Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sygeplejerskeuddannelsen?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 18:33

Jeg står og skal begynde at læse til sygeplejerske her til den første februar, men synes der er nogle ting som jeg mangler at få svar på(håber at der er nogen derude som kan hjælpe)

Hvordan er lektieniveauet, er der mange lektier eller er det fordelt på større opgaver/projekter?

Kunne i få det til at hænge sammen kun med SU eller havde i arbejde ved siden af. Her tænker jeg især på at jeg både har hest, bor ude og har bil(bor laaaangt ude på landet)?

Havde i et eller flere praktikophold i udlandet og hvordan fungerede dette?

Andre gode råd/oplysninger modtages også med kyshånd.

På forhånd tak.

Mvh. Kristina

c",)

0
0
Svar på denne tråd

sygeplejerske
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 18:59

Jeg er ved at læse til sygeplejerske, og er nu på 4. semester.. Jeg vil sige at lektie niveauet er lidt højt, men der er jo også kun skoletid på 20-25 timer om ugen, og de regner med at en studieuge er på 30 timer, så er er 5-10 timers læsning om ugen..

Jeg, personligt behøver ikke læse 10 timer om ugen, men der er også mange opgaver undervejs i forløbet... Synes hele tiden jeg går til prøve.. ;-)

Ang. praktik i udlandet, så er det ikke noget jeg har gjort, men kunne godt overveje det.. Da jeg ikke har nogle børn eller hest mere, ville jeg sagtens kunne gøre det, men havde jeg børn og hest, er jeg ikke sikker på jeg ville gøre det...

Men det er en rigtig spændende uddannelse, og der er masser af læring, ikke kun om sygepleje, men du lærer også en hel masse om dig selv og dine grænser/forventninger...

Held og lykke med uddannelsen...

Hilsen Maria

April

* 23/4 - 1987 *

11/10 - 2009 †

Elsket og savnet

Wintec Isabell Werth dressursadel sælges, fuldt monteret.. Billeder på præs...

0
0
Svar på denne tråd

ups....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 19:55