Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Erfaringer med tandlæger i Malmø?
Forfatter: 
Dato:  20-10-2009 20:19

Hejsa,

Ak, hvad der ikke kan komme ud af at spise pebermyntepastiller i biografen en fredag aften = En kindtand flækket på tværs under tandkødsniveauet, som min egen tandlæge har diagnosticeret skal bygges op igen med en metalkrone+porcelænstop .

Der er vist ingen tvivl om, at priserne er anderledes øst for Øresund, men har nogle af jer nogle erfaringer med det? -og hvordan man evt forholder sig i tilfælde af klamphuggeri i "det store udland"? Det er jo godt nok ikke atompartikelspaltning, der skal foretages, men for pokker -det er sgu min mund, og der er ingen, der skal lave noget forkert derinde! (Ikke, at jeg ikke ved, at risikoen ligesåvel er tilstede i Dk).

Og så i øvrigt typisk, at sådan noget skal ske lige op til en stævneweekend -man er vel ikke rytter for ingenting, så det var den allerførste tanke, der strøg gennem hovedet på mig, da uheldet skete

På forhånd tak for svar!

Mvh Mia

0
0
Svar på denne tråd

følger lige med på sidelinien ;o)
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 00:08

...tror snart jeg har brug for 4 nye kindtænder ;o)

Jeg har ingen tiltro til de Danske tandlæger mere

...de tror det er et "Ta'selv" bord.

Jeg har måttet betale 1800.- for en "Udvidet" tandrensning der varede i knap 45 min ved en dansk tandplejer :o(

...min mund var ødelagt i næsten en hel månede efter

...så jeg er med på en tur til Sverige ;o)

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

tandlæger
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 00:27

Jeg bruger Per Malmros, som kan findes på www.avmintand.dk Jeg er meget tilfreds med hvad han har lavet og priserne er lidt mere til at have med at gøre.

Jeg har blandt andet fået lavet en krone, men kan ikke huske den eksagte pris. Tror jeg gav noget i nærheden af 7000 kr for at få trukket en tand ud og få lavet en stor krone på en anden.

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Tandlæger
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 08:30

For en del år siden flækkede jeg en kindtand og tog til Thomas Milstam i Malmø, hvor jeg fik en krone. Det kostede dengang 2800, hvor det i DK ville koste 6-7000, så hvis jeg igen skal have lavet noget lignende, vil jeg igen tage til Sverige (eller Tyrkiet!)

0
0
Svar på denne tråd

Frit marked
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 14:35

Der er fri prissætning blandt tandlægerne. Det betyder, at du sagtens kan gå til en anden (dansk) tandlæge, som er billigere. Men har du prøvet at forhandlepris med din egen tandlæge?

Min mor har fået lavet 2 kroner og en lille bro til ½ pris af normalen, da hun sagde til tandlægen, at hun ellers ville tage til Sverige.

Og husk lige at de priser, som tandlægerne i Sverige reklamerer med, som regel ikke inkluderer bedøvelse. Det skal man lige huske at lægge oven i.

0
0
Svar på denne tråd

Har lige for 1 måned siden
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 16:03

betalt 4000,- alt incl. for en krone på en kindtand så det kunne ikke have betalt sig for mig for den ene tand. Man skal jo også medregne transportomkostningerne og det hele kan jo sjældent laves på en gang - Den nye tand skal jo "støbes" til dig efter mål.

Jette K

0
0
Svar på denne tråd

Husk at få refunderet
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 17:06

tilskudet fra sygeforsikringen, det gøres ved at aflevere kopier af fakturaerne fra de svenske tandlæger på kommunen

Mangler reg.smed? Kig på min præsentation. Engelsk fuldblodshoppe: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/243770/2/All-round hoppe :www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/247530/6/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider