Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hund tisser indenfor
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 17:55

Hej alle :)

Sagen er den at jeg har en skøn og stor hund, en sanktbernhardshund/schæfer hund. Han er godt og vel 5 år, og vi har haft ham i ca. halvandet år.

Sagen er så den at han er begyndt at tisse indenfor? Han har ALTID været renlig, og han har kun gjort det én gang før - den første dag vi fik ham hjem, og siden har han aldrig gjort det. Men nu er han altså begyndt at tisse alle mulige steder indenfor - op af min seng, op af spisebordet og stolene osv.

Nogen der kan hjælpe? Hvorfor gør han det, og hvordan får vi ham til at stoppe med det? Det er rigtig øv, og det lugter forfærdeligt

0
0
Svar på denne tråd

for mig lyder
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 18:04

det som at han markere, er han steriliseret?

Jeg syntes du skal prøve at konsultere din dyrlæge om problemet, for det kan sagtens være hormonelt som hunden ikke kan gøre for.

Mvh. Lotte

Sort Kieffer Lech DL AT sælges - mail for billeder og pris.

0
0
Svar på denne tråd

Min hund tisser indenfor
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 18:08

Er han kasteret eller all man?

Hvilke situationer gør han det i? Er det når han er alene hjemme, når I forlanger noget af ham, sker der meget i jeres hjem pt. osv.?

Har I ændret på noget før han begyndte på det?

Drikker han mere end normalt? Tisser han mere end normalt?

- Kan han være syg, og simpelthen ikke nå ud?

Er han "flov" når det sker, "provokerende" eller?

Sorry, mange spørgsmål ;-D Men der kan være mange muligheder, men det ER træls!

Har en 4 årig hanhund, som har været bokshund før vi fik ham - og han er ikke 100% renlig og det STINKER når han tisser indenfor!

- Han er nemlig all male...

Rollo

MARSVINEUNGER SÆLGES

3 hanner og 5 hunner, i skønne farver!

AVLSTJENESTE

West Highland White Terrier

Tell-Mann Westie :: Marsvine Info

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 18:31

Han er ikke steriliseret :-)

Han gør det ikke når vi er hjemme (hvertfald ikke hvad jeg ved af), somregelt altid når vi ikke er hjemme.

Han drikker ikke mere end normalt, og synes også han tisser meget normalt? Han er jo en hanhund, så han tisser selvfølgelig meget.

Vi har en fra Østrig boende, som flyttede ind fra et par måneder siden, men det er først nu her han er begyndt på det?

Jeg tænkte også på at kontakte dyrlægen, og høre ad hvad det evt. kan være :-)

0
0
Svar på denne tråd

skynd dig
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 19:16

at få den godt gennemtjekket ved dyrlægen er mit bedste råd.

for et lille år siden begyndte min hund på at tisse indenfor. uanset om så døren stod på vid gab.

jeg slog det hen og tænkte den nok var jaloux for jeg havde næsten lige født min datter. men over et par måneder begyndte andre symptomer at dukke op.

den blev b.la. distræt, glemsom, meget træt og at gå ind i møbler der havde stået der i evigheder.

min hund viste sig at være dement. formodentlig som følge af indavl, men faktum er at jo tidligere i forløbet demens opdages, jo bedre muligheder er der for at handle på det.

Can't fix stupid...... ;o)

søger blandings tævehvalp

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider