Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det nye Windows 7 ??
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 12:19

Hej med jer.

Jeg har vista lige nu, men min computer driller en del (Det er kun på det sidste den er begyndt på det.

Nu har jeg jo set der kommer noget nyt nemlig Windows 7

Er der nogen der kan fortælle hvordan det er i forhold til vista.

Hvornår kan det købes på dansk og ved i hvad prisen er.

Jeg overvejer at nulstille mincomputer helt og så få Windiws 7 ind i stedet for vista. Men vil gerne lige høre lidt først.

0
0
Svar på denne tråd

Positivt
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 13:02

Min kæreste har haft det en uges tid nu og han virker positiv. De har rettet nogle ting til som gav problemer med Vista og så er der lidt nye features.

Han nævnte igår at prisen er ca. 1700 DKK for at købe det "bart". Det er jo en del billigere når man køber nye PC hvor det hører med, men de fortsætter med at "straffe" trofaste kunder ved at holde prisen mega høj hvis man vil opdatere sin nuværende PC.

Det kræver desuden lidt viden mht. antivirus, mobilt bredbånd etc. da leverandørerne af disse ting ikke er helt klar til W7. Men min kæreste har da fået det til at virke, men han er også IT mand med mange års erfaring.

Hende der lever og ånder for Western Pleasure :-)
www.mia-haugsted.dk

Dale Chavez Showsadel sælges. En sadel som alle drømmer om! Masser af sølv og flot tooling. galleri.mia-haugsted.dk/#13.0

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 13:20

okay så skal jeg ikke have det. Det simpelthen for dyrt.

Så beholder jeg bare vista. må lede i mine kasser og se om programmet ikke fulgte med min computer så den kan blive sat om.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 13:36

Jeg har kørt med windows 7 i godt 14 dage, og har ingen problemer haft med noget som helst.

Alt kører gnidningsløst.

Alle mulige mærkelig bokse og dumme spørgsmål i vista er fjernet, og grafikken er anderledes.

JEg er vildt glad for det

* Louise *

Lånehest søges, se profil

0
0
Svar på denne tråd

Windows 7
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 13:50

Jeg har intet problemer haft med hardware og software i Windows 7.. Windows 7 er i bund og grund bare en service pack til vista. Ram forbruget er fikset og der er kommet en ny grafisk brugerflade.

Priserne kommer an på hvilken udgave, hvilket sprog og om det skal være en opgradering. Priserne ligger ca. fra 500 til 2200.

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??

Lawis.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min kæreste
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 16:43

kørte også med windows 7 og et par af mine kolleger har også opgraderet. Og der har der ikke været problemer med internet, antivirus e.a.

Jeg overvejer også om min arbejdspc skal opgraderes, men er nu så glad for som den fungerer nu. Den kører dog med xp.

0
0
Svar på denne tråd

vil det sige
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 17:44

at windows 7 bruger mindre ram?

Hilsen Nicole

gud har fået en ny lille engel

Noah

F. 27-5-09

t. 27-5-09

altid i mit hjerte

...................................

Knyttede armbånd sælges. tjek præs.

0
0
Svar på denne tråd

sunflower
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 19:06

Ja, 7 bruger en del mindre ram end Vista.

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??

Lawis.dk

0
0
Svar på denne tråd

har det også
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 20:00

jeg fik windows 7 for godt 4 uger siden og jeg må siger at jeg er virkelig glad for det, jeg har ikke støt på noget endnu der genere mig i brugen af min bærbar.

jeg syntes også man har større mulighed for at "pille" i computere end i vista, lidt svært at forklare men det er lidt lettere at finde ting og ændre opsætningen også videre.

så alt i alt kan jeg kun andbefale det.

Hilsen Nichola & Zoltan

0
0
Svar på denne tråd

jeg går længselsfuldt og venter
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 20:26

Jeg går og venter på at få det, fordi jeg er lige ved at få fniller over vista. Jeg har altid trukket på skuldrene over dem der brokker sig over styresystemerne - har hørt det ved hver ny version. Men med vista må jeg give kritikerne ret - det er så KÆMPEstort at det gør hele computeren så langtsom. Jeg fik det med en ny stationær computer på mit arbejde -og øv øv øv det var bare r.. af 4 division.

Jeg fik med computeren retten til gratis at opgradere til windows 7 - så jeg går bare og venter på vores it-mand får tiden til det :-)

"All that glitter is not classical dressage"

Erik Herbermann, The Dressage Formular

Jeg kan hverken ride en hest til biddet eller samle den.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider