Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er vi hjemme igen...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 18:19

Ja så er der dømt hygge hele søndag aften.

Jeg kan mærke huden i ansigtet strammer lidt og vidner om mange timer i naturen. Mine lår en stadigvøk lidt kolde og mine krop godt træt og dvask.

shila står i sin boks og sover. Pakket ind i et tykt dækken og med en ekstra gullerod i krybben. Wrappen gider hun ikke rigtigt æde, gumler lidt på det, men falder så lidt hend i dvale.

Hun gjorde det knagmer godt idag, min lille dejlige hest. Mange timer i skoven og en masse gode oplevelser, som har mættet hende. Hun er træt den lille hest, det var også en hård tur, for der var godt mudret, så hun skulle sætte sine ben sikkert.

Men endnu engang var hun på, lige fra vi startede og til vi red i mål. Knoklede der ud af og gjorde sit til, at vi fik et godt ridt.

Fjordhestens venner, havde endnu engang lavet et supert orienterings ridt. I år var der rekordt stort antal deltagere. Hele 54 havde tilmeldt sig, så der var godt nok fyldt godt op på pakeringspladsen ved avnstrup.

Jeg havde i år en af rideklubbens pony ryttere med på turen og de klarede det så flot. Desværre nåede alice med marco ikke med, da marco havde bestemt sig for, at i trailer ville han sørmer da ikke.

En fin roset hænger på shilas bokslåge, den skal i morgen hænges op i sadelrummet, for en fin 4 plads blev det sørmer til.

Shila er træt og i morgen tidlig, har gemalen lovet at lukke ud sent, så de kan få lov at sove længe. Når jeg kommer hjem fra arbejde, skal shila ha en god gang massage og nusses om. det har hun sørmer fortjent min dejlige lille hyphest.

IMC

Læreplads søges. www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=12&i=10482...y=desc&e=0

Gulerødder sælges.20725959

SÅ ER DER FRISKE GULERØDDER. 25 KG= 25 KR.

0
0
Svar på denne tråd

Fin... fin historie!
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 18:51

Dejlig historie, Inger... Det lyder som en rigtig dejlig tur

Og tillykke med 4. pladsen

Mvh. Lone

DV hoppe 6 år, efter Come Back II - Schwadroneur udlånes

til seriøs rytter under ordnede forhold... i en radius af max. 50 km. fra Skive.

For nærmere info kontakt Kurt tlf. 41146200

Stald Julshede...

0
0
Svar på denne tråd

Ih - det..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 18:53

lyder til at i har haft en dejlig dag.

Vejret har da også været helt vidunderligt.

...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 18:54

... somen herlig dag.

Gode oplevelser og endda med en roset med hjem - så bliver det ikke meget bedre :-)

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

en dejlig tur
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 20:52

Ej Inger så skulle jeg da have haft hilst på dig, når der nu var en Hn´er med

Det lyder akkurat som min Oliver, han står også vældig træt og gumler wrap og lun mash krybben

Det er velfortjent for det var en hård tur, med stejle bakker og mudder som skulle forceres.

Men en smuk tur og det var ren balsam for sjælen at ride i efterårets smukke farver.

Det var første gang vi deltog, og det bliver bestemt ikke den sidste.

Vi gennenførte og fik derfor også en fin roset.

Christine

Stald Granly fjordheste

0
0
Svar på denne tråd

haløjsa igen...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2009 16:31

jamen så var det jo jer vi overhalede på et tidspunkt.

Har du set at der allerede er billeder fra turen.

Må jo nok ikke lægge link ind her, så sender det lige til dig.

IMC

Læreplads søges. www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=12&i=10482...y=desc&e=0

Gulerødder sælges.20725959

SÅ ER DER FRISKE GULERØDDER. 25 KG= 25 KR.

0
0
Svar på denne tråd

skovtur....
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 09:26

Ja det kan godt passe, for vi blev overhalet et par gange.

Vi red meget stille og roligt, havde min nabo´s hest med som kun lige er tilredet..

Så vil jeg da tjekke billeder ud.

Christine

Stald Granly fjordheste

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor fedt
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 15:32

kan i fortælle hvordan det foregår. Er det på tid, er der poster undervejs osv?

Eneste jeg har redet, var på optimal tid, hvert sekun man kom for sent/for tidligt ind blev trukket fra point. Der var spøgsmål undervejs. Hvert korrekt svar gav 10 point. Flest point vandt :) Det var et super arrangement.

Sagde Janne

Sælges:

Super sød shetlænder vallak,

tilredet, højde 1 meter.

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider