Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tricks
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 11:13

hej ænder

jeg håber på at kunne låne lidt af jeres ekspertise vedr. tricks.

sagen er den at vi har købt en lille shetter som vi gerne vil lære en masse tricks, men da jeg er garvet dressurrytter hved jeg absolut ikke hvordan man gør eller hvor jeg skal lede efter info, da jeg ikke engang ved om det har et specielt "navn"(har forsøgt google, men uden et "navn" er det lidt svært)

vi vil gerne lære ham at sidde,ligge,rulle,stejle ,spanske skridt osv. men hvordan kommer vi igang? er der nogle gode sider eller bøger som beskriver hvordan man træner?

han kan komme når man kalder og vil gerne neje men så er det også slut med min viden. han elsker opmærksomhed og er meget mad glad og kælen, det tænker jeg er en stor fordel?

håber der er nogle friske ænder som vil dele lidt guldkorn

på forhånd tak monab

Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T

godt hø og halm i småballer købes i Ringkøbing-skjern området

0
0
Svar på denne tråd

Jamen her er lidt hjælp...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 11:19

En googlesøgning på "heste tricks" gav følgende resultat, og en glimrende side som første link.

www.google.dk/search

Venlig hilsen Susanne og Sedoj

Hvitfeldt Foto | Dyrene i mit liv

The love of horses knows not its own depth til the hour of separation.

0
0
Svar på denne tråd

SuSedoj
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 11:39

tak, jeg er forholdsvis dårlig til at søge på nettet, skal der være "" om ordet? så er det måske derfor at mine egne søgninger har givet nogle sjove resultater.

Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T

godt hø og halm i småballer købes i Ringkøbing-skjern området

0
0
Svar på denne tråd

Nej jeg søgte bare på...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 14:21

heste (mellemrum) tricks. Søgningen skulle gerne komme op, hvis du trykker på linket inkl. søgeordene.

Jeg valgte ikke bare at give dig et link til en enkelt side eller to, da der faktisk er mange sider om emnet.

Hvis du vil og kan med engelsk, så er samme søgning også velgnet horse tricks og så evt. et how to - altså ordene horse tricks how to indsættes i søgefeltet på google.

Men god fornøjelse ihvertfald Sedoj har lært nogle enkelte tricks såsom at give kys, sige goddag, hilse ved at sætte forbenet frem og mulen til knæet, sige ja og nej, spille bold og bakke ved at blive rykket i halen.

Forøvrigt så kunne en søgning på klikkertræning hest også give resultater, hvis du vil den vej inden for tricktræning.

Venlig hilsen Susanne og Sedoj

Hvitfeldt Foto | Dyrene i mit liv

The love of horses knows not its own depth til the hour of separation.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 01:14

Her er en side som jeg har fået rigtig meget ud af. Måske det også kunne inspirere dig.

http://www.klikhesten.dk/

-Bahnsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider