|
|
| Tilløbende kanin, ingen hjælp!? |
|
|
Kan det virkelig passe?
En fra min familie har fundet en tam kanin som ikke kan finde hjem, de kan desværre ikke selv beholde den og ringer til dyrlæge og dvs for at høre hvad de skal gøre..
Svaret er: Enten bliver den aflivet eller også kan i selv beholde den.
Tak for hjælpen må man sige, sådan en sød tam kanin må da være nem at afsætte, så synes godt nok det er utroligt de ikke engang vil gøre et forsøg på at bortadoptere den.
Og ja, jeg ved godt at dyret ikke lider ved at være død, men når den er sund og fin burde den da bare få chancen for en ny familie.
Tanja
"Shut Your mouth - open your mind."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder og sedler op |
|
|
rundt omkring hvor i bor og holde øje med om der er nogen der melder den savnet... Hvad er det for en kanin og er den øretatoveret...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dkdkdkdkd |
|
|
Den er vist ikke øretatoveret, så havde det ellers været dejlig nemt at finde ejeren. Ved ikke på nuværende tidspunkt hvad det er for en, nåede ikke at snakke så meget med dem.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddd |
|
|
Det ikke dyrlægens job at finde et nyt hjem til kaninen. Prøv at sætte plakater op med du har fundet en sød kanin + billede. Henvender inden sig så prøv at få den bortadopterer ved hjælp af annoncer og sedler 
Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej - men alle mine tanker, vil altid følge dig.. (Mads & Mikkel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
|
|
Har de mulighed for at have den siddende nogle dage, for så kan jeg prøve at annoncere det på nogle kaninsider jeg er på, dagligt...skal selvfølgelig vide lidt mere om den så... Og hvis de ikke har, hvor henne i landet er det så, for kan måske finde nogen der kan tage den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Artex |
| Dato:  |
15-11-2009 19:00 |
|
Kan den ikke afleveres på et internat, hvis finderen ikke selv har tid til at finde et hjem til den? Jeg forstår måske lidt god at en dyrlæge ikke vil tage den til andet end aflivning, så kunne de jo næsten ikke lave andet end at videre formidle forladte dyr.. og de har jo også en forretning, hvor der skal nogen penge i kassen for at det kan køre rundt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfjdkdkkdd |
|
|
Ja, jeg tror godt de kan have den nogle dage... Jeg prøver lige at finde ud af noget mere om den.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og desværre |
|
|
er det ikke nemt at finde ejeren, selvom den var tatoveret, da det er et avlernummer og man ikke som ejer bliver rigistreret på nogen måde... Men der er større mulighed for at ejeren kan finde kaninen, hvis man oplyser mummeret...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| beskrivelse |
|
|
Den er vildtfarvet, medium størrelse og stritøre...  Fin beskrivelse ikke.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe |
|
|
Jo helt vildt...hehe Tror du at de kan tage et billede og maile det til mig..? Så kunne jeg jo sætte billede på annoncen.. så skal jeg nok lige sende min mail på PB Og hvor i landet er den nu..?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jejdkdkdkd |
|
|
Jeg hører dem lige ad... Den bor lige nu nær fuglebjerg på sjælland.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super... |
|
|
Så er det da en start... Måske er der en i nærheden, der kan tage den ind...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Kaninen |
Louise *SpeeDyret* |
15-11-2009 19:45 |
|
Ja havde den ikke været så "langt" væk, kunne vi snildt havde taget den i pleje. Jeg kan fremlyse den på formidlingens hjemmeside, skal bare bede om et par billeder via mail. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder... |
|
|
Jeg prøve at skaffe nogle billeder... Så kan i begge få dem...
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmm................. |
MaFilaNoir |
16-11-2009 18:21 |
|
har ikk læst alle indlæg. Du kan efterlyse ejer på dyrenes-beskyttelse.dk eller sedler rundt om kring. i avisen osv. hvis der ikk er svar inden for 3 uger vil jeg mene du kan gøre hva du vil med den da du så har gjort dit for at finde ejeren..
Welsh/fjordheste hoppe føl bliver kat. 1. sælges samt miniature hoppe ifol (kan kåres) sælges for veninde. skriv pb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|