Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

åben hus på Egely Horsecare - skal du?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 21:23

Hej Alle.

I morgen er der åben hus på Egely, og da det jo nok mest henvender sig til islænderfolk tænkte jeg at det kunne være spændende at høre om der alligevel kom andre?

Så vidt jeg ved er der fremvisning af salgsheste, svømme-demonstrering, rundvisning, opvisning, og så skulle der være mad.

Jeg har hest derude så jeg skal i stalden lige meget hvad ;o) Men er der nogen herinde fra der skal ud at se??

Jeg er lidt spændt på at se hvad det er for jeg er simpelthen komplet blank når det kommer til islændere, måske jeg lærer noget i morgen? :)

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

meget modgang - men stadig meget gå på mod!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 21:32

Skal ikke selv med, men har selv islændere (:

- Skriv da lige en lille rapport imorgen om hvordan det gik, det er jo lidt spændende for mig :). Hehe..

CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd

Min gamle hest
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 21:34

Hej

Egely Horsecare, jeg skal ikke der op. Men når du står der kommer jeg til at tænke på om min gamle hest stadig står der og om du kender den. Jeg solgte den til en ung dreng sidste år, Mark hed han vist. Hesten hedder Virkelysts Contin, eller i daglig tale Calle. Kender du den? En stor rød vallak med hvid blis og 3 hvide sokker.

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 21:54

CeliaHag ♥Ganti♥ ; hehe skal prøve :) Men altså jeg kan jo ikke engang se når sådan en lille fætter tølter :b Så tror jeg kommer til at stå og kigge folk over skuldrene og lytte efter hvad de siger :b

Tina Clausen : Det siger mig absolut ingenting. Men jeg har også kun stået der 3mdr :)

-Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 15:52

Det lyder godt.

Tro mig, ved du hvordan trav ser ud, er du ikke i tvivl om hvornår det ikke er trav :b. Hehe

CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 18:49

Det kan du have ret i :) Men synes nu alligevel sådan nogle fættere bevæger sig anderledes generelt ;)

-Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider