Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Job i USA
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 00:38

Min mand og jeg er i overvejelserne, om vi skulle tage til USA for en måned eller et år og arbejde herovre.

Har i nogle gode råd og evt. links til relevante jobsøgnings steder?

Vi ved godt, det er svært at finde arbejde i USA, men vi vil ikke give op på forhånd

Hilsen,

Anja

En dosis sæd fra His Highness sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tag et kik
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 00:44

http://www.craigslist.org - indtast den relevante stat og søg efter job

Det er ganske rigtigt hundesvært at finde job derovre, men sikkert ikke umuligt hvis man virkeligt vil det og ikke er kræsen.

There are loads of reasons for loving a horse, sometimes it's no more than that sweet little way he stepped on some asshole's foot

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 11:22

ved ikk lige hvor du skal kigge. men er der ikke riiiimelig stor forskel på en måned og så et år?? eller er det en tastefejl?

0
0
Svar på denne tråd

Jo der er
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 15:38

rimelig stor forskel på en måned og et år. Det kræver meget forskellige ting. 1 måned kunne evt. være på en summercamp eller lignende. Vi har ikke besluttet noget endeligt endnu, så derfor kigger på vi på forskellige muligheder.

Hilsen,

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 16:13

ikke bare sådan at få lov at arbejde i længere tid i USA det kræver tilladelse som er ret svær at få... en måned eller lignende på fx en summercamp tror jeg ikke er et problem..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Ved godt at det
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 17:52

er svært at få tilladelse til at arbejde i USA og tilladelsen gælder i op til 3 år. De ting har jeg rimelig styr på. Har været udvekslingsstudent derovre på et tidspunkt og min fars firma er amerikansk, så der ved vi også en del ting fra.

Jeg er mest på udkig efter nogle gode hjemmesider mm., hvor vi kan kigge efter jobs.

Hilsen,

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider