Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Danmark ifølge Bubber
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:14

Det sidder jeg og ser lige nu.

Jeg synes virkelig det er så spændende sådan noget med ånder og spøgelser osv. Derfor skulle jeg bare se dette program

Men for satan, det er måske heller ikke så smart når jeg er alene hjemme i en mørk lejlighed og jeg i forvejen er lidt paranoid hvad det angår

Er der andre der ser det og føler sig lidt skræmt?

Eller nogen med nogle uhyggelige historier de har oplevet?

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

Skuffende..
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:23

Jeg synes faktisk det var lidt små kedeligt. Der var ikke noget vildt eller spændende over det. Jeg savner "åndernes magt" .

Forstår ikke hvorfor han ikke bare har besøgt et ældrecenter i en nattevagt - der er godt nok aktiviteter!

Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!

0
0
Svar på denne tråd

Danmark ifølge Bubber
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:26

Synes godt nok også det var lidt kort. Det var lidt nederen.

Men for søren da, det fik min fantasi igang, det er helt sikkert!

I et ældrecenter? Er det fordi der er mange ældre der dør sådant et sted?

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

TrineM
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:31

Jeg synes virkelig ikke det var noget at råbe hurra for.

Ja det må det næsten være.

Det værste var da jeg stod alene og skulle lave kaffe. De har sådan en skydedør hvor man skal trykke på sådan en "dør åbner" knap på væggen. Og pludselig gik den bare op! Det var omkring kl. 04 om morgenen. Og næste dag gjorde den det samme..

Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!

0
0
Svar på denne tråd

Sådan noget pjat...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:39

Knappen havde nok bare sat sig!!

Vores knægt herhjemme fik ihvertfald ikke lov til at se det selvom han gerrne ville, for så sover han ikke de næste 14 dage :)

he he...

Pernille...

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd

nille4
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:42

Sat sig? En gang - 2 dage i træk på stort set samme tidspunkt? Uden tvivl.

0
0
Svar på denne tråd

Nathja Linea:
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:47

Uuuuhhhaaa, så havde jeg godt nok fået benene på nakken! Ej, hvor ville jeg være skræmt. Har du oplevet noget andet?

nille4: Det gør jeg nok heller ikke!

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har arbejdet
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:52

På plejehjem/ældrecenter og sygehuse, og har ikke mærket noget nogle steder, men på det psykiatriske hospital, hvor jeg arbejder nu, er jeg ikke i tvivl. Jeg kan fornemme noget, men ved ikke hvad, og det er uanset om jeg er der om dagen, aftenen eller natten.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:53

Eller nogen med nogle uhyggelige historier de har oplevet?

Hej

Min fars familie kommer fra Læsø, så der tilbragte jeg mange ferier som barn.

Min oldefar, der var ravsliber, boede i et gammelt hus, der tidligere havde tilhørt en fisker. Der var lavt til loftet, og med frit-lagte lægter. Jeg lagde mærke til, at på een af lægterne ude ved væggen, var der banket gafler og knive fast.

Jeg spurgte min oldefar, og han fortalte, at der tidligere havde været i bagindgang ved det sted. Men da huset blev renoveret, havde man skjult døren. Fra da af, hver eneste nat, kunne beboerne i huset høre den gamle fisker komme hjem. Man kunne høre ha, komme op af grusstien, i vaders. Han buldrede på døren (Der jo manglede) og ruskede i den.

Min oldefar fik så det råd, at banke gafler, knive og sakse op over den gamle indgang. Og så forsvandt lydene.

Nogen år efter skulle der bygges en lille havestue, lige ud for hvor døren tidligere var, og i den forbindelse måtte min oldefar tage bestikket ned, og samme nat vendte fiskeren tilbage.....

VH Pernille

Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 21:56

Øv jeg glemte at se det idag, jeg havde ellers glædet mig da jeg elsker sådan noget overnaturligt noget

Er der nogen der ved om bubber bliver genudsendt og hvis det gør så hvornår det er det bliver genudsendt??

Christine

0
0
Svar på denne tråd

Danmark ifølge Bubber
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 22:11

Silas:

Ja, det kunne jeg godt forestille mig at der var. For søren, jeg ville som sagt være skræmt fra vid og sans. Det kan jeg bare slet ikke have.

Har der været sket noget slemt på hospitalet tror du?

Pernille:

Argh hvor uhyggeligt! Jeg ved virkelig ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte et spøgelse eller kunne høre der var nogen eller noget et sted tæt på mig.

Christine:

Ved jeg desværre ikke!

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

et puf i nakken
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 22:28

jeg har prøvet en dag jeg var på job i en aftenvagt, og stod og snakkede ude hos en borger i hans hjem.imens vi står og snakker, bliver jeg puffet i nakken. Jeg tager hånden til nakken og vender mig om ,men der er ikek nogen....meget mystisk.

min kollega som var med, sagde bagefter at hun havde undret sig over hvorfor jeg pludselig så så underlig ud i hovedet og kiggede sådan rundt, og så måtte jeg jo fortælle hende hvad jeg havde mærket..hehe...så var hun bange;-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik ikke set Bubber.....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 23:50

Men jeg kan godt fortælle en historie, jeg selv har selv har oplevet.

Engang for længe længe siden, da jeg ikke var rat gammel, havde jeg hest et sted i Hundige.

En dag havde jeg lånt et kamera af min mor, som bliver væk nede i stalden (jeg sikke på, jeg ved hvor jeg har lagt det)Men kan ikke længer finde det.

Jeg tager hjem uden kameraet, og min mor spørg om jeg har det med hjem, og det siger jeg ja til.

Om natten da jeg sover er det som om at jeg (mit jeg/underbevidtshed) bliver taget ind i et meget mørkt rum, eller slet ingen ting, og der bliver talt meget tydeligt til mig, der er ingen billeder eller anden form for drømme, kun en meget tydelig stemme der fortæller mig, hvor min mors kamera er henne.

Næste morgen skynder jeg mig, at cykle ud i stalden, for at finde kameraet (som jeg jo har bildt min mor ind, at jeg havde med hjem ).

Da jeg kommer der ud, spørg nogle af dem der har haft morgenvagt i stalden, og givet hestene morgenmad om det er mig, der har glemt et kamera, og det er det, de fortæller mig så hvor de har fundet kameraet.

Det kom overhovedet ikke bag på mig det de fortalte, for jeg havde jo allerede fået det afvide.

Så jeg er sikker på, at der er mere mellem himmel og jord, ind bare lige kan se.

Mvh

Signe

Dressursadel Windsore Elite 16,5" fit2 sælge

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

spøgelser...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 05:58

Altså - jeg må ærligt sige, at jeg er meget skeptisk hvad angår ånder og spøgelser! Og dette program viste jo absolut nul og en fis af det overnaturlige, så det var igen med til at bekræfte min skepsis Så nej, ingen kriller eller gåsehud her.

Jeg tror på, at man kan skabe nogle meget kraftige energier, ligesom det billede man så, hos hende Ghostbusteren, hvor bordet svævede i rummet ved en let berøring af flere mennesker. Det er også vist før jo.

Men seriøst, den der gummiand og kattelegetøj... Jeg skal vist til at holde lidt øje med kattens legetøj her i huset, tror jeg. Der skulle nemlig eftersigende være noget overnaturligt her, faktisk heste Det fik vi at vide af tidligere ejer. Og stor var skuffelsen, da jeg efter et år i huset var nødt til selv at gå ud at købe en hest, da de aldrig dukkede op, som "lovet"

Men jeg syntes da det er et spændende emne, og jeg vil da, som så mange andre, gerne overbevises. Jeg er bare enormt rationel, og kan finde en naturlig forklaring på det meste...

Et kæmpe BØØØH herfra (ja ja... med lidt god vilje, kan man godt bruge ham som spøgelse)

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

Hvil i fred, min vidunderlige Mikkel! Jeg vil aldrig glemme dig.

0
0
Svar på denne tråd

min historie
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 10:10

Ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro, for egentlig tror jeg ikke på spøgelser m.m. men nogle gange sker der bare nogle uforklarelige ting og sager......

I sommers var jeg henne og besøge en veninde. De bor på en gammel gård og hun har tit fortalt om mærkelige ting. Min bil holder ude i en lukket gårdsplads, solen skinnede og det var helt vind stille. Jeg har slebt nogle ting ud i bilen og lader bagdøren stå åben, mens jeg går ind efter noget mere, jeg skulle have med hjem. Da jeg er ca 1/2 meter fra døren smækker den i, med et ordentlig brag...... Tænker ikke mere over det, og kører hjem.

De næste par uger sker der mærkelig ting hjemme hos os. Mind mand oplever at han står og sifter vores søn, og det er som om der er en som holder om hans ben. Han tror det er vores datter, men da han kigger ned er der ikke nogen.

Oplever et par gange det lige pludselig bliver MEGET koldt og at det trækker voldsomt (igen det er sommer og lige i den periode hvor vi havde op til 32 grader).

Om natten kan vi høre en radio spille musik og jeg står op, men alle vores radioer m.m. er slukket. Dette sker hver nat omkring midnat.

Jeg ringer til min veninde, og spørger om hun har mærket noget unatrligt hjemme hos de siden jeg var det sidst og hun svarer, at de lige har snakket om, at det var da mærkeligt de ikke havde oplevet noget på det sidste...... hvor uhyggeligt tror deres ånd tog med mig hjem den dag

Heldigvis forsvandt det hele igen, og her er atter ro og idyl

Marsvine adoption

www.flaskagerfarm.dk

0
0
Svar på denne tråd

Danmark ifølge Bubber
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 10:47

hallihallo2:

Argh, hvor skræmmende!

Signe:

Ej, hvor scary! Var du slet ikke bange, altså følte du dig bange i drømmen? Nogle gange hvor jeg drømmer underlige ting er jeg virkelig bange i drømmen, og når jeg så vågner kan jeg ikke få rystet følelsen af mig.

Lobbe:

Endelig en som er lidt skeptisk Du tror ikke at der er et liv efter døden? At man "bliver hængende" hvis man har haft nogle uafsluttede ting i sit liv?

c-tina:

Argh, hvor uhyggeligt! Troede ikke at spøgelser kunne tage på besøg hos andre

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

spøøøøøgelser!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 11:03

TrineM: "Du tror ikke at der er et liv efter døden? At man "bliver hængende" hvis man har haft nogle uafsluttede ting i sit liv?"

Som udgangspunkt; nej. Altså... Jeg har svært ved at tro på noget, som i sig selv er så svævende, og som jeg ikke har noget konkret at bygge noget på. Jeg syntes, som tidligere skrevet, at det er mægtig spændende og vil gerne overbevises.

Jeg så også Åndernes Magt, da de sendte det i sin tid, men det var slet ikke overbevisende nok til mig Jeg tænker/-te straks "tv-tricks", "fusk", "manipulation" og ikke mindst "en narturlig forklaring"... Det er min rationelle hjernehalvdel, der overtager styringen, tror jeg (at det så er det eneste tidspunkt, den del af hjernen fungerer på, er en helt anden snak )

Jeg ved ærligt talt ikke hvad der skal til for overbevise mig... Jeg skal sgu´ nok skvatte over et spøgelse først!

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

Hvil i fred, min vidunderlige Mikkel! Jeg vil aldrig glemme dig.

0
0
Svar på denne tråd

Danmark ifølge Bubber
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 11:28

Lobbe:

Hm, min rationelle del af hjernen må så være latent.

Men jeg mener bare at når så mange mennesker i hele verden har set, følt og hørt underlige ting de ikke rationelt kan forklare, så må der være noget om det. Et eller andet sted.

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end vi lige kan forklare.

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

TrineM
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 17:06

Der er sket mange grimme ting på det hospital, som inden tiden var en gammel jernbanestation.

Du kan lse om bygningerne, og historien her

Udover at man fornemmer ting derude, så er der også visse lokaler på hospitalet, hvor man næsten føler sig utryg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider