Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bedømmelse af staldejere?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 21:37

skal man søge om tilladelse for at oprette en hjemmeside, hvor folk kan bedømme og give karakter for gode/dårlge opstaldningssteder?

jeg ved at man kan give læger osv. bedømmelser osv.

men er det en tilladelse man skal have ? og hvor fra?

0
0
Svar på denne tråd

ved ikke
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 21:49

det tror jeg ikke, men det kan man vel gøre herinde på produkter og leverandøre?? kan man ikke

:)

Mvh.

L Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har tidligere siddet
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 21:53

for sjov og nørklet med sådan en side hvor man kan anmelde forskellige servicefag. Den blev næsten færdig.

Men egentlig kan det være lige så godt at bruge produkter og leverandører på hestenettet.

Farveller

Fyn - tilflugtssted for hedeperkere og reservesvenskere.

0
0
Svar på denne tråd

Burde der
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 22:01

så ikke også være en regel om at den der så ameldes på godt og ondt får besked om det? Sådan for at kunne balancere vægtskålene hvis i forstår?

God ledelse er at lytte til dem der får tingene til at fungere, dårlig ledelse er ikke at overholde egne regler.

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 08:25

der skulle være en afdeling for anmeldelse af opstaldere også så ? :-)

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 15:27

Hvad med dem som gør det sort....? Dem kan man vel ikke rigtig nævne nogen steder?

0
0
Svar på denne tråd

vavirk...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 16:09

kan man ikke gøre det her? Der er da dyreklinikker derpå :) http://www.vavirk.dk/

Og ja, det burde man have om stalde også! Det virker til, HN synes, det skal holdes hemmeligt, hvordan staldene er :)

Lone

Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.

- Nirvana

0
0
Svar på denne tråd

det vil jeg pusle med
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 22:58

Hehe ja det skal være hemmeligt her på HN , men de næste par dage og lange stykke tid, vil jeg sidde og pusle lidt om det - og få bygget en side ordentlig op - og så skal i nok få besked.. :)

0
0
Svar på denne tråd

Azina- det er en linkguide
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 23:26

Du linker til-ikke noget med ros og ris.

---

Man må ikke lave sider, databaser offentligt, der roser eller riser folk. Det er imod lovgivningen!

De eneste opstaldere, man må hænge ud, skal være dømt for ikke at passe hesten ordenligt. Ellers risikerer man en sag om at skade folk på deres erhverv/injurier/bagvaskelse- det er meget dyrere at skade en person på erhvervet- end at hænge fx din nabo ud (han går i seng med hønsene- og står op med køerne! GRIS!).

Man må heller ikke hænge private ud. Medmindre, der er faldet dom.

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

hvis ikke
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 01:29

man måtte give ris og ros til et firma, så overtræder hn lovgivningen ved at have et forum til dette formål.

Der findes også flere websites, hvor man kan bedømme virksomheder.

Farveller

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 09:33

Det er en udmærket idé med erfaringer fra ridesteder, men det er nok bare lidt svært at styre om de ting der vil blive oplyst er sande eller er fra en forsmået pensionær, der ikke er rimelig eller realistisk.

Alternativt kunne man give en rating for de forskellige ridesteders ridebane, stalde, folde, turmuligheder, foder osv.

Så kunne men finde ud af om de faciliteter der bydes er noget værd. Fx. er der mange steder der reklamerer med foldtid, men hvis dette foregår med 20 heste på 1200m2 i ½ meters mudder, så er det jo ikke en fordel.

Ligesom TineStormy skriver, så ville det da også være passende med en side med info om pensionærer. Jeg synes oftere jeg hører om frygtelige pensionærer end frygtelige opstaldningssteder.

0
0
Svar på denne tråd

hmmnmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 13:15

Jeg undrer mig lidt over at en siger at man ikke må bedømme opstaldere - da dette er en virksomhed.

Hvis i fx. går ind og søger på plastikkirugi - eller læger, kan i få en side - som rigtig mange er bruger af, hvor man kan se bedømmelser, tidligere beretninger, karakter, stedert, faciliteterne osv.

så det villole da virke helt absurd, hvis man må på læger, men ikke på opstaldere???

det er jo i bund og grund begge et erhverv - med personer i den anden ende, og deres forretning....

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo ikke
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 15:21

sikkert de er registreret som forretning.

Farveller

0
0
Svar på denne tråd

God idé
Forfatter: 
Dato:  04-11-2009 12:44

Det ville være rart med en sådan side. Den kunne sagtens indeholde et karaktersystem for både lejere og udlejere?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider