Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre der er syge?
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 14:49

Jeg er sikker på, at jeg som min. har fået både svine- og fugleinflunza.... Nøj jeg er skidt.

Er der andre der er i samme båd?

Havde bl.a en "fantastisk" nat, i feberhelvede og som bonus, så blev den store knægt syg om natten og overbrækkede sengen, ikke mindre end 4 gange.

Og ikke nok med det, så er jeg alene med de to unger, og ham den bette skulle også lige mades ind i mellem den stores brækture...

What a night

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 14:53

jeg har selv været for et par uger siden. Min søster har også influenza lige for tiden, og det samme med 3 af mine veninder. Så nej du er absolut ikke alene :(

god bedring !

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 15:03

Jeg vågnede med ondt i halsen og svedeture til morgen, og det er kun blevet værre hele dagen, selv om jeg har spist suppe og ligget under i flere timer.

Det er dog ikke så slemt, jeg har bare slet slet ikke tid til at være syg, da vi har en masse vigtige opgaver i skolen. Øv

God bedring :-)

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Jep !!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 15:12

Nej dog ikke så slemt, men slemt nok !

Hovedpine, kvalme og ondt i maven .. Svimmel når jeg rejser mig ! Øv !

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 15:33

Ja tak - min kæreste har været så rar efter at jeg har passet og plejet ham hele weekenden, at levere sygdommen videre til mig i, nu muteret udgave - JA TAK, eller noget.. badadom.... Hmm.. Ligger med feber der køre op og ned, ondt i halsen, hovedet og øjnene???! Ja sådan gør jeg så absolut ikke pt ser nok mere sådan ud, altså med øjnene ikke munden.. Var i hvert fald godt dopet i morges da jeg var hos hestene meeeen mine tryllepiller er ved at miste deres magi og jeg lader nu den der feber tur slå baktusserne i hjel..

God bedring til os alle..

Mvh

Elisabeth

"Om jeg gerne vil have kaffen sort? Findes det i andre farver? "

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 15:35

Yep... både min datter og jeg ligger også underdrejet her hjemme

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 17:21

Normalt er jeg meget sjællendt syg. Og hvis noget rammer mig, vare det højst et døgn.

Men men men I lørdags hvor jeg var til stævne, var jeg ikke helt på toppen. Gik og hostede en del. Var også snottet.

Søndag var det bedre med hosten, men var nu træt og havde ondt i leddene. I dag er jeg pylleret og øm over det hele. Har lige så mange kræfter som en banan.Og det kriller i halsen.

Hej fra

Irene

www.ladylama.dk

0
0
Svar på denne tråd

syg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 17:42

Hej

Ja jeg er også blevet godt snottet og det er arbejdskollegaerne også og så er det jo svært at lægge sig syg, godt man går på ferie i hele 7 dage idag, har det allerede bedre

lisa

Equine Cortaflex HA Solution (946ml) sælges kun 350 kr. uden porto. Helt ny, ikke åbnet!

Send en sms 60862980

0
0
Svar på denne tråd

Ja øv......
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 17:49

Jeg er også syg =

Dressurpony sælges

Kontakt for mere info

0
0
Svar på denne tråd

Rart at høre
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 18:07

at man ikke er alene.

Jeg plejer heller aldrig være sug, men ikke mindre end 3 gange på under et år, har jeg lagt underdrejet med influenza...

S må jeg da snart have opbrugt min kvote... nå!

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 18:12

Jeg har selv lige ligget med noget og flere af mine venner og kollegaer oplever det samme for tiden.... Det er lige årstiden til sygdom!!!!

Stephanie...

Søger part på Amager, se profil!

0
0
Svar på denne tråd

syge...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 18:35

ja vi har også været ret syge... sønnen har haft feber og dårlig mave i 1½ uge, han skal endelig i dagpleje igen imorgen for første gang i 1½ uge og jeg har selv haft dårlig mave, kastet op osv :( vi har været hårdt ramt og haft det rigtig skidt!! men nu er det vist endelig ovre :)

HYPZER

Mor til Linus Emil 10-12-2007

0
0
Svar på denne tråd

Jaaa ... og er ved at være træt af det
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 18:38

jeg er på min anden uge, jeg hoster sådan og nu i dag måtte jeg hente tøsen fordi hun også fik hoste anfald. Og sørme om sønnike ikke også er så småt begyndt at hoste ... Suk .... så syntes jeg ikke det er fedt at være alene med dem.

Har været ved læge idag og heh ja ... intet at gøre ved det "Deal with it " ... øøøv

Jannie, træt, snottet og hoster

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Bliver det vist snart
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:24

Jeg bliver vist snart syg - ØVØVØV.

Tog hjem fra arbejde 3 timer før med en dundrende hovedpine og lidt ondt i halsen. Sprang på sofaen og sov rask væk i 2 timer. Vågnede op og havde det egentligt meget godt - men nu sidder jeg igen med ondt i knolden, ondt i halsen, sveder og fryser, og næsen er også begyndt at løbe.

Både min datter og mand har været syge så hvorfor skulle jeg slippe fri.....

Pia

Team Østerled

Fjordheste i Sport

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også ligget
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:26

fra torsdag og været syg...kvalme, feber, ondt i halsen og snot i hele hovedet...

Men man kan jo også lige så godt tage det hele på en gang...Har i forvejen fået en fibersprængning i lænden så den hygger jeg mig også med...

Men ja der er mange der er syge her fra jobbet så vi render og smitter hinanden...Ikke særlig smart:(

Tina

Hvor er livet dog en gave, skønne heste, skøn mand, skøn part, det perfekte sted at bo kan man ønske mere? Nej det tror jeg ikke:)

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Så er jeg ikke alene...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 21:19

Jeg må også overgive mig og melde mig under de syges faner. Nu var jeg lige ved at nå 2 år på mit job med kun 3 sygedage. Men jeg gik syg hjem i dag og har det ikke bedre, så det er nok et par dage jeg må blive hjemme.

Men hvis jeg kna nøjes med 2 dage, så er det vel egentlig billigt sluppet.

God bedring til alle.. :-)

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Farvel min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. :-(

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

også ramt
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 07:04

tja, jeg er også ramt af influenza hovedpine, høj feber,snot rysteture, hoste, ondt i kroppen.. øv..

håber godt nok det snart går over

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 07:38

Jeg er også syg, jeg startede i praktik i en børnehave i torsdags, så har det rigtigt skidt med at jeg allerede er syg. Øv, for jeg er jo lige startet, så gidder man jo ikke lige at blive syg.

jeg har næsten ikke sovet i nat vendte og drejede mig og havde det varmt, har det skidt har ondt i halsen, snot og kriller, der får mig til at få kvalme, for det sidder et rigtigt dumt sted, gør det.

Er flov over at melde mig syg allerede.

Damgaard

Med den firbenede skygge

0
0
Svar på denne tråd

Syg.......
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 07:48

Datteren & jeg ligger også på langs, med feber snot osv.

Kærlig hilsen

Lotte

NU med Mosegårdens Benn

Vores dejlige fjordhest.

Gu'ved om han ender med at blive en hop hest ?

0
0
Svar på denne tråd

Supersneglen Sneggla
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 09:39

jeg er lige ved at komme over det. havde ellers også et ordenligt feberhelvede osv.

det var dog kun slemt 1 dag - resten af tiden er jeg bare hæs og har hosteanfald hele tiden.

Amanda&Sneggla

You're asking me out? That's so cute!

What's your name again?

* SNEGGLA SÆLGES! *

* Nu sælger vi også vores Cocker Spaniels *

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider