeg kan nu så der er ikke mere at spare på ud over at sælge bilen men det gør jeg ik for så kan jeg ikke komme nogen steder hen.

Hvilken måde er billigst at låne på?

Aloe vera produkter sælges

Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele..

Regina i fol med Crown's Blue Pearl

0
0
Svar på denne tråd

har du ikke muligt hed for,
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 09:03

at få en kasse kredit i din bank ?. sæt den til et meget lille maks beløb feks 10000 kr. så løber det jo ikke løbsk, hvis du bruger for hurtigt af den.

Du kan jo så lukke den igen, når du til maj stiger i indtægt og derved hurtigt kan få kasse kreditten betalt ned.

IMC

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil sige
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 09:06

lige som inger, at en kassekredit ville være det smarteste. Så prøv da at snakke med din bank om hva de kan gøre for at hjælpe dig. De kender dig også og dit forbrugs mønster.

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Gå altid
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 09:53

Gå altid i banken.

Måske man kan lokkes af "gode" tilbud andre steder, men banken vil være den nemmeste at "danse med" hvis tilbagebetalingen skulle trække ud/blive forsinket.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Banken
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 11:44

Ja, som de andre siger: gå i banken!

Al min erfaring siger mig at man skal holde sig så langt fra andre kreditinstitutioner som overhovedet muligt. Renterne er tårnhøje og inden du ved af det, sidder du i bundløs gæld.

- Heidi

- med den lille plettede Pingu -

0
0
Svar på denne tråd

1223575
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 13:56

Ja banken havde jeg nu også tænk mig, men er kasse kredit det billigste lån at tage?

Aloe vera produkter sælges

Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele..

Regina i fol med Crown's Blue Pearl

0
0
Svar på denne tråd

Spørg i din bank
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 14:03

vi kender jo ikke de renter de tager for lån, eller kasse kredit, Det "gode" ved en kassekredit er at du kun betaler rente af det der er brugt. du kan godt have en kredit på 10000 men "kun" have brugt 2000 . så er det af de 2000 du betaler rente. Men hvis du låner 10000 og kun bruger 2000 så er det stadig de 10000 du betaler rente af

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider