Tirsdag morgen kl 07,00 blev himlen en stjerne rigere. Min elskede basse fik fred efter 24 timers sygdom:(:(:(:(
Det er så utroligt svært for mig at forstå at han ikke er her mere min dejlige hyp. Det gik så hurtigt ned med dig at jeg aldrig fik sagt farvel til dig min dejlige hest.
Indi du har betydet så meget for mig i de 8 år jeg har haft dig. Jeg har fulgt dig fra en lille bølledreng af et føl og set dig vokse stor, stærk og smuk. Vi har stået sammen i tykt og tyndt. Du var noget helt for dig selv det kan vi ikke komme udenom og meget meget få mennesker kunne håndtere dig. Men derfor var du stadig dejlig og vidunderlig. Du var bossen på folden så nu skal der findes en ny leder til det.
Stalden er så tom så tom nu hvor du ikke er her mere....Og jeg tror bare hele tiden at hvis jeg lukker øjnene og åbner dem igen så står du nok stadig og guffer dit elskede hø som du elskede. Eller sætter Snøvsen på plads fordi du lige mente at han lige var lidt for fræk.
Jeg savner dig af hele mit hjerte og her med tårene trillende ned af mine kinder håber jeg bare at det er en ond drøm jeg har og jeg snart vågner op men det ved jeg jo godt at det ikke er. Du står ikke i boksen og venter på mig. Du kommer ikke løbende på folden med et vrinsk i håb om en gulerod eller bare lidt nussen.Du er et andet sted hvor du har det godt og nyder alt det grønne græs du kan spise. Jeg håber du har det godt og du hygger dig på livet løs.
Jeg vil aldrig glemme dig min dejlige Indi dreng du er og vil altid være i mit hjerte. Og jeg håber at med tiden at savnet vil blive knap så smertelig som det er lige nu. Og jeg kan tænke på dig med et smil på mine læber.
Farvel min smukke dreng jeg elsker dig♥♥
Og kunne jeg finde ud af at lægge et billed op så var der kommet en med