Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor meget "motion"
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 22:55

får du?

Jeg har ikke som sådan tænkt nærmere over de anbefalede 10.000 skridt om dagen - har et - stort set - stillesiddende arbejde. Men synes jeg rører mig så rigeligt i privaten med alle dyrene.

Min datter har fået en skridttæller i skolen. I morges lå den og flød på køkkenbordet og så fik jeg den geniale ide at forsøge at iføre mig den dagen igennem.

Resultatet er: 20.907 skridt og 16,69 km

Og det er så faktisk en af de dage hvor jeg knappest har lavet andet end mad og nulret rundt indendørs fordi vi skulle ha' gæster.....

Amazing....

Jeg kan konkludere at jeg i den grad efterlever de anbefalede skridt - og lidt til.

Tror næsten jeg stjæler den igen en anden dag - hvor der altså er almindeligt tempo på....i ren og skær nysgerrighed.

Hvordan ser dine skridt ud?

KH:)

Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

jep....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 23:43

Det er derfor shopping er så sundt! man går kilometer efter kilometer uden at lægge mærke til det, og uden at blive træt

Ved ikke hvor mange skridt jeg går dagligt.. Jeg cykler mellem 30-40 km dagligt, tilbringer nogle timer dagligt hos hestene og har et job hvor jeg aldrig sidder ned...

Mvh.

L Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

Vildt!!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 00:01

Det var meget alligevel! Kunne godt tænke mig at prøve sådan en bare for nysgerrighedens skyld. Jeg har nemlig også et stillesiddende job...

Jeg tror nu jeg får ok motion. Er da i hvert fald i nogenlunde form.

Får dog noget mere motion i sommerhalvåret, hvor det er mere lyst, så der cykler jeg meget mere og sådan. Til gengæld bruges min Nintendo Wii noget mere nu, hvor det er blevet mørkt og det gi'r jo også noget. Jeg kan da i hvert fald både få sved på panden og blive øm dagen efter en god gang Wii Fit

Men ellers ja så har jeg jo to heste, som passes og rides året rundt. Derude går jeg sikkert en hel masse skridt uden at vide, hvor mange det mon er...

Mvh Hanne

Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd

har du husket...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 00:06

at indstille den til dig?

Det er meget vigtigt, at skridtlængde mv. er indstillet korrekt, ellers får man et helt forkert resultat.

Syntes umiddelbart at det lyder voldsomt at du skulle have gået næsten 17 km indendørs - det er godt nok nogen gange gennem huset ;-)

Jeg får ikke motion nok i øjeblikket - overskuddet til fitness og løbeture er røget efter jeg startede nyt arbejde. Men jeg skal nok komme ovenpå igen....

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Ikke nær nok...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 10:18

... desværre.

Jeg går til go fra stationen inde i byen hvor jeg arbejder, og i frokosten går jeg også en tur og henter mad et eller andet sted.

Men det bliver ikke til mange skridt i løbet af en dag! På arbejdet er der selvfølgelig også lidt renderi - men det er ikke meget, jeg burde går MEGET mere.

Og på en almindelig hverdag hvor jeg bare lige fodrer Baloo og giver halm, er der jo heller ikke meget motion i det.

Desværre.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider