Jeg har prøvet det nogle gange i forbindelse med partsøgning og efter det var sket et par gange, at folk ikke dukkede op, så gør jeg det, at jeg forventer at folk ikke dukker op. Så kan man ikke sige, at jeg har sat forventningerne for højt. Jeg tænker bare "ja ja, nu må vi se, om de kommer".
Så jeg tager i stalden til aftalt tid - er personen ikke dukket op, begynder jeg at ordne hesten, sadle op og hvis de stadig ikke er der, så rider jeg jo bare.
Jeg ved godt, at hvis man står med en hest til salg, er det lidt noget andet, da man nok gør lidt mere ud af det for at hesten tager sig ud på den bedst mulige måde, så måske kan det ikke helt sammenlignes.
Men jeg vil så give jer fuldstændig ret i, at det er en mærkelig og uacceptabel adfærd ikke at komme til en aftale! Det mindste man kan gøre er da lige at give besked. Jeg har bare indset, at nogle folk er dårlige til det og jeg ved jo ikke, om lige den her person er en af dem, der er dårligt opdraget og derfor benytter jeg ovenstående "teknik" 
Heldigvis har jeg nu et super godt set-up med nogle gode og pligtopfyldende parter på hestene, så der går forhåbentligt mange, mange år før jeg igen skal ud i at lede efter nye personer...