Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Boligsider og praktikpladser
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 15:43

Heii

2 spørgsmål

nr 1: Da jeg måske ska flytte hjemmefra efter mit efterskoleår vil jeg gerne ha navnet på nogle sider jeg kan kigge på lejlighed (mest for af tjekker priser) og vide det ikke er en fubside. nogen der kender nogle sider de har haft gode erfaringer med?

nr 2: Næste år begynder jeg min uddannelse som dyrepasser og vil gerne høre om jeres erfaring med forskellige zoo'r.

Tak fordi i vil tage jer tid til at læse mit indlæg.

m.v.h Maja

No soul is pure nor evil

It's alive

Everything is from the same

We are one

0
0
Svar på denne tråd

Måske....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 15:48

Kan Domea hjælpe - jeg tror de har en del boliger rundt omkring i landet

www.domea.dk

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Hjørneakvarie købes gerne stort med møbel under (helst Jylland)
Gitte bog nr 4 og 7 købes

Diverse bortgives - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 15:59

De fleste zoo er okay... næstved zoo ville jeg ikke vælge pga deres omdømme og den måde de behandler dyrene på.

Aalborg zoo tager kun elever ind fra området, dvs ikke fra sjællan osv.

Men hvis du gerne vil have en læreplads i en zoo skal du allerede begynde at gøre dig opmærksom for dem nu eller er der ingen chance. Jeg er færdig med grundforløbet og står uden en læreplads.. tro mig det er svært!

Christine
"Ridderinden af den brune hest"

Penthouse i Bulgarien udlejes, se mere her:

www.bricksite.com/ferie-i-bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

Boligsider og praktikpladser
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 16:17

Mht. bolig, - så bor vi i en Domea bolig, og det er udemærket.

- Ellers er det lidt nemmere når man finder ud af hvilket område man skal bo i, så man kan checke lokalaviser, hænge sedler om i nærområdet i butikkerne osv.

Mht. dyrepasser med zoo i speciale, - så er det DRØNsvært at få en elevplads, og man skal dælme være realistisk om det på forhånd! Det er et meget lille antal elever de på årsplan tager ind, og jeg vil tro man skal være noget særligt, forstået på den måde at jeg kunne forestille mig at det vil være en fordel hvis du fx har været i udlandet og passe dyr frivilligt - ved det ikke, er bare en idé jeg har, i og med der er ret mange som søger elevpladser indenfor zoos.

Næstved Zoo tilbyder elevpladser, - men der skal man betale 49.500kr, og dét synes jeg er lidt, mystisk.

- Men det kan da være det så er nemmere at få en elevplads der, hvis man synes om zoo'en og lige har 50k at smide efter sådan noget.

Jeg har nemlig undersøgt det med zoo, - var også en drøm jeg havde ;-) Nu kaster jeg mig så over dyrepasser med dyrehandel, og der er jeg også på forhånd bekymret for om det er til at finde en elevplads! :-)

Rollo

MARSVINEUNGER SÆLGES

3 hanner og 5 hunner, i skønne farver!

AVLSTJENESTE

West Highland White Terrier

Tell-Mann Westie :: Marsvine Info

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 16:18

Prøv at finde ud af hvilke boligforening eller kollegier der ligger i området du gerne vil flytte til, og prøv at søge hos dem.

Ellers er der også dba.dk. Prøv evt også bare at google, så kommer du frem til en hel masse boligportaler, hvis bare du går udenom dem hvor man skal betale i dyre domme for at få adgang til, så skulle det være okay.

Der er sikkert også nogen af dem med brugerbataling der er gode nok, men jeg har ikke styr på hvilke, men det er der nok andre der har erfaringer med.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider