Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvilken tv udbyder har i
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 14:36

kort sagt hvem bruger i ? har kigget på boxertv med mini. og så canal digital. hvad giver i for det pr mdr og hvad for kortafgift og hvor mange kanaler

Cogito ergo sum

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 14:44

Jeg har Zaptor - giver 249,- om måneden og jeg har vel ca. 40 kanaler og derudover har jeg tegner abonnement på TV1000 og TV1000 Play for 128,- ekstra om måneden hvilket gør at jeg har 8 TV1000 kanaler + at der er en masse film jeg kan se gratis.

Kort afgiften er 399 (kan ikk huske om det er pr. år eller halv år).

{Gudde'licious}

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 14:53

vi har TDC trio med fast tlf og 10 mb internet, det koster en 500 kr om mdr ca- alt efter om der er lejet film etc osse. Den kan fåes med en 20 mb forbindelse i stedet, men sys vores 10 mb kører glimrende selvom der er 2 pcere og/el tv tændt osse.

Nikon-pics4U

2 boks udlejes i 6040 Egtved - gratis mod hjælp i stalden

Her færdes jeg osse: Tør hvor andre tier (IKKE ekstra bladet!)

Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd

Øhm... Vi har
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 18:22

TDC home trio

Telefonen er dog frakoblet da vi ikke gider bruge den.

Ved ikke hvor meget vores internet er på, men den kan sagtens klare tre bærbare, og tv'et på samme tid.

Vi har dog haft nogle problemer med det, da tv'et konstant gik ned, og internettet hoppede fra hele tiden.

Og så kom der en tekniker ud, skiftede det hele, så vi kun har en stor box - Før havde vi 3-4.

Og nu funker det hele perfekt! Go' service..

0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 18:33

Vi har Dansk bredbånd med den store kanalpakke og 25/25 Mbit forbindelse. Jeg kan ikke lige huske prisen, men det er dyrt synes jeg.

Venlig hilsen Hanne

Ponyen,er nu til salg se præsentationen.

Hjort vil have at det skal kunne betale sig at arbejde, ...

0
0
Svar på denne tråd

ang tv
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 18:50

den lykkelige ejer af fællesantenne så udgiften er iberegnet i huslejen..38 kanaler..

0
0
Svar på denne tråd

Ingen...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 19:23

Vi har lige valgt at sige vores Viasat op. Jeg synes simpelthen det er for dyrt...

Måske hopper vi på igen næste gang vi kan få det til halv pris, men jeg nægter at betale 400 kr. om måneden for at se fjernsyn! Så nu klarer vi os med DR1+2, TV2 samt Update.

0
0
Svar på denne tråd

vi abbonerer
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 09:44

vi abbonerer udelukkende på 1 og 2 med sne på haha... ensformigt, men det andet er simpelthen for dyrt

0
0
Svar på denne tråd

Vi har......
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 09:56

canal digital, med parabol. Vi har så lige sagt famely pakken op, og fået alle filmkanalerne i stedet, og det er ski et godt bytte.

Vi giver 219kr + kortafgift hvert måned. Jeg tror at kortafgiften er noget med 700 kr om året.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Jeg har altid en eller anden børnevenlig shetlænder til salg. Se min hjemmeside.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vi har
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 10:00

fået installeret comx, fibernet, og betaler 450 kr. pr. mdr. for 10/10 internet, digitale kanaler- 40 stk. en box og internet antivirus.

Vi har kig på TDCs tilbud om digitale kanaler, da vi ikke kan se tv i soveværelset, skal købe en box mere hvis vi vil, og på grund af opdatering af kanaler, har vi problemer med at finde de kanaler som vi ser tit.

TDC tilbyder vist nok kanaler på alle TV og digitalt.

......9½......

0
0
Svar på denne tråd

Line...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 10:06

I FØtexkan du for 400kr købe en dims (som jeg ikke kan huske hvad hedder) til, at sætte på din box, og så er der en modtager med, som skal være på TV'et i soveværelset, så kan du se de programmer, som du har lyst til. Du kan endda tage fjernbetjeningen med i soveværelset, og skifte kanal deroppe.

Vi har TDC TV, men overvejer et skift til Telia TV.

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 10:08

Dansk bredbånd den store pakke med tv & lyn hurtig internet.

dyrt men vil ikk undvære det

Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside

Bedækning tilbydes ved Ox hingsten Falkhan Expresso 2010.

Wallstickers sælges!

Roxette søger part.!

0
0
Svar på denne tråd

Vi har
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 10:51

Viasat, netop sat op i denne uge.

Vi giver 99 om måneden for danmarks pakken.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider