Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nu blir jeg overtroisk
Forfatter: 
Dato:  04-11-2009 23:51

Kort fortalt kører jeg igår for min mor, og vi sidder og snakker om, at min Dreyri er utrolig driftsikker og aldrig fejler noget.(før har jeg haft store heste, som var syge konstant, så det en dejlig modpol)

Nå men så idag kører jeg op til gården, hvor min hest er i træning, for at ride undervisning på ham, da han skal hjem på lørdag, og jeg lige skal ha de sidste ting finpudset.

Og ja, trækker en hest ind fra fold, som er halt på højre forben .

Så jeg får arrangeret kørsel hjem til vores egen stald, så hesten kan komme i boks, snakker med dyrlæge og får koordineret et besøg fra dem.

Viser sig hesten har fået muk igår, som træner har behandlet, men det har sat sig som en infektion fra igår til idag til trods.

Så hesten skal ha ordentligt spark antibiotika i 6 dage og vaskes osv. som man nu gør med mugramte heste.

Men altså.. hvor sort er det lige, man når at snakke om at hesten bare er tip top rask-og så blir den syg .

Så nu jeg overtroisk, snakker aldrig mere om raske hestes helbred.

Har i prøvet noget lign?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 00:01

Oh ja det har jeg hehehe

Så jeg siger aldrig mere aldrig.... hehehe...

Tror jeg nok...

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 07:44

Ja sådan noget skal man holde mund op. Jeg "kæftede" en dag op om, hvor dejligt det var Leika aldrig tabte sko. Da jeg kom dagen efter manglede der selvfølgelig en sko. Første gang hun tabte på 1 ½ år.

Så du kan lige tro jeg tier stille nu

Hilsen Pia

Riding is a dance between two friends.

Nu med Leika

Rip. Saphira 3/3-08

0
0
Svar på denne tråd

Tjek !
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 08:07

Smeden og jeg stod og snakkede om, at denne gang holdt hendes sko p (han var der til en venindes hest) - om eftermiddagen manglede skoen !

0
0
Svar på denne tråd

Ih altså
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 08:20

Det var da noget rigtigt møg med den søde ispind, men jeg kan sagtens forstå at du bliver ovetroisk.

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 08:40

Jeg var ude for en lignende hændelse sidste tirsdag. Min mor og jeg rider deler en halv times undervisning ved en berider, og ingen af os gad egentlig rigtig ride fordi vi først skulle ride fra kl. 21.30-22.00 (dette sker kun hver 5. uge da vi skiftes til denne sene tid) Men ja, vi fik jo alligevel slæbt os selv af sted. Så rider min mor og jeg rundt, vi er ved at varme op, og min mors pony viser sig så at være halt. Jeg siger højt (joker med..) at min pony også er halt fordi jeg så kan slippe.. fandme om hun så ikke også er halt. aaaarrrgghh.

Så jeg joker heller aldrig mere med sådan noget.

ps. hun var heldigvis helt rengående dagen efter. Jeg tror hun har været sparket af sin frække føllebølle.

Hilsener Mie

Kanon lækkert ponyhingste føl sælges temperament og gangarter i TOP!!

0
0
Svar på denne tråd

Overtroisk?
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 17:45

Jeg sagde engang til min daværende kæreste at mit liv var perfekt, havde jorden dejligste kæreste, verdens dejligste hest og den sødeste hund nogensinde.

ca. 6 måneder efter skred kæresten med en anden, hesten blev syg med kissing spine og hunden gik i krampe under sofabordet og døde.

Aldrig aldrig mere skal jeg sige mit liv er perfekt!

Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!

0
0
Svar på denne tråd

kan se jeg
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 18:06

ik er den eneste med dårlig karma he he.

Nathja Linea du blev godt nok ramt hårdt .

0
0
Svar på denne tråd

Calinka -
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 19:18

Ja, det var heller ikke helt nemt.

Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!

0
0
Svar på denne tråd

at joke..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 10:45

jeg havde på et tidspunkt en kanin i udendøresbur, jeg havde så været hjemmefra 1½døgn, og havde derfor givet den masser af mad og vand, -da jeg så kommer hjem bliver jeg spurgt om jeg har været ude og fodre den, hvor jeg joker med at den jo sikkert er død af ikke at få frisk foder dagen før, -og da jeg så kommer derud ligger kaninen ganske rigtigt død.

siden den gang joker jeg ikke med den slags.

mvh. Gitte og Tyran

*jeg har ikke altid ret, men jeg tager aldrig fejl*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 11:33

Ja det har jeg også prøvet, og jeg lyver aldrig mere om så noget!

Jeg var 15 år gammel (15 år siden), mine forældre var skilt og jeg havde hesten hos min mor. Min far var "bestyrer" for min heste-konto og "sad tungt" på den... Jeg ønskede mig brændene en ny transe til min hest, men vidste at min far ikke var til at drive pengene ud af.

Jeg bildte min far ind at hesten havde haft kolik og jeg behøvede penge til en dyrlægeregning

1 uge senere fik hesten kolik!!! -det var "min straf" for at lyve... Undskyld far og undskyld Chico! Nøj jeg havde dårlig samvittighed

Skal lige siges, at hesten klarede det.

Venlig hilsen

Sidsel

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 12:09

Sådan er det vist altid....

Min elskede hund Topper(deraf Team Topper) har hjulpet mig igennem mit smerteforløb ... Jeg var hele tiden overbevist om at den hund var min redning, men ville aldrig sige det da jeg er overtroisk, og har hørt så meget om at når "engler" har gjort deres pligt forsvinder de igen... En dag sidder jeg så og snakker med nogle og siger: "Topper er min engel, han har redet mig"

Dagen efter blev han aflivet pga. lammende diskus.

Min tidligere hest blev syg hver gang jeg lige nåede at sige at nu var han klar igen...

Osv osv...

R.I.P Topper - min engel!

Verdens bedste miniaturehopper sælges til gode hjem! - send pb!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sad i foråret
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 12:12

og klappede mig selv på skulderen over jeg havde en super frisk hest, og et det år jeg havde trænet ham fra jorden havde givet pote.

-Det var sidste dag jeg red på ham! Han har været skadet siden.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Trala....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 15:58

Jeg er meget klodset, og har været meget på skadestuen.

En dag kom jeg i tanke om at det var længe siden jeg var kommet til skade, jeg sagde det højt, og dagen efter faldt jeg ned af trappen

Rigtig meget babytøj sælges billigt. - Kontakt mig for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider