Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan jeg væredet bekendt???
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 12:36

Håber i kan hjælpe mig...

Grundet mit helbred er der en del ting der gør at jeg ser mig nødsaget til at komme af med mine miniaturehopper - her er de:

-Mine smerter er blevet værre og kan derfor ikke selv stå for daglig udmugning, 3xfodring og pasning/træning af 2-3 miniature.

-Gården er tilsalg da vi ønsker at flytte ind til byen i noget mindre, det er ikke til at passe en hel gård med et piskesmæld(=kroniske smerter)

-Min nakke er blevet dårligere efter jeg er stoppet med at ride, og hvis jeg går meget stille og roligt igang igen, vil lærene anbefale mig at jeg sammen med min daglige træning gør ridningen til en del af træningen.

Jeg har masser af opbakning og hestevenner der vil hjælpe mig i hverdagen hvis jeg en dag ikke kommer ud til hesten, den vil skulle opstaldes - så jeg "kun" skal sørge for hygge, træning og nusseri... Og vil betale mig til at så længe jeg er i genoptræning vil en kyndig ride hesten og undervise mig flere gange i ugen.

Der er nogle fine heste tilsalg lige pt. 2 har jeg spurgt ang. bytte, men jeg har det simpelthen ikke godt med at spørge folk om de vil bytte med miniaturehopper plus penge selvfølglelig (det er fine miniaturehopper)

Så er mit spørgsmål så om i syntes jeg kan tillade mig at spørge ang. bytte??

Ville i blive fornærmet hvis i blev spurgt om i ville bytte?

Der er jo ikke mange der har interesse i de små, og den ene jeg har koster alligevel en del da den altid har placeringer med hjem når vi er afsted.

R.I.P Topper - min engel!

Verdens bedste miniaturehopper sælges til gode hjem! - send pb!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 12:39

Selvfølgelig kan du da være bekendt at tilbyde et bytte.. Sælgeren kan jo højst sige "Beklager, det har ingen interesse".. Og der er vist ingen endnu, der er død at hverken at SIGE nej, eller FÅ et nej til et eventuelt bytte. :)

Held og lykke med hvad end du vælger at prøve. :)

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 12:40

Ja det har jeg også tænkt...

Men igen vil jeg ikke træde nogen over tæerne, og det er jo ikke almindeligt at spørge om folk vil bytte med miniature...

PS: SORRY ALLE FEJLENE - det gik vist lige hurtigt nok.

R.I.P Topper - min engel!

Verdens bedste miniaturehopper sælges til gode hjem! - send pb!

0
0
Svar på denne tråd

Harmony
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 12:48

Jamen Harmony sender du bare til Hobro, jeg er fuldstændig skudt i den lille sag . Så skal jeg nok pudse og nusse om hende til hendes dages ende. Mette er nu også ganske sød, ja send du bare begge to .

Håber alting går iorden for dig og du finder gode hjem til dine smukke hopper.

Mvh

Anette

Vinterdækken str. 155/165 til hest med meget bred bringe

mørkeblåt med 400 gram fyld, dobbelt bringespænde, halebeskytter, dobbelt krydsgjorde

brugt men velholdt - 400 kr.

0
0
Svar på denne tråd

dit spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 12:51

sorry glemte da helt at svare på dit spørgsmål.

Jeg synes sagtens at du kan spørge om de vil bytte. Selvfølgelig er der nok nogle der vil sige nej, da de måske skal af med deres hest pga økonomien, som i tiderne jo er lidt stram rundt omkring. Ellers må du få dine hopper solgt inden du går ud og leder efter din nye hest.

Mvh

Anette

Vinterdækken str. 155/165 til hest med meget bred bringe

mørkeblåt med 400 gram fyld, dobbelt bringespænde, halebeskytter, dobbelt krydsgjorde

brugt men velholdt - 400 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Bytte...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 21:36

Selvfølgelig kan du da spørge.

Pt. overvejer jeg fx selv at skifte alle de store ud og kun have shetlandsponyer - men hvem kan vide det, hvis de ikke spørger.

Så spørg bare - men forvent som udgangspunkt et nej...

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider