Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv det er mørkt
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 17:42

Hmmm - vinteren skal jo komme - men hvor jeg dog havde glemt hvor jeg hader mørket

- jeg synes det er altfor tidligt aften og jeg når ikke det halve af hvad jeg plejer efter arbejde

Energien forsvinder lidt - jeg trænger til at få gjort rent i diverse rum - pudset vinduer - skal ordne lidt bank og forsikringsting - på genbrug osv - diverse småting som jeg normalt hygger mig med - men der er bare ikke tid nok fra jeg kommer hjem fra arbejde til det er mørkt.

Jeg må finde mig nogen "mørkeinteresser" såsom at bage - rydde op i diverse papirer osv.

Jeg synes det er ekstra slemt denne uge da manden er på aftenhold (er han hveranden uge)

Ellers er løsningen at hænge ud her på HN

Måske skulle jeg begynde at skrive videre på mine bøger som jeg startede med i foråret - desværre havde vi jo indbrud i sommerferien så min computer med bøgerne blev stjålet og dum som jeg var havde jeg ingen sikkerhedskopi

Hvad fordriver i tiden med de mørke aftener

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Hjørneakvarie købes gerne stort med møbel under (helst Jylland)
Gitte bog nr 4 og 7 købes

Diverse bortgives - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Øv det er mørkt...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 17:46

... men hurra, så kan man ikke se at vinduerne måske trænger til at blive pudset ;-)

Mine vinteraftener går med at male, strikke, lægge puslespil, danse mavedans, læse gode bøger og være på HN.

Der er nok at få tiden til at gå med :-)

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

mørkeleg
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 18:08

Vend det til noget positivt.

Jeg har netop sat mig i sofaen med masser af stearinlys tændt, en god kop kaffe og skal nu læse lidt i en god bog :)

Det er da hyggeligt :)

Kender du Marico??

Rød vallak med blis født 18/6 1993, ca. 145 stg, har spat i et bagben.

Solgt til Højen v. Vejle sommeren 2001 derfra muligvis solgt videre til Give.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 18:13

Jeg savner også solen og lyset allerede! Gid der kunne blive lidt penge til en rejse sydpå i løbet af vinteren.

Jeg prøver at se positivt på det; der er mindre en to måneder til at dagene begynder at blive længere igen. Og så må jeg jo hygge lidt ekstra med gode bøger og nettet og måske lidt guf (og tage tre kilo på ).

Snepony

"There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a woman"

*

0
0
Svar på denne tråd

Jo jeg ved
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 18:15

Godt det kan vendes til hygge - jeg er også god til det der med hn - en god bog (eller skrive en) stearinlys bage osv

Synes bare vintertiden og mørket er kommet som en overraskelse for mig i år jeg er slet ikke færdig med haven

(måske fordi vi har et kæmpeprojekt igang som først er helt færdig til sommer engang )

Jeg skal nu nok overleve vinteren - men kunne godt have brugt en måneds lys mere om aftenen

Men jeg må bare sætte alle sommer/efterårsaktiviteterne i ro og få sat hjernen på vintertid igen

Lisbeth - elsker også puslespil - var det ikke dig der i en anden tråd nævnte du kunne finde på det juleaften ?

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Hjørneakvarie købes gerne stort med møbel under (helst Jylland)
Gitte bog nr 4 og 7 købes

Diverse bortgives - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Dumme sommertid
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 18:47

Jeg var lige så godt i gang i haven...

På den anden side, så hader jeg, at det er forår, lyst om morgen og BANG. Jeg har sommertiden mistænkt for at udløse min vinterdepession, der slår ud i marts/april, når jeg arbejder og har lang transporttid. Eller rettere: Det er sidste søm i kisten.

Men jeg er også mest aktiv først på dagen.

Vinter: Ja, jeg er næsten færdig med en dejlig kyllingegul-mohairtrøje. Den er nok færdig fredag.

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

Puslespil...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 20:13

..Jo, det er blevet tradition hos dem jeg holder jul hos.

Om eftermiddagen sender min veninde sin datter på en kort "skattejagt" rundt i huset til hun finder gaven fra familien til familien. Det er så altid et Wasgij puslespil, der straks pakkes ud og så går vi i gang med at samle det.

Det er noget vi ofte ender med at sidde omkring allesammen, både før maden og efter at der er pakket gaver ud og vi ellers bare sidder og hygger. Tidligere har vi ofte siddet bagefter og spillet et af de spil børnene nu fik, men nu er vi altså gået over til wasgijpuslespil. Det kan vi godt sidde 5-6 mennesker omkring - og det er gevaldigt hyggligt!

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger aftenerne
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 20:19

på at arbejde for det meste. Har bevidst valgt at arbejde aften/nat så jeg har dagen og de lyse timer hjemme:)

Dvs selvom det er en mørk og trist tid man går i møde har jeg stadig mulighed for lange skønne skovture:O)

Men de dage jeg så ikke arbejder bruger jeg på at lære græsk (sammen med manden), hygge med veninderne, lave lidt om på huset og ellers bare hygge om manden:)

Jo og så er mit næste projekt at jeg vil til at læse et par bøger om ugen foran brændeovnen...Men synes aldrig jeg har tid når jeg gerne vil suk:)

Tina

Nyd livet mens det er der

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

www.123hjemmeside.dk/femalephoto

0
0
Svar på denne tråd

hygge..
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 18:41

Jeg synes nu det er hyggeligt, masser af stearin lys og hygge om aftenen...

Det er kun om morgenen det ikke er sjovt, det er godt nok svært at komme ud af sengen når det er mørkt om morgenen, øv hvor jeg hader det

Maria B.P
Lækker hingst på 1år efter Laurino/Davignon sælges eller udlånes
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider