Håber i kan hjælpe mig...
Grundet mit helbred er der en del ting der gør at jeg ser mig nødsaget til at komme af med mine miniaturehopper - her er de:
-Mine smerter er blevet værre og kan derfor ikke selv stå for daglig udmugning, 3xfodring og pasning/træning af 2-3 miniature.
-Gården er tilsalg da vi ønsker at flytte ind til byen i noget mindre, det er ikke til at passe en hel gård med et piskesmæld(=kroniske smerter)
-Min nakke er blevet dårligere efter jeg er stoppet med at ride, og hvis jeg går meget stille og roligt igang igen, vil lærene anbefale mig at jeg sammen med min daglige træning gør ridningen til en del af træningen.
Jeg har masser af opbakning og hestevenner der vil hjælpe mig i hverdagen hvis jeg en dag ikke kommer ud til hesten, den vil skulle opstaldes - så jeg "kun" skal sørge for hygge, træning og nusseri... Og vil betale mig til at så længe jeg er i genoptræning vil en kyndig ride hesten og undervise mig flere gange i ugen.
Der er nogle fine heste tilsalg lige pt. 2 har jeg spurgt ang. bytte, men jeg har det simpelthen ikke godt med at spørge folk om de vil bytte med miniaturehopper plus penge selvfølglelig (det er fine miniaturehopper)
Så er mit spørgsmål så om i syntes jeg kan tillade mig at spørge ang. bytte??
Ville i blive fornærmet hvis i blev spurgt om i ville bytte?
Der er jo ikke mange der har interesse i de små, og den ene jeg har koster alligevel en del da den altid har placeringer med hjem når vi er afsted.