Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Farvel min smukke dreng :´(
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 20:15

Tirsdag morgen kl 07,00 blev himlen en stjerne rigere. Min elskede basse fik fred efter 24 timers sygdom:(:(:(:(

Det er så utroligt svært for mig at forstå at han ikke er her mere min dejlige hyp. Det gik så hurtigt ned med dig at jeg aldrig fik sagt farvel til dig min dejlige hest.

Indi du har betydet så meget for mig i de 8 år jeg har haft dig. Jeg har fulgt dig fra en lille bølledreng af et føl og set dig vokse stor, stærk og smuk. Vi har stået sammen i tykt og tyndt. Du var noget helt for dig selv det kan vi ikke komme udenom og meget meget få mennesker kunne håndtere dig. Men derfor var du stadig dejlig og vidunderlig. Du var bossen på folden så nu skal der findes en ny leder til det.

Stalden er så tom så tom nu hvor du ikke er her mere....Og jeg tror bare hele tiden at hvis jeg lukker øjnene og åbner dem igen så står du nok stadig og guffer dit elskede hø som du elskede. Eller sætter Snøvsen på plads fordi du lige mente at han lige var lidt for fræk.

Jeg savner dig af hele mit hjerte og her med tårene trillende ned af mine kinder håber jeg bare at det er en ond drøm jeg har og jeg snart vågner op men det ved jeg jo godt at det ikke er. Du står ikke i boksen og venter på mig. Du kommer ikke løbende på folden med et vrinsk i håb om en gulerod eller bare lidt nussen.Du er et andet sted hvor du har det godt og nyder alt det grønne græs du kan spise. Jeg håber du har det godt og du hygger dig på livet løs.

Jeg vil aldrig glemme dig min dejlige Indi dreng du er og vil altid være i mit hjerte. Og jeg håber at med tiden at savnet vil blive knap så smertelig som det er lige nu. Og jeg kan tænke på dig med et smil på mine læber.

Farvel min smukke dreng jeg elsker dig♥♥

Og kunne jeg finde ud af at lægge et billed op så var der kommet en med

Hilsen Marianne

Jeg savner dig min elskede hypper. Du gik bort alt alt for tidligt

0
0
Svar på denne tråd

Det gør
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 20:18

mig så ondt at høre.

R.I.P

Knus

0
0
Svar på denne tråd

Føler..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 20:21

Det gør mig ondt at høre og føler med dig.

Her er han. Han var en smuk hest

Kæmpe trøstekram herfra

R.I.P Mispige. 14 april 2005 - 17 august 08

R.I.P Leopold. 13 november 2000 - 17 juni 09

Bedre er tavshed end tankeløs tale

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hanibal

0
0
Svar på denne tråd

Tak Heidi
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 20:32

Du valgte også lige det billed jeg ville ha valgt.

Ja han var bare rigtig smuk og jeg savner ham for vildt !!!!

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 20:38

Stort Varmt *Kram* her fra

Gør mig ondt at høre.... Kram..

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

ej snøft snøft
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 20:48

Åh altså får vand i øjnene når jeg læser det, hvor bliver det hårdt når det en dag er min tur.. Har rigtig ondet af dig, han var en super smuk hest

M.V.H Stine.... Gribaldi føl tilsalg. .

0
0
Svar på denne tråd

gør mig meget ondt at høre
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 21:14

Indi var en utrolig smuk dreng.. er sikker på smirnoff tager godt imod ham deroppe..

Staro Hit

&

K´s Baby´s Dream

0
0
Svar på denne tråd

trøster...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 23:07

Jeg sender dig en ordentlig omgang krammere og trøst herfra. Min egen dejlige hest gik samme vej d. 29.10., og jeg savner ham inderligt... Her til aften har jeg så sagt farvel til en venindes hest, som fik en værdig afsked efter at have været her i 30 år - de 26 af dem hos den nu triste ejer...

Jeg er sikker på, Indi nu leger rundt på de store grønne marker, hvor græsset aldrig bliver for kort, sammen med alle de andre vidunderlige heste, vi har været så heldige at have haft i vores liv. Og den dag, din tur kommer, står han klar og venter på dig...

Kram herfra til dig og kærlige tanker til din smukke Indi.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 08:01

Varme tanker herfra!!!!

Han ser meget smuk ud på billedet!!!

Hvad skete der, siden han skulle krydse broen????

0
0
Svar på denne tråd

Mrsheaven
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 11:18

Jamen jeg sidder også helt tilbage med en underlig følelse i min krop stadig over at han bare lige pludselig er væk !!!!

Hvis du kan tåle den lange version så siger du lige til så fortæller jeg den lige

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Smukke smukke Indi
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 01:17

Føler med dig Marianne, Indi var en virkelig smuk og meget speciel hest! Alle os som var så heldige at kende ham, vil altid huske ham!

Knus Linda.

At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!

Freja og Fenja - verdens smukkeste piger

Mosegaards El Diablo

0
0
Svar på denne tråd

Tak skal
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 16:23

du ha Linda.

Ja han var sgu en ener ham Indi!!!! At finde en hest som ham igen bliver ikke nemt :( Og jag savner ham så meget !!!!!!!

Et billed kan kalde tårer frem eller bare at se alle de søde hilsner der er kommet til mig og ham ikke mindst.

Men nu har han det godt og har ingen smerter mere og det er det vigtigste. Jeg er bare ked af at hans sidste timer skulle blive på Nørlund og ikke hjemme i hans egen boks ellers på folden:'( Og som GAMMEL hest !!!!!!

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 16:45

Det gør mig meget ondt at høre, puha, det må virkelig være hårdt for dig Smuk smuk hest..

Stop mishandling af heste!

Stop brændemærkning - NU!!

0
0
Svar på denne tråd

pijah....
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 16:52

Ja syntes sgu det er mega hårdt :( Og mega uretfærdig :'(:'(:'( Og helt uden forvarsel at han blev så syg !!!!

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider