|
|
| Prinsesse Nathalie på lørdag |
|
|
Kære alle på HN  Lige en lille oplysning til dem der er interesser. Prinsesse Nathalie kommer i tv lørdag d. 25/10-09 kl. 19.05 i programmet der hedder Min Sport  I ønsker allesammen en rigtig dejlig dag og et dejlig efterår. Pas godt på jer selv og jeres kære heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undskyld |
|
|
jeg glemte at skrive på hvad for en kanal, det må I meget undskylde  Det er på DR1.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prinsesse Nathalie på DR1 |
|
|
Husk det nu, i dag kl 19.05 på DR1 i programmet Min Sport.
Caroline Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Beklager |
|
|
min lille tekstfejl  Det er i dag lørdag d. 24/10 Prinsesse Nathalie kommer i tv på DR1. Kl. 19.05 til 19.30 Endnu engang udskyld for min fejl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rolig rolig |
|
|
En slåfejl eller to kan vi alle lave, så ingen grund til bekymring  Men mange tak for påmindelsen, ville ikke have fået det set ellers 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så fin |
| Forfatter:  |
ollie39 |
| Dato:  |
24-10-2009 19:38 |
|
Det var en rigtig god udsendelse..Og hvor er prinsessen dog en eksemplarisk rytter,at se og høre på. Jeg synes det var en god oplevelse*SS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja en god |
|
|
Oplevelse og en yderst sympatisk rytter med stor respekt for sine dyr. Hun sidder meget mere roligt og i balance end da de viste klippet med Anky- der blev jeg da helt søsyg. Hvis blot flere af toprytterne behandlede ders heste ligeså godt som hun gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god udsendelse |
|
|
Nathalie er en utrolig sympatisk hesteejer og rytter, og hvor er det imponerende at hendes topheste er egen avl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhhhhh |
|
|
Hun er bare en dygtig dame - alle hendes medaljer er virkelig velfortjente!!!
R.I.P Topper - min engel! Verdens bedste miniaturehopper sælges til gode hjem! - send pb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God udsendelse |
|
|
...ja det var en god udsendelse, der viste dressursporten på en fornuftig og professionel måde.
Du kan ikke forhindre sorgens fugle i at svæve over dit hoved
men du kan forhindre dem i at bygge rede i dit hår! Bøge - nu også som INsekt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Glimrende udsendelse... |
|
|
... der viste sporten på en positiv måde og viste Nathalie osm en meget sympatisk person.
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God udsendelse |
chris »97« |
24-10-2009 20:31 |
|
Rigtig god udsendelse, det eneste man kunne ønske var se mere ridning. Elsker hendes ridemåde, den er så dejlig harmonisk ) Også virker hun så yderes fornuftig og seriøs En skam ridning er gået væk fra den stil og over til alt det ben spjæt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smiley.. |
chris »97« |
24-10-2009 20:32 |
|
Og den smiley skulle vist ikke have set så træt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DR-tv... |
KirstenR |
24-10-2009 22:06 |
|
Hvis i vil se/gense programmet så gå ind på www.dr.dk klik på se dr.dk tv i venstre side og i det nye skærmbillede klik på seneste uge og derefter på den aktuelle ugedag pt. idag men ellers lørdag....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super indslag |
|
|
Så det på nettet - hun er bare dygtig 
Hilsen fra Lise
LAGKAGESPRINGNING I KONGELUNDEN [link] Vind lagkager og lagkagesløjfer i LB holdspringning. ULB Lagkage Warm Up som opvarmning - ram idealtiden og vind et maleri af din pony fra wmgalleri.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super god |
|
|
udsendelse Personligt er Prinsesse Nathalie med til at holde mit hurmør oppe på samme måde om Tine Lilholt er med til at holde mit humør oppe, når jeg har de psykisk nedture pga mit usynligt handicap  Det var på det rigtig tidspunkt at der var noget om Prinsesse Nathalie.
Jeg har svært ved at forklare hvad jeg mener, men håber i alligevel forstår det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|