Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

DISC personprofil
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 08:25

Er der mon nogen herinde der har været på sådan et kursus og taget deres test?

Jeg var i går på arbejdet og det var faktisk ganske underholdende og rammende...

Der var da i hvert fald en del af det der passede på mig (faktisk en uhyggelig stor del).

Men tænkte på om der er nogen der har haft taget testen hvor det slet ikke passede???

Vi var i hvert fald enige om at det var ret rammende det meste...

Og har i haft brugt det til noget? Altså arbejdet med jer selv? Eller har det bare været spild af tid?

Det er planen på jobbet af vi skal arbejde med det og glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå:)

Tina

Hvor er livet dog en gave, skønne heste, skøn mand, skøn part, det perfekte sted at bo kan man ønske mere? Nej det tror jeg ikke:)

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

I mit team...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 09:12

... gik vi i gang i marts måned, og forløbet strækker sig til august næste år.

Jeg har været med til noget lignende en gang eller to før - men det her er så absolut det bedste, jeg har prøvet.

Ja, det er vældig underholdende at blive delt op i fugle :) - men der ligger jo alvor bag. Jeg tager det bestemt ikke som "den eneste sandhed", men det rammer vældig godt, og det har fået mig til at tænke over nogle ting ;)

Jeg tror nok at det skal have en effekt - også én der holder - men det kræver jo naturligvis, at man arbejder med sig selv. I vores forløb ligger der også nogle coachingsamtaler, og det giver bestemt også noget - man er helt udmattet bagefter :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 12:10

lavet en da jeg startede på nyt arbejde her i september - det fik vi alle 18 nye.

Der var ikke en eneste der sagde, at den slet ikke passede - men noget passer selvfølgelig bedre end andet.

Jeg har ikke brugt den til noget, fik ikke noget nyt af vide om mig selv - jeg er KÆMPE stor i c og næsten lige så stor i , så min personlighed er lidt kraftig, hihi!

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 13:39

Da jeg arbejdede ved TDC fik jeg lavet en disc personprofil og den passede faktisk rigtig godt..

Jeg er I over D..

Hvad er i andre?

Christine
"Ridderinden af den brune hest"

Penthouse i Bulgarien udlejes, se mere her:

www.bricksite.com/ferie-i-bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 18:44

Ja, jeg kender også alt for godt til det, og min den rammer lige i øjet.

D helt i top og S helt i bund.

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

Lalala..
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 21:15

Tog den inden jeg kom til jobsamtale i banken :)

De brugte den for at se, om man var den man udgav sig for. Nogle kan jo godt lave lidt skuespil til jobsamtaler.

Derefter placerede de mig i den filial de mente jeg passede bedst i. Min DiSC-profil kan jeg ikke løbe fra - den passer perfekt.

Jeg er C over D.

Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.

Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er et stort I det var
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 23:35

der overhovedet ikke nogen tvivl om...Men var så også den eneste i´er i den gruppe....

Men ja jeg glæder mig godt nok også til at komme videre med det og se hvad det ellers byder på.

Men også lidt sjovt at se at dem man er gladest for at arbejde tæt på "passer" til en...Dvs. mangler nu lige at høre et par stykker men man gætter jo lidt på hvad folk nu er...

Vi har haft en masse der var S og det er faktisk lidt "skræmmende", netop fordi der gerne skulle gøres noget mere for "indeklimaet", men hvis folk ikke "tør" sige noget er det jo også svært...

Tina

Hvor er livet dog en gave, skønne heste, skøn mand, skøn part, det perfekte sted at bo kan man ønske mere? Nej det tror jeg ikke:)

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider