Sjove indlæg
Jeg har 2 katte (Mis og Miv)
Miv kan komme med de mest ynkelige lyde, som om jeg er meget meget ond og han kalder på hjælp.
Ofte er det i forbindelse, med han har været på bakken.. og kommer så høvlende igennem hytten på fuld skrald, ud på altanen, bremser op og så hyler han som en ulv meget højt og ynkeligt. (KOM OG RED MIIIIIIIG- JEG ER LIGE HEEEEEERRRR...
)
Og hans mund er helt rundt formet når han gør det.
Det er lidt pinligt, så jeg må tale til ham på samme måde eller fløjte. så holder han som regl op. Den hyletone fundere jeg meget over, hvad mon betyder.
Og han snakker så også meget, når han ligger på ryggen på gulvet og glor, med store runde øjne op på mig. Men det er fordi han vil ha mig ned på gulvet og lege.. 
Så er der Mis.
Det sjoveste han laver af lyde, er når han leger selv. Pludselig kommer han drønedne igennem hytten, med krum ryg, krum hale og ørene i bedste racer stil- ned ad nakken.
Så knurre han som en gal hund.. 
Stopper op og glor sig omkring med et frækt og farligt blik i øjnene.. for derefter at drøne videre i samme stil. Og det bedste her, er hvis jeg gider jagte ham, eller gemme mig, så han kan komme snigende og overfalde mig, og derefter stikke af som et lyn igen.
Resten af Miv´s lyder går ud på MAAAAAAD!!! "jeg kan snart se bunden af skålen.. er lige ved at døø.. GIV MIG MAD!!!"