Tja, ikke alle der har lige meget held med den slagt operationer. Min bror fik den lavet og det gik ikke godt. Han har siden operationen ikke kunnet holde maden i sig, så han er gået fra en overvægtig mand til at være en undervægtig mand. Han har ikke kunnet varetage et jo siden (ca 2 år nu) Først i forgårs turde han kaste sig over jobmarkedet igen. Han skulle aldrig have haft den operation, men det går jo godt for de fleste.
Der er ikke mindre 4 i min familie der har fået den og hos dem alle stod vægten da stille efter et stykke tid. Min søster mangler f.eks stadig nu 2.5 år efter, at tabe ca 20 kg og det samme gælder min kusine.
Snakkede med en kollega idag, som også har fået operationen for 2 år siden og hendes vægttab har stået stille de sidste 6 mdr.
Så operationen er bare en måde at komme igang på, men man skal også gøre noget selv. Man kan også træne sin mave op til at spise meget igen, men det er vel ikke meningen med at få operationen så?
Men bare så flot at du har tabt dig så meget på så kort tid. Og resten skal nok komme, det er "bare" om at klø på. Hatten af for dig.