Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ansat ved dyrenes beskyttelse
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 10:28

Ved godt det her nok er nogle mærkelige spørgsmål, men håber da jeg får lidt respons.

Når jeg nu nok snart havner i kategorien "arbejdsløs" går jeg ofte og tænker på hvilke job jeg har muligheder for at få.

Desuden læser man gang på gang om at dyrenes beskyttelse ikke længere er hvad de har været og de personer der skal tage sig af anmeldelser af vanrøgt ikke gør en ordentlig indsats.

Så jeg tænkte hvad kræver det for at være ansat ved DB?

Er det frivilligt arbejde?

Hvad laver en kredsformand eller den person som man henvender sig til når man ser vanrøgt? Hvilken baggrund har disse folk (juridisk baggrund eller hvordan)

Hvad med dem der arbejder på internaterne - er det frivillige eller ansatte?

Man kan selvf. ikke generalisere og det er nok ikke ens alle steder men kom gerne med jeres bud.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 10:41

Jeg var lige inde og kigge under ledige jobs ved dyrens beskyttelse, og det jeg fandt frem til er at man "bare" skal ringe til formanden for området/byen også tror jeg de tager den derfra..

Her er et link: www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/ dbpress.nsf/PresseDk/ 711d07626f45037dc12575...21003ef411

jeg går os arbejdsløs og gad godt og hjælpe til med og tage ud til dyr og pleje dem osv.

Bed specielt mærke i dette:

Kredsformænd og deres assistenter arbejder ulønnet, men får løbende uddannelse i håndtering af dyreværnsarbejdet. Udgifter til kørsel og telefon i forbindelse med arbejdet dækkes

og dette:

Alle uanset køn, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingerne.

Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider