Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ny killing, hvor lang tid tilvændning??
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 23:20

Hej.

Jeg søger lige lidt råd og erfaring her inde. Vi var så uheldige at miste vores 6mdrs kat, pga sygdom. Da den store vi har savner selvskab har vi fået en lille dreng på 12 uger. Han har været her 2 dage. Den store vil SÅ gerne snakke med ham, og prøver at vaske ham og vil så gerne lege med ham, men den lille er virkelig bange for ham, han hvæser og knore af ham. Den lille Dennon vil kun snakke med os, det vil han tilgengæld hele tiden, han er max kælen, snakker med os leger med os, men når den store kommer bliver han bange.

Er dette normalt, med den anden vi havde var det ikke sådan her. Den lille ny Dennon, er vant til 5 andre katte børn og være ude og inde. Tror i det kommer??

Og en anden ting, han er vant til billig tørkost, men vi fodre med hills foder og vil gerne forsætte med det, men han viser ikke den store interesse, hvad ville i gøre??

Rocky - min dejlige hest....

R.I.P. Min elskede Killer, du er savnet og elsket..Hvil i fred.

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 07:56

... de bare skal have tid.

Jeg introducerede min gamle Nala til killingen Boo i sidste uge - og de har da vænnet sig til hinanden - dog er de ikke venner endnu. Men det skal nok komme.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider