Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Engle og Dæmoner
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 14:45

... er der nogen der har set denne film? Den er lige kommet ud på dvd... har læst bogen og synes at den var enormt spændende..... men jeg læste også Da Vinci Mysteriet og så filmen bagefter... vil nok sige at filmen var skuffende... kedelig... hvis jeg ikke havde læst bogen ville jeg ikke have fået noget ud af filmen....

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?

0
0
Svar på denne tråd

engle og dæmoner
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 14:48

syntes jeg, var så meget bedre end Da vinci mysteriet, men syntes så også at bogen var bedre end Da vinci mysteriet

Og NIckolaj lie kaas spiller super i den film ..

Kan kun anbefales.

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Ja den er
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 14:57

Den er god har både læst bogen og set filmen. Tilgengæld er jeg VILD med davinci mysteriet men det er også fordi jeg synes alt med de kristne mysterier er fasinerende.

Engle og dæmoner er også en rigtig god film, men fangede mig ikke så meget som Davinci, men vil man have mere aktion og mindre religiøse forklaringer så er den nok at foretrække fra for Davinci. Desuden synes jeg Engel og Dæmoner går meget stærkt og visse ting er ikke kommet med men det er nok også svært altid at få tiden til at slå til.

Men jo vil sige den er værd at bruge penge på.

SILLE FOREVER !!

Ny synet Polo GT med originale sportsæder sælges! Årgang 92 kørt ca 210.000 km. GIV ET BUD

Billeder tages i weekenden

0
0
Svar på denne tråd

jean 39
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 14:58

Altså jeg ved snart ikke hvor meget du giver for min mening, for jeg synes jo også at DaVinci var god på film *g*

Men synes faktisk den var god - engle og dæmoner. En var da 1½ time værd.

Venlig hilsen
-miki-

hende der med hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 15:09

Bogen er den mest spændende jeg har læst. Filmen er en af de dårligste jeg har set.

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

GRATIS nye ting

Modeller søges som illustration i bog. Se hjemmeside.

Power, stemning og kreativitet - bjphoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tænk engang...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 15:28

jeg synes den ligger i top 3 over de bedste film nogensinde, men jeg har heller ikke læst bogen. Min kæreste havde dog læst bogen, men er helt enig med mig.

0
0
Svar på denne tråd

Ok.....
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 15:40

...forskellige meninger .... jeg tror bare jeg lejer den i weekenden og ser den sammen med min søn.....

Men bogen er også den bedste jeg længe har læst.....

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?

0
0
Svar på denne tråd

God.....
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 22:47

Lad være med at sammenligne - de kan aldrig få alle detaljer med på film.

Bogen er god og filmen er god, men døm dem hver for sig.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Engle og Dämoner
Forfatter: 
Dato:  30-10-2009 12:53

Jeg har ikke läst bogen, men synes filem var ok god.

Og ja Nikolaj Lie Kaas spiller fantastisk godt.

:P Mvh. Christina :P

0
0
Svar på denne tråd

Engle & Dæmoner
Forfatter: 
Dato:  30-10-2009 15:33

Jeg synes, filmen var utrolig skuffende. Den er ikke nær så fængende som Davinci Mysteriet, som var ganske udemærket.

I forhold til bogen synes jeg de har udeladt rigtig mange vigtige detaljer (Jeg er igang med at læse bogen EFTER jeg har set filmen, da min kæreste synes filmen var en kæmpe skuffelse ). Jeg er enig..

F.eks. starter filmen, hvor bogen er på side ca. 120. Dvs. at næsten alle de ting der bliver fortalt om Illuminati i bogen er udeladt, så man slet ikke får ordentlig kendskab til, hvor vigtig en rolle dette broderskab egentlig har spillet i mange mange år, og hvilken betydning det ville have, hvis det dukkede frem igen.

Ligeledes får man ikke et ordentligt indblik i CERN´s betydning for handlingen osv.

Filmen var flot lavet, men handlingen fangede mig slet ikke, som mange andre film gør. Jeg synes simpelthen, der manglede indsigt i tingene, og den manglende indsigt ender ud i manglende engagement. Man får slet ikke den der.. "UUuuuhhh.. Bare de nu når det-følelse" som bogen formår at give.

Jeg synes ikke, den er værd at købe på DVD, men det er jo smag og behag

Venlig hilsen

Rosen

Søger sød part til min dejlige hest :) Opstaldet i 6622 Bække. Primært dressurhest. Uddannet til de lettere LA-klasser. Se min partannonce for mere info: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/230 ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 08:36

Grunden til at jeg ville se den igen, er at jeg er fan af TH ;D

MEN når man jo så har læst bogen, er filmen meget skuffende. Selvfølgelig sammenligner man, alt andet ville da være tosset. Jeg er skam absolut klar over at de ikke kan få alt med, men for søren der er meget godt de har udeladt som de sagtens kunne få med - uden de store ekstra omkostninger. Det virker som en film hvor de til sidst har sagt 'lad os nu bare blive færdige'...

Til jer der har set den... HVORNÅR er det lige det famøse danske bandeord er at høre??

Mvh Bonnie

GRATIS nye ting

0
0
Svar på denne tråd

Se den!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 15:07

Lad der altid være et par år mellem bog og film, så husker man ikke alle detaljerne.

Danske bandeord?! Dem hørte jeg ikke, jeg havde for travlt med at holde øje med Ewan McGregor. Som forresten spillede forrygende som Camerlengo.

Det ringeste var helt klart Thure L.'s stærke danske accent. Den skar noget i ørene.

/minski

HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen og Midtsjælland)

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd

Danske bandeord
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 15:14

det husker jeg vist ikke, hva skulle det være og sagt af hvem ...

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Engle og dæmoner
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 01:56

Engle og dæmoner lider af nøjagtig samme svaghed som Da Vinci Mysteriet: efter en spændende og intens skattejagt, bliver vi spist af med den mest LATTERLIGE slutning, man kan forestille sig - og for mig er det desværre det indtryk, der blev hængende efter filmen.

Jeg ved ikke hvorfor, men Dan Brown er åbenbart totalt uduelig til at skrive slutninger!

Hele beskrivelsen af "skattejagterne", løsningen af diverse mysterier o.s.v. er han supergod til - men så går der pludselig Danielle Steel/Barbara Cartland i den på de sidste 15 sider af bogen...æv!

Et dansk bandeord? Det er jeg da også gået glip af!

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 02:11

Synes den er okay. Men kan ikke helt tage den seriøst med Nikolaj og Thure

• • Simone • •

med Tim

Hjemmeside: www.bricksite.com/TS

0
0
Svar på denne tråd

overskrft
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 07:52

Nickolaj Lie Kaas var helt oppe og ringe under optagelserne, da han fik grønt lys til at sige et dansk bandeord. Det vides, af mig, ikke hvad ordet var eller hvornår det blev sagt. Eneste krav var at det ikke kunne forstås på andre sprog som et grimt ord, eks 'f*ck' eller damn osv. Men selv om jeg lagde ekstra mærke til det, fangede jeg den aldrig?

Mvh Bonnie

GRATIS nye ting

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider