Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det er altså svært at vælge som 15-årig
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 20:18

Hejsa kære ænder

Jeg håber i måske kan hjælpe mig med at finde eller få et realistisk syn på mit spørgsmål.

Sagen er at jeg lige nu går i 9. klasse og har den høje alder af 15 år

Og jeg skal faktisk til at finde ud af hvad jeg vil efter 9. klasse. Jeg har været rundt om mange ting fordi jeg sådan set har mange muligheder. Jeg er ikke for dum til at tage på gymnasiet lige efter 9. for mine karaktere er rene 7 og 10 taller.
Men jeg her ikke særlig meget lyst til det lige nu. Jeg har altid drømt om at arbejde med dyr og gøre dagens gode gerning. Derfor har jeg så tænkt på at tage et par år som hjælper på landet og derefter tage en HF.
Og det skal lige siges efterskole ikke er en mulighed. eller 10. for den sags skyld.
Jeg vil sådan set bare gerne ud og fine en sød familie der har brug for lidt hjælp til alt hvad der sådan lige er.
Må så heller lige sige at jeg vil næsten være 16 til den tid.

Mit spørgsmål er så tror i der er nogle der ville ha en som mig ?
Ville i selv ha en som mig ?

Alle gæster bringer glæde

nogle når de kommer andre når de går ;P

MVH. Maria

0
0
Svar på denne tråd

Ja......
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 20:27

Hvis du ikke er bange for at tage fat, skal du nok kunne finde et sted hvor du kan arbejde et års tid.

Jeg synes det er en rigtig god ide. På den måde får du lidt ekstra betænkningstid.

For nej det er ikke nemt at vide hvad man vil. Jeg kastede mig ud i gymnasiet, fordi de havde mine søstre gjort og jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle.

Min lillebror startede først i lære som smed. Så gjorde han grundforløbet færdig. Så skiftede han til HTX her til sommer. Det er han så lige droppet ud af for at starte som smed igen.

Så frygt ikke, man kan altid vælge om. Men jeg tror helt klart det er en god ide at tage et år hvor du arbejder.

Rikke med Katinka og Thor

A good horse is never a bad colour.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider